Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuota voisi joillekin ihmisille suositella ihan pysyvästikin.

Jos ei tarvitsisi käydä töissä niin voisin kyllä harkita vakavastikin. Ei tuolla ulkomaaimassa oikein mitään saa kuin pettymyksiä pettymisten perään.

Taaaaiiiii sitten selväpäiset on melko usein tylsää seuraa & on kiva kippistellä kaverin kanssa. Mää en ole nykyään enää tota juomiseen painostamista harrastanu, kun itekkin oon melko heikkäselkärankanen. Lisäks löytyy sellasia kavereita, joiden kanssa voin itte juopotella ilman et se toinen on juonu mitään/juo hyvin vähän. Se on niin persoonasta kii, et "tarviiko" sen seuralaisen olla humalassa vai ei (viittaan tohon ensimmäiseen lauseeseen). Itekki monasti hengailen humalaisten seurana, mutta en hirveen myöhään jaksa olla selvinpäin mukana menossa.

Onhan tuo totta. Itsellä kaverit oli yhdessä vaiheessa sellaisia, että mitään muuta itua koko ulkona käymisessä ollut kuin juominen. Vituttaahan se paimentaa niitä, kun koko illlan on saanut kuulla samaa jankutusta: "Ota olutta", ja sitten niitä saa talutella ja pelastaa mistä millonkin. Nopeasti kävikin niin, että mukavammin iltansa pystyi viettämään ihan ittekseen, tai sitten hankkimalla naisen. :D
Ajan kanssa se seura tietenkin siitä siivilöytyy itselle sopivaksi, vaikka tässä jokunen kesä takaperin jouduinkin heittämään salmiakkishotteja olan yli, kun niitä alkoi tulemaan niin tiuhaan tahtiin. :D

22 nukkuun, heräsin 01 ja sen jälkeen ei oikein väsyttänyt plus niin helvetin kuuma ja huono ilma, ettei tullut uni. 0-3 tunnin yöunilla työpäivät on keskimääräistä rasittavampia. Jos en yö on yhtä surkea, pitää ottaa melatoniinia taas kiertoon.

Hip hei... minua viisaammat lääketieteen ihmiset olivat sitä mieltä että pitää mennä psykoterapiaan... huraa huraa... millähän rahalla??? Pitäs kai heittäytyä työttömäksi ettei itse tarvitsisi maksaa mitään.

Hip hei... minua viisaammat lääketieteen ihmiset olivat sitä mieltä että pitää mennä psykoterapiaan... huraa huraa... millähän rahalla??? Pitäs kai heittäytyä työttömäksi ettei itse tarvitsisi maksaa mitään.

Sinun juttujasi randomina seuranneena on vaikea olla ihan eri mieltä. Vaikutat uupuneelta ja masentuneelta. Ainakin loma voisi auttaa miettimään asioita optimistisemmin.
Parasta sinulle.

Sinun juttujasi randomina seuranneena on vaikea olla ihan eri mieltä. Vaikutat uupuneelta ja masentuneelta. Ainakin loma voisi auttaa miettimään asioita optimistisemmin.
Parasta sinulle.

Olen ollut kolme ja puoli viikkoa kesälomalla ja kahden viikon jälkeen alkoi ahdistamaan ja tekemään mieli takas töihin. Uupunut on kyllä aika mielenkiintoinen väite olostani. Jos nyt jäis ilman töitä niin en kestäisi.
Enemmän tässä oli vaan mietintä siitä että mitenköhän saan rahat riittämään. 1-2 krt viikossa tekee kuukaudessa min. 350€ - max 800€. Tietenkin summa vähenee jos kelalta saa korvauksen joka ei muistaakseni ollut kummoinen. Työttömänä ollessa sossu maksaisi, mutta työssäkäyvänä pitää maksaa itse. Ei kai tässä auta kuin tiukata vyötä ja kestää.

Mäkin voisin ihan hyvin olla töissä, paitsi että siellä pitäisi taas kestää kaiken maailman idiootteja.

Puhuitteko moottoripyöristä?

09902ef2243f2ff172145e70909d571c.jpg

Tähän herätykseen 3 tuntia, ei väsytä pätkääkään, selkää särkee ja närästää.

Kyllä hajottaa töissä...

