Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö täällä Suomessa ole enää suomalaisia lääkäreitä. Viimeksi kävin asian puolesta ryssällä ja nyt saman ongelman kera painimaan mehmedin kanssa.

5101604.gif

Jokaikinen lääkäri jolla olen itse käynyt on ollut suomalainen. Enkä ole edes itse heitä valikoinut vaan mennyt sille, jonka pakeille olen ajan saanut.

Ite joutunu kanssa monesti ryssälääkärin tai jonkun tummaihoisen potilaaksi.
Yhden kerran kun oli keuhkoputken tulehdus niin oli venäläinen lääkäri joka ei edes kunnolla puhunut suomea..

Jokaikinen lääkäri jolla olen itse käynyt on ollut suomalainen. Enkä ole edes itse heitä valikoinut vaan mennyt sille, jonka pakeille olen ajan saanut.

Tervetuloa tänne PK-seudulle ja julkisen sairaanhoidon ihmeelliseen maailmaan. Arvauskeskushommat ei kaikkia Suomilekureita paljoa nappaa. Itse käyn yksityisellä puolella. Siellä on kyllä kotimaisia osaavia lekureita. Mutsi taasen on kokonaan Vantaan terveydenhuollon varassa. Viimeisen kahden vuoden aikana "omalääkäri" Virosta, Venäjältä, Ranskasta ja Kongosta. Puolen vuoden välein "läpsystä vaihto"( Käyvät ilmeisesti tekemässä jotakin harjoittelua tai erikoistumista) ...Joten ei ihan mene, kuin siellä teillä....:)

^Juu, yksityisellä työterveysasemallahan minä yleensä asioin, mutta olen terveyskeskuksessa ja keskussairaalassakin käynyt. Ehkä se tosiaan on se pieni ja keskisuuri seutu siellä etelässä joka on lääkäripulaan löytänyt tuon ratkaisun (meillä on pelkkä pula ilman ratkaisua).

Vein auton tuulilasinvaihtoon. 150 omavastuu, that's fine. Äsken soitettiin että tuulilasin kehikko on ruosteessa eivätkä jatka työtä, koska eivät voi antaa sille takuuta. On vielä käytetyn auton takuu voimassa, mutta vittuttaa jo valmiiksi diilerin käsienpesu ja tulevat neuvottelut. Äsken heitin mailin heille puhelun perään ja luonnollisesti ei ole mitään kuulunut. Saas nähä kuinka kalliiksi tulee, jos tulee. Vittu.

Syy ruosteelle siis jo ennen vaihdettu lasi, jonka vaihdon yhteydessä jokin on ilm. mennyt pieleen. Olen omistanut auton 11kk ja minun omistuksessa tämä on eka vaihto.

Se mikä on "mennyt pieleen", on se, että kun lasi on vaihdettu, niin maalipinta on rikottu terävillä työkaluilla,eikä ole vaivauduttu paikkamaalaamaan, koska siinä on hommaa, kuivuminen kestää, ja vika ilmenee vasta seuraavan lasinvaihdon yhteydessä eli nyt.

Nykysin kun tehdään homma oikein niin niistä kohdista mistä on maalia lähtenyt niin laitetaan sitä samaa pohjustetta millä käydään se lasin liimauskohta läpi
Eli ei niitä rikkoutuneita kohtia paikkamaalata :)
Näin siis silloin kun homma tehdään oikein, jotkut nyrkkipajat eivät käsittele millään ja parin vuoden päästä kukkii lasin reunat

Se mikä on "mennyt pieleen", on se, että kun lasi on vaihdettu, niin maalipinta on rikottu terävillä työkaluilla,eikä ole vaivauduttu paikkamaalaamaan, koska siinä on hommaa, kuivuminen kestää, ja vika ilmenee vasta seuraavan lasinvaihdon yhteydessä eli nyt.

Jep.. Hintaa parille mitättömälle ruosteenkorjaukselle tulis 700e!! Mitä helvettiä tässä voi tehä ku auto on ilman tuulilasia pajalla ja tunnin työstä meinataan velottaa 700 euroa. Kiristävät tahallaan, kun tietävät että VW on antanut takuun. Mutta jos VW ei maksakkaan tuota, kun ei ole heidän virallinen yhteistyökumppani ni en tidä millä tämäkin ongelma ratkaistaan. Ilmeisesti joutuu tilaamaan hinaajan lasiliikkeeseen, hinauttamaan auton volkkarille, jossa ilmaiseksi korjaavat ruosteen ja sitten palauttamaan taas lasifirmaan lasinvaihtoon. Helvetti kun menee vaikeaksi! Piti olla tänään valmis, nyt paras ennuste on ens pe.

Loputon kuumuus, työt, oulu, oikeastaan kaikki. Henkinen sietokyky tätä jatkuvaa paskaa kohtaan alkaa oleen loppu. Kiitos Nokian/Microsoftin, taloudellinen epävarmuus ei täällä pohjoisen persereiässä ihan heti lopu -> paskan määrä lähinnä kumuloituu ja leviää jokaiselle alalle. Onneksi velaton ja lapseton, muuten tämä korttitalo kyllä luhistuis. Vituttaa suunnattomasti, kun ei ole ollut oikeasti hyvää päivää aikoihin.

