taivaskäsi
VIP
Eikö nämä saatanan helteet voisi jo loppua. Vituttaa kun yleisfiilis on ihan nuutunut, työskentelyteho ja treeniteho kärsii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokaikinen lääkäri jolla olen itse käynyt on ollut suomalainen. Enkä ole edes itse heitä valikoinut vaan mennyt sille, jonka pakeille olen ajan saanut.
Vein auton tuulilasinvaihtoon. 150 omavastuu, that's fine. Äsken soitettiin että tuulilasin kehikko on ruosteessa eivätkä jatka työtä, koska eivät voi antaa sille takuuta. On vielä käytetyn auton takuu voimassa, mutta vittuttaa jo valmiiksi diilerin käsienpesu ja tulevat neuvottelut. Äsken heitin mailin heille puhelun perään ja luonnollisesti ei ole mitään kuulunut. Saas nähä kuinka kalliiksi tulee, jos tulee. Vittu.
Syy ruosteelle siis jo ennen vaihdettu lasi, jonka vaihdon yhteydessä jokin on ilm. mennyt pieleen. Olen omistanut auton 11kk ja minun omistuksessa tämä on eka vaihto.
Se mikä on "mennyt pieleen", on se, että kun lasi on vaihdettu, niin maalipinta on rikottu terävillä työkaluilla,eikä ole vaivauduttu paikkamaalaamaan, koska siinä on hommaa, kuivuminen kestää, ja vika ilmenee vasta seuraavan lasinvaihdon yhteydessä eli nyt.
Tervetuloa tänne PK-seudulle ja julkisen sairaanhoidon ihmeelliseen maailmaan. Arvauskeskushommat ei kaikkia Suomilekureita paljoa nappaa. Itse käyn yksityisellä puolella. Siellä on kyllä kotimaisia osaavia lekureita. Mutsi taasen on kokonaan Vantaan terveydenhuollon varassa. Viimeisen kahden vuoden aikana "omalääkäri" Virosta, Venäjältä, Ranskasta ja Kongosta. Puolen vuoden välein "läpsystä vaihto"( Käyvät ilmeisesti tekemässä jotakin harjoittelua tai erikoistumista) ...Joten ei ihan mene, kuin siellä teillä....
Kävin viimeviikolla töölön mehiläisessä, lääkärinä joku jonka puheesta ei saanu selvää joten meinasin alkaa puhumaan englantia, jopa kysyin "should we speak english?" mutta ei kelvannu. Ja lasku 20min sessiosta oli 87,80€. Kyllä vitutti, noilla hinnoilla vois edes laittaa lekurit jollekin kielikurssille.
Jep,
Aika kallista lystiä noita yksityisiä on omasta pussista kustantaa. Hyvä "henkilääkäri" rupeaa olemaan vanhan kansan juttuja. Kun sellaisen löytää, pitää kyllä viimeiseen saakka kiinni. Meillä vaihtuu ensi vuonna työterveyshuolto pois Mehiläisesta. Se kyllä kieltämättä vituttaa. On niin hyvä lääkäri tällä hetkellä, että täytyy harkita, mitä sitten jatkossa tekee. Varsinkin, jos osuu kohdalle tuollainen mumiseva työterveyslekuriksi. Lääkäreissä on todella eroa!!!