Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on kyllä huono asema olla. Tiedän tunteen. Se on aika vaikea saada ylipäätään mitään töitä kun työkokemusta ei ole ja toisaalta työpaikkoihin joihin ei edes tarvita mitään erityiskoulutusta, ei oteta ylikoulutettua, kun se kuitenkin lähtee kohta parempiin hommiin... Jos sellaisia saa.En kelvannut edes oppisopimuspaikalle. Miten minusta on tällainen hylkiö tullut? Ylikoulutettu ja työkokemusta liian vähän vääriltä aloilta. Näinköhän kannattaa enää yrittää yhtään mitään.
Mihin tämä vittuilu oikein kohdistuu? Miksi työnantaja vittuilisi työtä hakevalle työntekijälle?Työn haku ja joidenkin työnantajien ylimielinen ja/tai vittuileva asenne.
Ois varmaan pitäny sanoo et vähättelevä mut vittuilulta se musta kuulosti. Ja en tosiaan tiedä miks joku vittuilisi työnhakijalle. Sitä kannattais kysyy esim. yhden nimeltä mainitsemattoman Espoolaisen hotellin esimiehelt.
Tuommosen talousseipään mielikuvituksella ei hirveesti muunlaista loukkausta saada aikaan. Naispuolinen nantes.Millähän aasinsillalla sä siihen aiheeseen pääsit? :D
No avaas nyt tarkemmin. Laitoit siis hakemuksen ja sieltä vähäteltiin? Mitä ne sitten vähätteli siinä hotlassa?Ois varmaan pitäny sanoo et vähättelevä mut vittuilulta se musta kuulosti. Ja en tosiaan tiedä miks joku vittuilisi työnhakijalle. Sitä kannattais kysyy esim. yhden nimeltä mainitsemattoman Espoolaisen hotellin esimiehelt.
No avaas nyt tarkemmin. Laitoit siis hakemuksen ja sieltä vähäteltiin? Mitä ne sitten vähätteli siinä hotlassa?
Siis soitin suoraan kun sain tosta duunist tietoo ennenkun se tuli hakuun. Asenne siellä oli sellanen, et ne alkoi kyseenalaistaan sitä et pärjäänks mä siin duunis ja mikä tekee musta paremman siihen duuniin verrattuna niihin joil on vastaavaa kokemust. Respahommast siis oli kyse. Mitä tollaseen kysymykseen yleensä voi vastaa kun itse duuni ei vaadi paljoo mitään kun että osaa tyyliin vastaa puhelimeen ja käyttää tietokonetta. Vaikee selittää mut kyse ei ollu vaan siit mitä se sanoi vaan siit millaseen sävyyn se sanoi. Musta se yritti v-mäisyyttään vaan kyykyttää mua noil kysymyksil.
Matkailualan opiskelleita on suuri määrä työttöminä ja/tai toisella alalla töissä odottamassa matkailualalta työpaikkaa. Näin ollen työnantajan on erittäin helppo vaatia alan koulutusta ja mielellään vielä kokemustakin hakijoilta, koska massaa on mistä valita ko. alalla.
Ja tämä ei ole vittuilua tai virnuilua tai vitsailua, vaan totta.
Yleensä tätä sanotaan työhaastatteluks.. Kyllähän noi respahommat nyt jonkun sortin asiakaspalvelu- ja kielitaitoja yleensä vaatii, et voisin kuvitella, et ei sinne nyt ihan ketä tahansa norsunvittunaamaa oteta.Siis soitin suoraan kun sain tosta duunist tietoo ennenkun se tuli hakuun. Asenne siellä oli sellanen, et ne alkoi kyseenalaistaan sitä et pärjäänks mä siin duunis ja mikä tekee musta paremman siihen duuniin verrattuna niihin joil on vastaavaa kokemust. Respahommast siis oli kyse. Mitä tollaseen kysymykseen yleensä voi vastaa kun itse duuni ei vaadi paljoo mitään kun että osaa tyyliin vastaa puhelimeen ja käyttää tietokonetta. Vaikee selittää mut kyse ei ollu vaan siit mitä se sanoi vaan siit millaseen sävyyn se sanoi. Musta se yritti v-mäisyyttään vaan kyykyttää mua noil kysymyksil.
Matkailualan opiskelleita on suuri määrä työttöminä ja/tai toisella alalla töissä odottamassa matkailualalta työpaikkaa. Näin ollen työnantajan on erittäin helppo vaatia alan koulutusta ja mielellään vielä kokemustakin hakijoilta, koska massaa on mistä valita ko. alalla.
