Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mordorin varjo nousee idästä?Halla-ahon valinta, nyt Suomi taantuu ja rajat menee kiinni
Vähän kyllä odotin ettei aurinko nouse tänään o_OMordorin varjo nousee idästä?
Voihan se olla että aurinko kiersi rahtusen kauempaa kuin edellispäivänä mutta toisaalta se voi johtua monesta muustakin asiasta...Vähän kyllä odotin ettei aurinko nouse tänään o_O
Eikös toi oo ennen ollu aika normisettiä?
Nykyisin ainakin monissa tehtaissa yms. tekevät 2 aamuu, 2 iltaa ja 2 yötä tai jotenkin noin. Mun mielestä toihan on ihan perseestä kun rytmit muuttuu koko ajan
Hmmm, nyt en oo varma oliko sarkasmia vai nou...Halla-ahon valinta, nyt Suomi taantuu ja rajat menee kiinni
Ohan toi JHa:n puheenjohtajuus parasta piiitkään aikaan, mitä politiikkaan tulee.
Kaksi yötä, kaksi henkilöä, 120 cm leveä sänky. Ei ole ihmisen hommaa se. Pistetään siihen vielä päälle jäätävä rapeli, niin siinä on sellainen kombo että oksat pois.
Suurin virhe ikinä on lukea minkä tahansa uutisen, kirjoituksen, videon tms. kommentteja. Noita kun luki niin jo verenpaine nousi. Mä en tajua miten kukaan voi olla sitä mieltä, että alkoholisoituminen pysyy kurissa rajoituksia lisäämällä ja tämä uudistus johtaa turmioon. Vittu kun puolet eduskunnasta on samanlaisia uunoja, niin siksi tästäkin on tarvinnut vääntää näin helvetin kauan. Jos mä saisin päättää niin tulis viinitkin ruokakauppoihin. Eikä tässä ole mun kohdalla kyse siitä, että haluan itse ostaa sitä nelosta ruokakaupasta. Ei, vaan kyllä mä kittaan edelleen sitä keskikuraa vaikka ne myis perkele pirtua siellä kaupan hyllyllä. Kyseessä on enemmänkin periaate, koska tästä liiallisesta holhouksesta on tultava loppu.http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005262704.html
Lukekaa noita kommentteja, ei vittu saatana porukalla voi olla luetun ymmärtäminen kohdasta 22. noin vitun hukassa.
Eli siis 16v täyttänyt, vaikka nyt ravintola-alan opiskelija sais myydä alkoholia vuorovastaavan valvonnassa. Mut jokainen vitun pässi luulee että tossa muka tarkoitetaan viinan myymisestä alaikäisille
Puhut paljon mutta asiaa.Suurin virhe ikinä on lukea minkä tahansa uutisen, kirjoituksen, videon tms. kommentteja. Noita kun luki niin jo verenpaine nousi. Mä en tajua miten kukaan voi olla sitä mieltä, että alkoholisoituminen pysyy kurissa rajoituksia lisäämällä ja tämä uudistus johtaa turmioon. Vittu kun puolet eduskunnasta on samanlaisia uunoja, niin siksi tästäkin on tarvinnut vääntää näin helvetin kauan. Jos mä saisin päättää niin tulis viinitkin ruokakauppoihin. Eikä tässä ole mun kohdalla kyse siitä, että haluan itse ostaa sitä nelosta ruokakaupasta. Ei, vaan kyllä mä kittaan edelleen sitä keskikuraa vaikka ne myis perkele pirtua siellä kaupan hyllyllä. Kyseessä on enemmänkin periaate, koska tästä liiallisesta holhouksesta on tultava loppu.
Ja samaan vitutukseen menee kun törmäsin äsken Youtubessa videoon missä puhuttiin mittajärjestelmistä ja tarkemmin ottaen verrattiin kymmenjärjestelmää mailijärjestelmään. Videon looginen lopputulema oli se, että kymmenjärjestelmä on loogisempi kuin mailijärjestelmä. Ja siinä kohtaa tapahtui virhe kun erehdyin lukemaan kommentteja. Jenkkipellet on tietysti sitä mieltä, että mailijärjestelmä on ihan yhtä looginen. Joo, onhan se ihan helvetin loogista, että jalkaan menee 12 tuumaa, jaardiin menee kolme jalkaa ja mailiin 1760 jaardia, vaikka sitten tilavuusmitoista puhumattakaan. Tuollaisten ihmisten takia ne käyttää edelleen noin takapajuista mittajärjestelmää.
Ja mitä vielä? No ajoin tänään ruohon. Se on kumma miten tässä rivitaloyhtiössä aikuisista ihmisistä on hauskaa tehdä muille kiusaa. Välillä ruohonleikkurista on joku vitun mauri vetänyt tulpanjohdon irti. Mulle se ei enää mene läpi, koska jos ei toisella lähde niin tarkistan tulpanjohdon. Mutta tänään oli väännetty bensatankin korkki varmaan pihdeillä kiinni. Oli meinaan niin tiukassa, että teki mullekin tiukkaa saada auki. Ja olen melkein varma siitä, että jos se tekee mulle tiukkaa, niin kukaan muu täällä ei edes saa sitä auki ilman työkaluja. Hahhahhaa! Vitun hyvä jäynä... Jos näen niin vedän lättyyn.
Ja mitä vielä? No ajoin tänään ruohon. Se on kumma miten tässä rivitaloyhtiössä aikuisista ihmisistä on hauskaa tehdä muille kiusaa. Välillä ruohonleikkurista on joku vitun mauri vetänyt tulpanjohdon irti. Mulle se ei enää mene läpi, koska jos ei toisella lähde niin tarkistan tulpanjohdon. Mutta tänään oli väännetty bensatankin korkki varmaan pihdeillä kiinni. Oli meinaan niin tiukassa, että teki mullekin tiukkaa saada auki. Ja olen melkein varma siitä, että jos se tekee mulle tiukkaa, niin kukaan muu täällä ei edes saa sitä auki ilman työkaluja. Hahhahhaa! Vitun hyvä jäynä... Jos näen niin vedän lättyyn.
Hämeenlinnassa. Leikkuri on ihan lukitussa varastossa tiiliseinien sisällä.
Muistelen, että et asu Hellsingissä? Siellä moinen käytös on normaalia. Onko bensakorkki muovinen vai metallinen? Muoviset korkit tuppaa jostain syystä suorassa auringonpaisteessa menemään todella tiukkaan kiinni. Sen lisäksi siihen jäis pihdeistä taatusti jäljet.
Oisko aika vaihtaa leikkurin säilytyspaikkaa? :D
En oo kyllä koskaan ymmärtäny, että miksi joissakin taloyhtiöissä asukkaat vihaavat toisiaan. Ei tarvitse olla puheväleissä, mutta ei tarvi vihan takia valittaakkaan. Jos kokee ainaiseen valitukseen naapureista tarvetta, on suomi hakkaamatonta metsää täynnä minne muuttaa.
Hämeenlinnassa. Leikkuri on ihan lukitussa varastossa tiiliseinien sisällä.