Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmiset ei osaa nykyään kirjoittaa ollenkaan. Yhdys sana, yhdys-sana, Yhdyssana, yhdys_sana. Ne on vittu yhdyssanoja! Ei voi olla niin vaikeaa. Toinen on sanojen lyhentäminen. "Mentii kelkkailee ja oltii kolmisin sillee et ei täst tuu mitää." Kuinka vitun vaikeaa on kirjoittaa kokonaisin sanoin? Kuulostaa 10-vuotiaan jokellukselta tollanen sanojen lyhentely.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset ei osaa nykyään kirjoittaa ollenkaan. Yhdys sana, yhdys-sana, Yhdyssana, yhdys_sana. Ne on vittu yhdyssanoja! Ei voi olla niin vaikeaa. Toinen on sanojen lyhentäminen. "Mentii kelkkailee ja oltii kolmisin sillee et ei täst tuu mitää." Kuinka vitun vaikeaa on kirjoittaa kokonaisin sanoin? Kuulostaa 10-vuotiaan jokellukselta tollanen sanojen lyhentely.

...kuin tää nyt sua niin paljon vitut taa?

"Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven"..

Onhan omat postit tarkastettu, olisi hirveän noloa jos sieltä löytyisikin edellä mainittuja syntejä ;)

Toinen on sanojen LYHENTÄMINEN. "Mentii kelkkailee ja oltii kolmisin sillee et ei täst tuu mitää." Kuinka vitun vaikeaa on kirjoittaa kokonaisin sanoin? Kuulostaa 10-vuotiaan jokellukselta tollanen sanojen lyhentely.

Mike Tysonista on ILMESTYNY UUS elämänkerta nimellä Mike Tyson - Tyly totuus.

Viimeisin posti ennen sun avautumista.

Useammassa asunnossa on ollut seinänaapurina porailua harrastava henkilö, joka saattaa iskuporakoneella muutamankin tunnin ajan porailla niin, että koko talo raikuu? Niin ihan mielenkiinnosta onko kellään hajua mitä nämä poramiehet mahtavat rakennella?

Minunkin naapuri tekee tuota joskus iltaisin. Olen koettanut kehitellä teorioita mitä siellä tehdään ja tullut päätökseen, että naapuri on vitun homo ja sillä on iso musta dildo kiinni siinä porassa ja se porailee itseään anaaliin sillä.

Varmasti vähän näinkin, en väitä etteikö mussa olisi paljonkin vikaa. Mutta tapausta vähän paremmin tuntevana väitän kyllä edelleen että ei ole mitenkään epätodennäköistä että noiden kahden välille jotain syntyy. Kemia oli kuulemma ollut käsinkosketeltavaa (näin kertoi paikalla ollut yhteinen kaverimme, joka on myös ekaksi ollut poikaystäväni kaveri eli hän ei ainakaan katso asiaa mun näkökulmasta). Lisäksi nämä kaksi olivat kuulemma seikkailleet yöstä useamman tunnin kahdestaan ja yöpyneet samassa kämpässä kahdestaan. Eli kyllä mä sanoisin että mulla on ihan suht validi syy epäillä että jotain heidän välille kehittyisi.

Itselläni ei ole uutta siippaa katsottuna, että keneenkään en ole vaihtamassa :D

Ja oikeassa olin poikaystäväni ja tuon mimmin väleistä. Anteeksi siis ex-poikaystävän.

Useammassa asunnossa on ollut seinänaapurina porailua harrastava henkilö, joka saattaa iskuporakoneella muutamankin tunnin ajan porailla niin, että koko talo raikuu? Niin ihan mielenkiinnosta onko kellään hajua mitä nämä poramiehet mahtavat rakennella?

Ja taas jatkuu saatana poraaminen. Eikö näistä remonttiajoista kuuluisi olla ilmoitustaululla ajankohdat, jotta tietää lähteä vittuun asunnosta kun tää meteli alkaa perkele.

