Vittu kun haluas reenata vaikka kuinka mutta penikat ei anna :wall:
Mene leikkauttamaan ne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu kun haluas reenata vaikka kuinka mutta penikat ei anna :wall:
Eikö tuota Uusi Päivä sarjaa vois jo lopettaa, katsooko tuota oikeasti kukaan???
Itehän sä nakkaat ne neljä vuotta pönttöön jos nyt vaan nostat kytkintä kuvitelmies perusteella.Poikaystävä tutustui Ruississa erääseen tyttöön (kaverin kaveri), jonka kanssa pitää nyt yhteyttä. Ihan kuulemma kavereita vaan, ei tartte olla huolissaan, mutta kun niiden kahden kanssakäymistä seuraa niin se on vaan väistämättömyys, että ihastuvat vielä toisiinsa ja lujaa.
Noh, poikaystävä pääsee sitten vaihtamaan kätevästi lennosta naista, niinkuin meidän neljän vuoden seurustelua ei olisi ikinä ollutkaan. Nyt taitaa olla meikätytön aika nostaa kytkintä, ennenkuin paska osuu tuulettimeen.
Itehän sä nakkaat ne neljä vuotta pönttöön jos nyt vaan nostat kytkintä kuvitelmies perusteella.
No en mä ois nostamassa kytkintä ellei tässä nyt muutenkin olisi ollut suhteessa sellaisia ongelmia, joiden korjaaminen ei vaan tunnu onnistuvan. Tää keissi nyt vaan ehkä pakottaa kohtaamaan sen miten hataralla pohjalla tässä oikeasti ollaan. Ja haluan korostaa, että luotan ettei poikaystäväni fyysisesti mua pettäisi, sen sijaan luottamus meihin ja suhteeseemme onkin sitten eri juttu.
Mutta kyllä se silti kirpaisee ja vituttaa kun ajattelee miten helposti taidan olla "korvattavissa".
Tässä nyt taas tyypillisesti hakemalla haetaan toiseen se vika kun ei itseä enää huvita. Hyvin suuri todennäköisyys on ettei näiden välille syntyisi mitään mutta sinä olet jo päättänyht että syntyy ja antaa olla koko suhde. Katso peiliin, sieltä se vaihtaja löytyy, aivan turha lasketella poikakaverin hommaksi.
Vitun helle. Onneksi kohta taas alkaa kelkkakelit.
Ei vittu [emoji35] Meen tekemään yövuoroa hoitoalan merkeissä, ja yks meidän asukkaista kertoi mulle syövänsä tänään paljon mansikoita. Toivottavasti ei pasko ja laatota koko yötä.Söin eilen litran mansikoita ja nyt oon paskataudissa ja just treenit oli lähteny hyvin käyntii! Saatana.
Ei vittu [emoji35] Meen tekemään yövuoroa hoitoalan merkeissä, ja yks meidän asukkaista kertoi mulle syövänsä tänään paljon mansikoita. Toivottavasti ei pasko ja laatota koko yötä.