Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Useammassa asunnossa on ollut seinänaapurina porailua harrastava henkilö, joka saattaa iskuporakoneella muutamankin tunnin ajan porailla niin, että koko talo raikuu? Niin ihan mielenkiinnosta onko kellään hajua mitä nämä poramiehet mahtavat rakennella?

Veikkaan perkeleen kovaa ummetusta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kieltää tiukasti fyysisen pettämisen mutta myöntää ihastumisen. Tuleehan noita ihastumisia pitkässä suhteessa joskus, mutta tässä tapauksessa ex oli kuitenkin omilla toimillaan edistänyt tilanteen ajautumista pettämisen rajamaille, ja valehdellut asiasta. Senkin jälkeen kun olin suoraan kysynyt onko ihastunut ja tartteeko olla huolissaan, ja luvannut olla rehellinen jos tilanne muuttuu... Fuck that shit.

Mulle käynyt lähes identtisesti. Fuck that shittasin myös, en ole katunut.

Ah, poliisit tulivat sopivasti keskeyttämään eräät kovaääniset ~teinibileet. Meinasi vitutuskäyrä nousta, kun pihalla pitää huutaa, hakata jotain metallijuttuja ja kiljua estoitta. Nyt on kyllä hiirenhiljaista, kun poliisi tuli paikalle. Pakenivat asuntoon eivätkä aluksi suostuneet avaamaan (partsin)ovea.

Mulle käynyt lähes identtisesti. Fuck that shittasin myös, en ole katunut.

Joo. Avauduin asiasta laajemmin tuonne Parisuhteesta eroaminen -ketjuun, että lopulta tämä ihastuskeissi ei ollut se varsinainen syy eroon vaan lähinnä katalysaattori. Tämä katkaisi sen kamelin selän, ero olisi mitä todennäköisimmin tullut kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.

Mites tossa teillä lopulta kävi, syntyikö exäsi ja uuden ihastuksen välille lopulta suhde? Exälleni jo ilmoitin, että mikäli heidän välilleen jotain nyt syntyy, niin en halua olla exäni kanssa tekemisissä. En vaan pysty, ei ainakaan pitkään aikaan. Ex on jo sanonut ettei voisi elää itsensä kanssa jos menettää mut kokonaan. Vähän tuntuu siis että pakotan hänet tavallaan valitsemaan mun ja tuon ihastuksensa väliltä, mutta mun on vaan pakko suojella itseäni sen verran. Tarvitsen aika paljon aikaa ennen kuin kestäisin nähdä exän jonkun toisen kanssa.

Kieltää tiukasti fyysisen pettämisen mutta myöntää ihastumisen. Tuleehan noita ihastumisia pitkässä suhteessa joskus, mutta tässä tapauksessa ex oli kuitenkin omilla toimillaan edistänyt tilanteen ajautumista pettämisen rajamaille, ja valehdellut asiasta. Senkin jälkeen kun olin suoraan kysynyt onko ihastunut ja tartteeko olla huolissaan, ja luvannut olla rehellinen jos tilanne muuttuu... Fuck that shit.
Jep jep tutun kuulosta. Jatkossa jos muija on sellainen, Et tarvii pilettää ja jäädä samankaton alle yöksi vastakkaisensukupuolen kanssa, Ni jätän samantien. En jää enää kuunteleen paskaa ja odottaan millon rysähtää.

Tässä teille selitys: Kannattaa olla varuillaan...Teidän rapussa saattaa asua...:D ( Legendaarinen kauhuelokuva muuten. Suosittelen tutustumista... )

drillerkiller.jpg

Oli sen verran mielenkiintoisen näköinen mainos että oli pakko laittaa eMulella latautumaan :D

Edit.
Kävin viemässä pyykkejä kuivumaan kuivaushuoneeseen. Siellä oli jonkun märät vaatteet jotka haisi järjettömän pahalle vaikka olivat olevinaan pestyjä. Ei sinne viitsinyt omia lakanoitaan jättää keräämään hajuja.