Ei vittu sama homma täällä.
Joskus saattaa keskellä yötä alkaa porakone huutamaan ja seinäkin tärisee.
Oon aina hakannu seinää tai käyny rappukäytävässä huutamassa vaan ei perkele lopu

Ja taas jatkuu saatana poraaminen. Eikö näistä remonttiajoista kuuluisi olla ilmoitustaululla ajankohdat, jotta tietää lähteä vittuun asunnosta kun tää meteli alkaa perkele.

Ei vittu sama homma täällä.
Joskus saattaa keskellä yötä alkaa porakone huutamaan ja seinäkin tärisee.
Oon aina hakannu seinää tai käyny rappukäytävässä huutamassa vaan ei perkele lopu

Tässä teille selitys: Kannattaa olla varuillaan...Teidän rapussa saattaa asua...:D ( Legendaarinen kauhuelokuva muuten. Suosittelen tutustumista... )

drillerkiller.jpg

Teininä kaverin isoveli tilasi joltain piraatilta näitä leffoja vhs-kaseteilla ja tämänkin elokuvan muistan hämärästi. Yhdessä kohtauksessa joku tyyppi nojasi bussipysäkin katokseen, niin eikös porakonehemmo mennut ja porannut sitä katoksen seinän läpi selkään.
Tuli flashbackkinä kun näin tuon kuvan.

Oh shieeet.. Mutta kyllä tuo munkin mielestä vaikutti heti ekasta postista juuri siltä mitä se (ilmeisesti) olikin.

Ei muutaku uuteen nousuun!

Kieltää tiukasti fyysisen pettämisen mutta myöntää ihastumisen. Tuleehan noita ihastumisia pitkässä suhteessa joskus, mutta tässä tapauksessa ex oli kuitenkin omilla toimillaan edistänyt tilanteen ajautumista pettämisen rajamaille, ja valehdellut asiasta. Senkin jälkeen kun olin suoraan kysynyt onko ihastunut ja tartteeko olla huolissaan, ja luvannut olla rehellinen jos tilanne muuttuu... Fuck that shit.

Teininä kaverin isoveli tilasi joltain piraatilta näitä leffoja vhs-kaseteilla ja tämänkin elokuvan muistan hämärästi. Yhdessä kohtauksessa joku tyyppi nojasi bussipysäkin katokseen, niin eikös porakonehemmo mennut ja porannut sitä katoksen seinän läpi selkään.
Tuli flashbackkinä kun näin tuon kuvan.

Sieltähän se omakin harrastus lähti...Nyt on noita muutama hyllyssä :wtf:

Hamppilääkäri osa 2 lusittu, tilipäivän kunniaksi otin ihan puudutuksen kera. Mukavasti keveni kyl lompakko tälläkin reissulla.

Nyt lähinnä vituttaa kun puolipäätä puudutusaineissa, ei saatana juoda osaa:face:

Rahatilanne. Tai pikemmin rahan olemattomuus. Tähän perkeleen heinäkuuhun osu kyl kaikkea ylimäärästä, Juhannuksena oli viellä fyrkkaa iha kivasti, mutta sitten autoon tuli ylimääräistä laittoa vetarista,pakoputkesta ja tuulilasista lähtien tollai kerta heitolla. Vittu morjensta. Ahdistaa ehkä eniten siksi, että olen suht tarkka raha-asioissani, en elä yli budjetin tai muutenkaan törsäile turhuuksiin jotta jää sukan varteenkin jotain. Nyt sieltä sukan varresta on vähän nyittävä taatelia tiskiin. Perseenreikä mä sanon

Illasta kun rupeaa nukkumaan niin vittusaatanan paska itikka alkaa inisemään
Sit kun on ollu helteinen päivä ja on muutenkin melko kuuma ja pitää nousta ylös metsästämään tätä vitun inisijää.
Sitten kun pääsee takas sänkyyn niin on ihan vitun kuuma kun tullu ympäri huonetta juostua.
Puol tuntia ja alkaa olla vähän viileempi ja vähän jo nukuttaa.
Ini ini vittu toinen itikka!
Ei saatana ole olemassakaan yhtä vittumaisempaa tilannetta

Back
Ylös Bottom