pitää olla sisällä ja hämärässä.
Tuota voisi joillekin ihmisille suositella ihan pysyvästikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pitää olla sisällä ja hämärässä.
Tuota voisi joillekin ihmisille suositella ihan pysyvästikin.
Taaaaiiiii sitten selväpäiset on melko usein tylsää seuraa & on kiva kippistellä kaverin kanssa. Mää en ole nykyään enää tota juomiseen painostamista harrastanu, kun itekkin oon melko heikkäselkärankanen. Lisäks löytyy sellasia kavereita, joiden kanssa voin itte juopotella ilman et se toinen on juonu mitään/juo hyvin vähän. Se on niin persoonasta kii, et "tarviiko" sen seuralaisen olla humalassa vai ei (viittaan tohon ensimmäiseen lauseeseen). Itekki monasti hengailen humalaisten seurana, mutta en hirveen myöhään jaksa olla selvinpäin mukana menossa.
Hip hei... minua viisaammat lääketieteen ihmiset olivat sitä mieltä että pitää mennä psykoterapiaan... huraa huraa... millähän rahalla??? Pitäs kai heittäytyä työttömäksi ettei itse tarvitsisi maksaa mitään.
Sinun juttujasi randomina seuranneena on vaikea olla ihan eri mieltä. Vaikutat uupuneelta ja masentuneelta. Ainakin loma voisi auttaa miettimään asioita optimistisemmin.
Parasta sinulle.
En tiedä, maksetaanko työttömällekään kokoaan psykoterapiaa. Itse sain vasta B1-lausunnon psykiatrilta, jotta voisin hakea Kelalta tukea psykoterapiaan. Sekään ei kata koko hintaa vaan jotain 40 vai 60 euroa, en muista. :jahas:Hip hei... minua viisaammat lääketieteen ihmiset olivat sitä mieltä että pitää mennä psykoterapiaan... huraa huraa... millähän rahalla??? Pitäs kai heittäytyä työttömäksi ettei itse tarvitsisi maksaa mitään.
En tiedä, maksetaanko työttömällekään kokoaan psykoterapiaa. Itse sain vasta B1-lausunnon psykiatrilta, jotta voisin hakea Kelalta tukea psykoterapiaan. Sekään ei kata koko hintaa vaan jotain 40 vai 60 euroa, en muista. :jahas:
Tausta: Ei mt-sukurasitusta. Isällä ollut alkoholiongelma, kun potilas oli yläasteella. Potilas on nähnyt alkoholin negatiiviset puolet isässään ja itse käyttää alkoholia harvoin.
Sosiaalinen ympäristö: Asuu yksin, ei lapsia, ei liittoja. Vanhemmat eronneet viimeisen vuoden aikana. Potilas primaariperheessä 1/2 lapsi. Kärsii yksinäisyydestä. Kaverit jääneet viimeisen 4-5 vuoden aikana.
Työ ja koulutus: Ylioppilas, IT-tradenomi. Työtön 12/13 lähtien. Ei koe alaa omanaan. Haluaisi hakea oikeustieteelliseen. Töissä ollessa raskasta ylipainon, masennuksen ja voimattomuuden takia. Huono itsetunto; vertaa itseään aina negatiivisesti muihin...