Kesätyöhommelit. Alkaa uhkaavasti vaikuttamaan siltä että mun vakikamu jonka kans tehny 2v hommii lähtee toisee paikkaa ens kesäks. Eikä mulle varmaan irtoa paikkaa sieltä, eli ens kesä sit kokonaa jonku uuden tumpelon perehdyttämistä. Hmmh noh, toivoa ei vielä ole menetetty toistaiseksi. Nykysissä hommissahan ei vikaa olis pahemmin kuhan sama kaveri säilyis messis.

Vituttaa frendin nurkis asuminen oikein huolella. Vaik kyse on mun parhaast frendist niin nyt oon huomannu sil tosi ärsyttävii piirteitä. Päiväl piti käydä ulkona jäähyl pariinkin kertaan etten ois sanonu mitään mitä myöhemmin oisin katunu.

Vituttaa frendin nurkis asuminen oikein huolella. Vaik kyse on mun parhaast frendist niin nyt oon huomannu sil tosi ärsyttävii piirteitä. Päiväl piti käydä ulkona jäähyl pariinkin kertaan etten ois sanonu mitään mitä myöhemmin oisin katunu.
Varmasti hankalaa, Mitäs jos välillä kävisit muutaman päivän jossakin muualla. Eiköhän sulla kuitenkin jotain sukulaisia ole.

Kävin viemässä pyykkejä kuivumaan kuivaushuoneeseen. Siellä oli jonkun märät vaatteet jotka haisi järjettömän pahalle vaikka olivat olevinaan pestyjä.
Joo'o. Tuli mieleen kiva ylläripylläri kun otin yksi kerta puhtaan salipaidan pesusta, heitin kassiin ja lähdin salille. Salilla vedin sen päälle ja haistoin siinä vaiheessa, että voi vittu, täähän haisee ihan saatanan pahalta. Pakko sillä oli silti treenit vetää kun sinne asti oli päästy. Vähän koitin ihmisiä vältellä ettei ne sitä haista. Haistoin myöhemmin muita vaatteita mitkä oli samassa koneellisessa olleet ja osa haisi samalta. Ihmettelin, että mikä haju tollanen oikein voi olla ja haistatin vaimolla niitä vaatteita. Sehän oli, että kröhöm, niin no tuota noinniin, tässä saattoi käydä niin, että kuljetin töihin kalanmaksaöljytablettia housun taskussa ja sehän suli sinne ja nyt se sitten ilmeisesti haisee meidän muissakin pyykeissä. Ei ollut haju huuhtoutunut pesussa pois vaan tarttunut muihinkin pyykkeihin. Nice.

Varmasti hankalaa, Mitäs jos välillä kävisit muutaman päivän jossakin muualla. Eiköhän sulla kuitenkin jotain sukulaisia ole.

Ei sellasii sukulaisii joiden kaa oisin puheväleis. Vois tietenkin vaihtaa toisen frendin nurkkiin mut siitäkin seurais kuitenkin kauheet draamaa tän nykyisen osalta. Nyt kyl ei oo helppoo tää elämä :(

Vituttaa frendin nurkis asuminen oikein huolella. Vaik kyse on mun parhaast frendist niin nyt oon huomannu sil tosi ärsyttävii piirteitä.

Näin äkkinäisesti voisi luulla, että tuo on molemminpuolinen tunne.

Sehän oli, että kröhöm, niin no tuota noinniin, tässä saattoi käydä niin, että kuljetin töihin kalanmaksaöljytablettia housun taskussa ja sehän suli sinne ja nyt se sitten ilmeisesti haisee meidän muissakin pyykeissä.
Mitä mä just luin? [emoji50]

Kortisonikuuri alkoi pari päivää sitten. 40mg prednisolon per päivä nyt aluksi pari viikkoa, sitten 20mg kunnes purkki tyhjä. Eli kuurin kesto 30.9. asti näin ensialkuun.

