Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitti kaikille vinkeistä, ilokseni ilmoitan että sain kunnon unet vedettyä tässä ja elämä alkaa voittamaan.. kuhan jatkuu sama habitus. Kirjotin näköjään väärin ton kuinka pitkään tuli kukuttua kun silmät ristissä arvoin laitanko 72 tuntia vai 3 päivää (tuossa siis oikea aika, ei ollu kivaa toikaa).

Toivotaan nyt et lähtis uonilleen nukkumiset ettei tarvi mihinkään tabuihin turvautua. Yötyö vie veronsa. Onneks vaan kesän ajan.

Ps. Nansikki, on ison äijä merkki yrittää iskeä vyön alle ilman sen kummempaa syytä. Arvostan!
Yritän nyt kuitenkin löytää jonkun pysyvämmän ratkaisun ku ranet ja bisse tän ongelman korjaamiseen :)

Sama yksinäisyys edelleen. Ulkona on tommonen ilma eikä oo ketään, kenen kanssa hengata. Oikeesti valuu kesät ja vuodet hukkaan. :(

Pää täynnä räkää keskellä kesää. Ei viitsi edes tuttuja morjestaa ettei heille tartu sama tauti ja treeneistä loppuu tehot. vmp.

Ja tarkemmin kun miettii oikeastaan kaikki muukin.

Olen sitten muuton yhteydessä hukannut sen vaatesäkin, jossa on mun tärkeimmät treenivaatteet, kuten parit pitkälahkeiset trikoot, yks aivan uus tekninen huppari ja ilmeisesti myös UnderArmourin rashguard. Voi kilinhevonvitunvittu!

Eikö tuota Uusi Päivä sarjaa vois jo lopettaa, katsooko tuota oikeasti kukaan???

Hammaslääkärissä käymisen saatanallinen kalleus, ilmeisesti kannattaisi käydä useamminkin (saldo 4 reikää, joista 2 paikattiin tänään):face:. Samalla kun kuulin hinta-arvion, totesin että pistellään ilman puudutusta kuntoon, josko nyt oppis että ehkä 50€ tarkastus kerran vuoteen ei tunnukkaan enään missään. Ens tiistaina uudestaan, jeeeee!

Vaimo läks kävelemään, tohon jäi tommonen reipas 1.5v poika. Kaikki helvetin asiat menee nyt uusiks.

Onneks aina tulee huominen - ainakin ennen kuolemaa.

EDIT: vaimo

Poikaystävä tutustui Ruississa erääseen tyttöön (kaverin kaveri), jonka kanssa pitää nyt yhteyttä. Ihan kuulemma kavereita vaan, ei tartte olla huolissaan, mutta kun niiden kahden kanssakäymistä seuraa niin se on vaan väistämättömyys, että ihastuvat vielä toisiinsa ja lujaa.

Noh, poikaystävä pääsee sitten vaihtamaan kätevästi lennosta naista, niinkuin meidän neljän vuoden seurustelua ei olisi ikinä ollutkaan. Nyt taitaa olla meikätytön aika nostaa kytkintä, ennenkuin paska osuu tuulettimeen.

Poikaystävä tutustui Ruississa erääseen tyttöön (kaverin kaveri), jonka kanssa pitää nyt yhteyttä. Ihan kuulemma kavereita vaan, ei tartte olla huolissaan, mutta kun niiden kahden kanssakäymistä seuraa niin se on vaan väistämättömyys, että ihastuvat vielä toisiinsa ja lujaa.

Noh, poikaystävä pääsee sitten vaihtamaan kätevästi lennosta naista, niinkuin meidän neljän vuoden seurustelua ei olisi ikinä ollutkaan. Nyt taitaa olla meikätytön aika nostaa kytkintä, ennenkuin paska osuu tuulettimeen.
Itehän sä nakkaat ne neljä vuotta pönttöön jos nyt vaan nostat kytkintä kuvitelmies perusteella.

Itehän sä nakkaat ne neljä vuotta pönttöön jos nyt vaan nostat kytkintä kuvitelmies perusteella.

No en mä ois nostamassa kytkintä ellei tässä nyt muutenkin olisi ollut suhteessa sellaisia ongelmia, joiden korjaaminen ei vaan tunnu onnistuvan. Tää keissi nyt vaan ehkä pakottaa kohtaamaan sen miten hataralla pohjalla tässä oikeasti ollaan. Ja haluan korostaa, että luotan ettei poikaystäväni fyysisesti mua pettäisi, sen sijaan luottamus meihin ja suhteeseemme onkin sitten eri juttu.

Mutta kyllä se silti kirpaisee ja vituttaa kun ajattelee miten helposti taidan olla "korvattavissa".

No en mä ois nostamassa kytkintä ellei tässä nyt muutenkin olisi ollut suhteessa sellaisia ongelmia, joiden korjaaminen ei vaan tunnu onnistuvan. Tää keissi nyt vaan ehkä pakottaa kohtaamaan sen miten hataralla pohjalla tässä oikeasti ollaan. Ja haluan korostaa, että luotan ettei poikaystäväni fyysisesti mua pettäisi, sen sijaan luottamus meihin ja suhteeseemme onkin sitten eri juttu.

Mutta kyllä se silti kirpaisee ja vituttaa kun ajattelee miten helposti taidan olla "korvattavissa".

Tässä nyt taas tyypillisesti hakemalla haetaan toiseen se vika kun ei itseä enää huvita. Hyvin suuri todennäköisyys on ettei näiden välille syntyisi mitään mutta sinä olet jo päättänyht että syntyy ja antaa olla koko suhde. Katso peiliin, sieltä se vaihtaja löytyy, aivan turha lasketella poikakaverin hommaksi.

Tässä nyt taas tyypillisesti hakemalla haetaan toiseen se vika kun ei itseä enää huvita. Hyvin suuri todennäköisyys on ettei näiden välille syntyisi mitään mutta sinä olet jo päättänyht että syntyy ja antaa olla koko suhde. Katso peiliin, sieltä se vaihtaja löytyy, aivan turha lasketella poikakaverin hommaksi.

Varmasti vähän näinkin, en väitä etteikö mussa olisi paljonkin vikaa. Mutta tapausta vähän paremmin tuntevana väitän kyllä edelleen että ei ole mitenkään epätodennäköistä että noiden kahden välille jotain syntyy. Kemia oli kuulemma ollut käsinkosketeltavaa (näin kertoi paikalla ollut yhteinen kaverimme, joka on myös ekaksi ollut poikaystäväni kaveri eli hän ei ainakaan katso asiaa mun näkökulmasta). Lisäksi nämä kaksi olivat kuulemma seikkailleet yöstä useamman tunnin kahdestaan ja yöpyneet samassa kämpässä kahdestaan. Eli kyllä mä sanoisin että mulla on ihan suht validi syy epäillä että jotain heidän välille kehittyisi.

Itselläni ei ole uutta siippaa katsottuna, että keneenkään en ole vaihtamassa :D

Söin eilen litran mansikoita ja nyt oon paskataudissa ja just treenit oli lähteny hyvin käyntii! Saatana.
Ei vittu [emoji35] Meen tekemään yövuoroa hoitoalan merkeissä, ja yks meidän asukkaista kertoi mulle syövänsä tänään paljon mansikoita. Toivottavasti ei pasko ja laatota koko yötä.

Back
Ylös Bottom