Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla on rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on kaarnaa ja tervaa. Navetta palaa JOKA yö.
Helpotti sinänsä, ei tosin siinä mielessä kuin sinä sen ajattelit, sillä sen ei ollut tarkoitus olla piikittely ketään tai mitään kohtaan. Lähinnä kertoi omat fiilikseni tällä hetkellä....helpottiko? Joillain voi olla oikeastikin vaikea tilanne elämässä ja hyvä että johonkin voi purkaa mieltään.
Älä nyt vittu liiottele: teilläkään navetta voi sentään joka yö palaa!Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla on rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on kaarnaa ja tervaa. Navetta palaa JOKA yö.
Mä olen niin onnellinen että se vituttaa mua ankarasti Miksi? Koska jossain vaiheessa tulee paha crashdown. Siihen asti valssaan menemään sikari suussa NIIN vittumainen virne kasvoillani :lol2:
ps. se vituttaa, et tuli lähdettyä tänne vitun kalajoelle. 2 bemariteiniä tullut jo kerjäämään turpaansa, vaikken ole puhunut kenellekään ulkopuoliselle :lol2: Paska meininki, vois lähtee takas kotio.
ps2. Ja se vituttaa, että löydän yhtäläisyyksiä itseeni vittu KEEKIN tuotannosta :lol2:. Nytkin soi Kyyneleet- biisi. Keekki haistakoon paskan :D B = M. Makuasioita :D No ehkä meis on se ero, et mula ne onnenkyyneleet vaihtelee niihin toisiin vähän tiuhempaan tahtiin :lol2:
Mähän en asu missään vitun etu-töölössä, mut pyöräytän silti paljun porisemaan, lirautan viskipaukun lasiin ja vieräytän omat onnen kyyneleeni siitä että saan jakaa tän helvetillisen munkin kaikista parhaiten ihmisten kanssa
Hyvää Juhannusta pakkotoisto!