Katastrofaalinen putoaminen kaikissa sarjapainoissa jo näin parin päivän pillerinapsimisen jälkeen. Semmoisen 15-20% sai ottaa pois etenkin suurista liikkeistä, palautuminen hidasta ja DOMSit järkyttävät. Ja siellähän ne sivuvaikutuksissa komeilee, mm. lihasatrofia.

Paino sensijaan nousee ja naama turpoaa.

Joka helvetin vuosi jokin takapakki. On tämä semmoista rullaportaita vastaan nousemista välillä, koko treenaaminen.

Tää ikuinen oravanpyörä. 8-16 töitä, siitä himan kautta salille. Teet safkan kotona, syöt. Teet perus kotityöt, siivoot pyykit yms. -> syöt iltapalan -> nukkumaan. Sama uudelleen 5 päivän ajan viikossa. Lauantaina lagaat kotona, kun ei ole mitään tekemistä. Sunnuntaina sama, kun lauantaina, mutta valmistaudut jo maanantaiseen pyörään.

Hieno elämä näin pähkinänkuoressa.

Hyttyset. Lähde ny saatana mimmin kanssa mökille viikoksi "rentoutumaan" kun perkeleen verenimijät syö sut kuoliaaksi heti ku saa auton oven auki.
Varsinkin kun tyyppinä sellainen, että kutisee aivan helvetisti nuo puremat. Ollut 13 tuntia mökillä ja 7 päivää olisi kestettävänä ja jo nyt vituttaa niin ettei veri kierrä, istu nyt mökissä kännykällä pakkista selaten ja kokkiohjelmia kattoen. Mä haluan takas kehä kolmosen kupeeseen ja salille perkele :(

Pitäisi lähteä ulkomaille ja kamera lopetti toimimisen, budjetti ei salli uuden hankkimista juuri nyt.

Sitä on niin kaukana mukavuusalueeltaan kun vanhat kaverit haukkuu petturiksi. Kun ryyppy ei maistu niin ei maistu, tai vaikka juo silleen sivistyneesti (ettei tartte hoiperrella, sekoilla, haastaa riitaa tms.) niin samantien alkaa se "petturi", "vittu mikä sua vaivaa". En oo ikinä kokenu tällaista ja nyt aika rajusti päin naamaa. Hohhoi. No tietääpä kenen kans ei tartte enää lähtee viihteelle.

Kortisonikuuri alkoi pari päivää sitten. 40mg prednisolon per päivä nyt aluksi pari viikkoa, sitten 20mg kunnes purkki tyhjä. Eli kuurin kesto 30.9. asti näin ensialkuun.

Katastrofaalinen putoaminen kaikissa sarjapainoissa jo näin parin päivän pillerinapsimisen jälkeen. Semmoisen 15-20% sai ottaa pois etenkin suurista liikkeistä, palautuminen hidasta ja DOMSit järkyttävät. Ja siellähän ne sivuvaikutuksissa komeilee, mm. lihasatrofia.

Paino sensijaan nousee ja naama turpoaa.

Joka helvetin vuosi jokin takapakki. On tämä semmoista rullaportaita vastaan nousemista välillä, koko treenaaminen.

Voin jotenkin hieman samaistua tuskaasi tuon Prednosolonin napsimisen kanssa. En ite onneksi käytä, mutta tuolla meidän muksulla on kuuri kestänyt kuusi vuotta ja näkee kyllä vaikutukset. Pahimmillaan joutunut antamaan sen 20 mg puoli vuotta ja perusannos päivässä on tällä hetkellä7,5 mg jota sitten tarpeen mukaan nostellaan. Ja nyt puhutaan kakskytkilosesta seitsenvuotiaasta.
Tsemppiä sinne kortisonihelvettiin!

Back
Ylös Bottom