En tiedä, maksetaanko työttömällekään kokoaan psykoterapiaa. Itse sain vasta B1-lausunnon psykiatrilta, jotta voisin hakea Kelalta tukea psykoterapiaan. Sekään ei kata koko hintaa vaan jotain 40 vai 60 euroa, en muista. :jahas:

Tausta: Ei mt-sukurasitusta. Isällä ollut alkoholiongelma, kun potilas oli yläasteella. Potilas on nähnyt alkoholin negatiiviset puolet isässään ja itse käyttää alkoholia harvoin.
Sosiaalinen ympäristö: Asuu yksin, ei lapsia, ei liittoja. Vanhemmat eronneet viimeisen vuoden aikana. Potilas primaariperheessä 1/2 lapsi. Kärsii yksinäisyydestä. Kaverit jääneet viimeisen 4-5 vuoden aikana.
Työ ja koulutus: Ylioppilas, IT-tradenomi. Työtön 12/13 lähtien. Ei koe alaa omanaan. Haluaisi hakea oikeustieteelliseen. Töissä ollessa raskasta ylipainon, masennuksen ja voimattomuuden takia. Huono itsetunto; vertaa itseään aina negatiivisesti muihin...

En tiedä, maksetaanko työttömällekään kokoaan psykoterapiaa. Itse sain vasta B1-lausunnon psykiatrilta, jotta voisin hakea Kelalta tukea psykoterapiaan. Sekään ei kata koko hintaa vaan jotain 40 vai 60 euroa, en muista. :jahas:

Tausta: Ei mt-sukurasitusta. Isällä ollut alkoholiongelma, kun potilas oli yläasteella. Potilas on nähnyt alkoholin negatiiviset puolet isässään ja itse käyttää alkoholia harvoin.
Sosiaalinen ympäristö: Asuu yksin, ei lapsia, ei liittoja. Vanhemmat eronneet viimeisen vuoden aikana. Potilas primaariperheessä 1/2 lapsi. Kärsii yksinäisyydestä. Kaverit jääneet viimeisen 4-5 vuoden aikana.
Työ ja koulutus: Ylioppilas, IT-tradenomi. Työtön 12/13 lähtien. Ei koe alaa omanaan. Haluaisi hakea oikeustieteelliseen. Töissä ollessa raskasta ylipainon, masennuksen ja voimattomuuden takia. Huono itsetunto; vertaa itseään aina negatiivisesti muihin...

Näköjään 37€ tai 45,41€ tapauksesta riippuen per kerta. Korvauksen määrä - kela.fi
Tuttuja fiiliksiä nuo kursivoidut.

Voi prkl. Onnenlahjat taas kohdillaan. Tilaan ekaa kertaa ikinä EUn ulkopuolelta mitään (2 t-paitaa). No tokihan se jää tulliin kiinni. Nyt sitten joutu makselemaan 24% alvin niistä...useampi kaveri tilaillut vuosia (yksi yli 10v) vaatteita ja muuta tavaraa EUn ulkopuolelta ja ikinä ei oo jäänyt niitten paketit tulliin. VMP.

Vein auton tuulilasinvaihtoon. 150 omavastuu, that's fine. Äsken soitettiin että tuulilasin kehikko on ruosteessa eivätkä jatka työtä, koska eivät voi antaa sille takuuta. On vielä käytetyn auton takuu voimassa, mutta vittuttaa jo valmiiksi diilerin käsienpesu ja tulevat neuvottelut. Äsken heitin mailin heille puhelun perään ja luonnollisesti ei ole mitään kuulunut. Saas nähä kuinka kalliiksi tulee, jos tulee. Vittu.

Syy ruosteelle siis jo ennen vaihdettu lasi, jonka vaihdon yhteydessä jokin on ilm. mennyt pieleen. Olen omistanut auton 11kk ja minun omistuksessa tämä on eka vaihto.

Viikonloppu lähenee ja vitutus nousee kun en ole vielä keksinyt mitä tekisin viikonlopulla. Tänään mennään katsoo ex-vaimolle yhtä asuntovaihtoehtoa ja toivon, että nyt natsais. Pääsis sitten muuttohomiiin ja yksin elelee.

Ja iskä soitti, että niittokoneesta napsahti kiilahihna ja pultteja poikki joten vielä saa duunin jälkeen lähteä k-maatalouteen hakee varaosia.

Back
Ylös Bottom