Ja tämä ei ole vittuilua tai virnuilua tai vitsailua, vaan totta.
Yleensä tätä sanotaan työhaastatteluks.. Kyllähän noi respahommat nyt jonkun sortin asiakaspalvelu- ja kielitaitoja yleensä vaatii, et voisin kuvitella, et ei sinne nyt ihan ketä tahansa norsunvittunaamaa oteta.
Toi on varmaan totta mut kai vois kuitenkin olla vähän kohteliaampi hakijalle vaik ei kiinnostaiskaan.
Asiakaspalvelukokemust on ja kielitaitokin enkun osalt todella hyvä. Ja tiedän kyl työnhaasttelut ja mitä niis yleensä kysytään mut toi asenne oli vaan paska ja se yritti kait jotenkin saada ton duuniin kuulostaa joltain rakettitieteeltä vaik kyse on kuitenkin simppelist hommast.
No, ei toi nyt vielä vittuilulta kuulosta. Lähinnä siltä, että seulotaan hakijoita. Jos sulla ei ole kokemusta mitä muilla hakijoilla on niin tottakai sun pitää pystyä perustelemaan miksi olet muita parempi. Oon itse ollut työhaastattelussa, jossa vastapuolella olevat 3 jehua veti todellisen DDR-henkisen kuulustelun ja koitti ampua alas kaiken mitä sanoin. Oli tähän mennessä haastavin haastattelu koskaan, siinä ei hauskoja höpötelty. Sain sen paikan ja jälkeenpäin sitten herrat kertoivat testanneensa tuolla paineensietokykyä.Siis soitin suoraan kun sain tosta duunist tietoo ennenkun se tuli hakuun. Asenne siellä oli sellanen, et ne alkoi kyseenalaistaan sitä et pärjäänks mä siin duunis ja mikä tekee musta paremman siihen duuniin verrattuna niihin joil on vastaavaa kokemust. Respahommast siis oli kyse. Mitä tollaseen kysymykseen yleensä voi vastaa kun itse duuni ei vaadi paljoo mitään kun että osaa tyyliin vastaa puhelimeen ja käyttää tietokonetta. Vaikee selittää mut kyse ei ollu vaan siit mitä se sanoi vaan siit millaseen sävyyn se sanoi. Musta se yritti v-mäisyyttään vaan kyykyttää mua noil kysymyksil.
Siis soitin suoraan kun sain tosta duunist tietoo ennenkun se tuli hakuun. Asenne siellä oli sellanen, et ne alkoi kyseenalaistaan sitä et pärjäänks mä siin duunis ja mikä tekee musta paremman siihen duuniin verrattuna niihin joil on vastaavaa kokemust. Respahommast siis oli kyse. Mitä tollaseen kysymykseen yleensä voi vastaa kun itse duuni ei vaadi paljoo mitään kun että osaa tyyliin vastaa puhelimeen ja käyttää tietokonetta. Vaikee selittää mut kyse ei ollu vaan siit mitä se sanoi vaan siit millaseen sävyyn se sanoi. Musta se yritti v-mäisyyttään vaan kyykyttää mua noil kysymyksil.
Tuohon boldattuun kysymykseen voi varautua joka työhaastattelussa, joten kannattaa jo vähän etukäteen miettiä sitä jos tuo on vaikea kysymys. Mitä näitä ketjuja vähän seurannut, niin Alinahilla taisi olla kokemusta aika paljon matkustelusta, joten hotellejalkin olet nähnyt paljon? Olisit vaikka siitä maininnut.Siis soitin suoraan kun sain tosta duunist tietoo ennenkun se tuli hakuun. Asenne siellä oli sellanen, et ne alkoi kyseenalaistaan sitä et pärjäänks mä siin duunis ja mikä tekee musta paremman siihen duuniin verrattuna niihin joil on vastaavaa kokemust. Respahommast siis oli kyse. Mitä tollaseen kysymykseen yleensä voi vastaa kun itse duuni ei vaadi paljoo mitään kun että osaa tyyliin vastaa puhelimeen ja käyttää tietokonetta. Vaikee selittää mut kyse ei ollu vaan siit mitä se sanoi vaan siit millaseen sävyyn se sanoi. Musta se yritti v-mäisyyttään vaan kyykyttää mua noil kysymyksil.