Tervetuloa tänne PK-seudulle ja julkisen sairaanhoidon ihmeelliseen maailmaan. Arvauskeskushommat ei kaikkia Suomilekureita paljoa nappaa. Itse käyn yksityisellä puolella. Siellä on kyllä kotimaisia osaavia lekureita. Mutsi taasen on kokonaan Vantaan terveydenhuollon varassa. Viimeisen kahden vuoden aikana "omalääkäri" Virosta, Venäjältä, Ranskasta ja Kongosta. Puolen vuoden välein "läpsystä vaihto"( Käyvät ilmeisesti tekemässä jotakin harjoittelua tai erikoistumista) ...Joten ei ihan mene, kuin siellä teillä....:)

Kävin viimeviikolla töölön mehiläisessä, lääkärinä joku jonka puheesta ei saanu selvää joten meinasin alkaa puhumaan englantia, jopa kysyin "should we speak english?" mutta ei kelvannu. Ja lasku 20min sessiosta oli 87,80€. Kyllä vitutti, noilla hinnoilla vois edes laittaa lekurit jollekin kielikurssille.

Kävin viimeviikolla töölön mehiläisessä, lääkärinä joku jonka puheesta ei saanu selvää joten meinasin alkaa puhumaan englantia, jopa kysyin "should we speak english?" mutta ei kelvannu. Ja lasku 20min sessiosta oli 87,80€. Kyllä vitutti, noilla hinnoilla vois edes laittaa lekurit jollekin kielikurssille.

Jep,
Aika kallista lystiä noita yksityisiä on omasta pussista kustantaa. Hyvä "henkilääkäri" rupeaa olemaan vanhan kansan juttuja. Kun sellaisen löytää, pitää kyllä viimeiseen saakka kiinni. Meillä vaihtuu ensi vuonna työterveyshuolto pois Mehiläisesta. Se kyllä kieltämättä vituttaa. On niin hyvä lääkäri tällä hetkellä, että täytyy harkita, mitä sitten jatkossa tekee. Varsinkin, jos osuu kohdalle tuollainen mumiseva työterveyslekuriksi. Lääkäreissä on todella eroa!!!

Onneksi isoilla työterveysasemilla saa yleensä valita lääkärinsä. Mun vakilääkäri oli kai meidän vastuulääkäri kun sillä ekan kerran kävin, nykyään tekee eläkeläisenä keikkaa samalla työterveysasemalla. Sellainen hupsu pappahan se. Nykyään vähän kattelen tarkemmin mitä se tekee ettei vanhuudenhöperyys yllätä molemmat, mut hyvin on toistaiseksi pärjännyt.

Ei tuolla kyllä yhtään paskaa lääkäriä ole kyllä omalle kohdalle osunut. Jopa terveyskeskuksen omalääkärininkin olen kerran tavannut, pätevältä vaikutti.

Ja jotta ei olis ihan offtopicia, vituttaa tää niskahartissärky joka säteilee päähänkin. Sen siitä saa kun nukkuu pari viikkoa vierassängyssä jonka ergonomia ei ole ihan kohdillaan.

Jep,
Aika kallista lystiä noita yksityisiä on omasta pussista kustantaa. Hyvä "henkilääkäri" rupeaa olemaan vanhan kansan juttuja. Kun sellaisen löytää, pitää kyllä viimeiseen saakka kiinni. Meillä vaihtuu ensi vuonna työterveyshuolto pois Mehiläisesta. Se kyllä kieltämättä vituttaa. On niin hyvä lääkäri tällä hetkellä, että täytyy harkita, mitä sitten jatkossa tekee. Varsinkin, jos osuu kohdalle tuollainen mumiseva työterveyslekuriksi. Lääkäreissä on todella eroa!!!

Nostetaan veroja, lisätään koulutuspaikkoja, eiköhän se sillä ratkea...eiku...mehän tehdään jo niin....

Loma ohi ja reilun tunnin päästä pitäs lähteä polkemaan töihin. Aurinko ei ole vielä edes noussut ja lämmintä on 22 astetta. Tulee olemaan kamala työpäivä.

En ole ikinä eläessäni saanut ylinopeus tai pysäköintisakkoa tai edes tarkastusmaksua bussissa.
Olin juuri viikon Suomessa, ajoin kolmena päivänä autoa. Kahdesti välähti peltiveikon tuikku.

En kelvannut edes oppisopimuspaikalle. Miten minusta on tällainen hylkiö tullut? Ylikoulutettu ja työkokemusta liian vähän vääriltä aloilta. Näinköhän kannattaa enää yrittää yhtään mitään.

Eihänä tämä vielä mitään, ensin tää helle (josta ei ilmeisesti saisi valittaa kun kerrankin on lämmin) jatkuu vaan, no nyt onneks sataa, mutta uutisia ja sääkarttoja seuraavat tietää mitä kohta vyöryy uudelleen, lisää hellettä. Ei pelkästään helteet, mutta myös tämä ainainen rahattomuus opiskelijana kun työn saanti vaan on niin anaalista, rehellisesti.
skeletor_vituttaa.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom