Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
^ Tätä menoa pääset sulattamaan juhannuskokollasi järven jäätä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla on rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on kaarnaa ja tervaa. Navetta palaa JOKA yö.

...helpottiko? Joillain voi olla oikeastikin vaikea tilanne elämässä ja hyvä että johonkin voi purkaa mieltään.

...helpottiko? Joillain voi olla oikeastikin vaikea tilanne elämässä ja hyvä että johonkin voi purkaa mieltään.
Helpotti sinänsä, ei tosin siinä mielessä kuin sinä sen ajattelit, sillä sen ei ollut tarkoitus olla piikittely ketään tai mitään kohtaan. Lähinnä kertoi omat fiilikseni tällä hetkellä. :)

Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla on rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on kaarnaa ja tervaa. Navetta palaa JOKA yö.
Älä nyt vittu liiottele: teilläkään navetta voi sentään joka yö palaa!

Oon niin vitun ärsyyntynyt että kohta lyön seinään... remonttimies jätti kusipäisyyttään koneen korjaamatta jotta en pääse hommiin viikonloppuna.

Vitun juhannus. Muksu kipeänä ja vasta kauhean tappelun kautta sain yksityiselle ajan myöhäiseen päivään, mutta saimpa ainakin. Onneksi eksä hoitaa sen ettei mun tartte lähteä, sillä oon itsekin kipeänä. Kaksi päivää semmoista 39.7 - 40.1 astetta kuumetta, nyt kuume on mennyt mutta niin vitun infernaalinen kurkkukipu että tekee mieli vaan hakata seinää tai kissaa tai ihan ketä tahansa joka tielle sattuu. Nieluviljelyn tulokset tulevat aikaisintaan pe-la akselilla, ja sitten joutuisi ensiavun päivystykseen istumaan jos vaikka sattus saamaan antibiootin. Särkylääkkeet eivät auta ja maha on jo valmiiksi vitun kipeä kun on popsinut noita saatanan pillereitä ihan liikaa. Vituttaa niin helvetisti!!

Kaveri peruutti mökkireissun joten himassa tää juhannus. Eilen tuli vedettyä päivätorkut joten kerkesin juuri ja juuri ruokakauppaan ja suunnittelin että käyn aamusta hakee grillin, niin ei, heräsin sitten n. 12.30 jolloin kaupat oli jo kiinni..
En sitten grillaakkaan. No onneksi on edes sauna ja olutta jääkaappi puolillaan..

Himassa itekseen menee miunkin jussit, tai siis himassa,salilla ja jos kelit sallii niin fillarin selässä.Just tulin salilta ja kaupasta elpymään hetkeksi, tarkoitus kohta lähteä ajamaan lenkkiä, sen jälkeen saunaan ja paistamaan pihvit.Tää päivä nyt varmaan on vielä ihan ok, mut huominen ja sunnuntai saattaa alkaa ketuttamaan jos kelit tosiaan on mitä on luvattu.

Saatanan ärsyttävää kun veivaa perse hiessä matkakuvia tietokoneella, parista eri lähteestä (kamera ja puhelin) ja nimeää ne kaikki uudestaan numerojärjestykseen niin, että ne on sitten kaikki aikajärjesryksessä. Sit kun ne siirtää tabletille mistä niitä olisi mukava asiasta kiinnostuneille ihmisille näyttää, niin järjestys on ihan päin vittua uudelleennimeämisestä huolimatta. Hienoa kun toi käyttää tiedostojen järjestelyperiaatteena jotain ihan muuta kuin nimeä.

Mä olen niin onnellinen että se vituttaa mua ankarasti :) Miksi? Koska jossain vaiheessa tulee paha crashdown. Siihen asti valssaan menemään sikari suussa NIIN vittumainen virne kasvoillani :lol2:

ps. se vituttaa, et tuli lähdettyä tänne vitun kalajoelle. 2 bemariteiniä tullut jo kerjäämään turpaansa, vaikken ole puhunut kenellekään ulkopuoliselle :lol2: Paska meininki, vois lähtee takas kotio.

ps2. Ja se vituttaa, että löydän yhtäläisyyksiä itseeni vittu KEEKIN tuotannosta :lol2:. Nytkin soi Kyyneleet- biisi. Keekki haistakoon paskan :D B = M. Makuasioita :D No ehkä meis on se ero, et mula ne onnenkyyneleet vaihtelee niihin toisiin vähän tiuhempaan tahtiin :lol2:

Mähän en asu missään vitun etu-töölössä, mut pyöräytän silti paljun porisemaan, lirautan viskipaukun lasiin ja vieräytän omat onnen kyyneleeni siitä että saan jakaa tän helvetillisen munkin kaikista parhaiten ihmisten kanssa :)

Hyvää Juhannusta pakkotoisto!

20kg levy tippui jalan päälle salilla ja ukkovarvas murtui.:face:
Ei ollut levyssä sitä kumireunusta edes...

tylsää yksinäistä kylmää sateista ja raekuurokin... ja tätä samaa olisi sitten viikon päästä luvassa koko kesäloman verran kunhan tästä helvetin juhannuksesta selvitään

Viinalla huuhdot kurkkua niin lähtee samalla vatsastakin pöpöt jos siellä mitään on.
Lääkärin joskus kuulin kaverille suositelleen epävirallista hoitokeinoa vatsatautiin, absintti on melko myrkkyä.
En ole kenenkään kuullut valittaneen epäonnistumisista :fuckyeah:

Ja vitutuksesta sen verran että venähti niska oikealta puolelta tänään salilla niin saa nähdä onko viimeinen viikko ennen kesälomia sitten vähän kokoon kuivahtanut treenin osalta.
Toisaalta talvisinhan tuo treenaaminen on vakavampaa, mökillä kun tulee grillattua ja ryypiskeltyä niin mitä väliä?

Tapasin juhannuksena erään siskoni kaverin jota olen joskus humalassa yrittänyt iskeä paikallisen pikaravintolan kassalla baarin jälkeen. No nyt hänkin oli vähän ottanut ja meillä oli oikein hauskaa, kunnes hänen oli aika mennä nukkumaan.
Nyt siis mietinkin voisikohan tässä olla sitä jotain, mutta koska olen suomalainen mies niin mieluummin pohdin asiaa yksin ja avaudun tänne, kun ottaisin yhteyttä tähän henkilöön. Säälittävää.

Ja sitten vituttaa nämä talviset olosuhteet juuri alkaneella lomalla.

Eniten vituttaa kaikki.

Jouduin toissapäivänä töissä tarttumaan hoitotilanteessa kiinni yhteen meidän asukkaaseen ja pitämään tätä paikallaan. Jäänyt kummittelemaan mieleen yllättävän kovasti.

Vituttaa julkinen terveydenhoito, se vähä mitä silä puolella enää asioin (myyn vaikka persettää ja käyn yksityisellä saamassa oikeeta hoitoa). Lapsesta asti ollutta sidekudossairautta hoidatan siellä koska ei enään vaadi käytännössä lääkitystä tai toimenpiteitä muuta kun kerran vuoteen kontrolli.

5 viikoa sitten oli varattuna puhelin aika jonka tää tohtori oli skipannut koska ajatteli että verikokeet jotka otettiin oli normaalit.

Ihan kiva mutta varasin ajan koska Pitäisi kysyä lääkkeestä jonka kirjottivat ja jonka tarkotusta en ymmärrä koska en koe että mitään oireita olisi.

Mutta mitä vittua näiden puhelinaikojen kanssa? Lääkäri siis soittaa joko xx.xx päivän aikana tai seuraavana päivänä?? Luonnollisesti arkipäivät kyseessä. Mitä vittua? Olettaaki ne että jengi oikeesti ottaa 2 palkatonta vapaapäivää esim töistä ja istuu puhelin kädessä toivoen että jos se vitu puoskari sattus pitämään lupauksensa?

Varasin uuden ajan ja peruin ylityövuoron jonka olin ottanut. Koko päivän odottelin kotosalla, menin paskalle niin eikös puhelin soi. Juoksen housut kintuissa välittömästi olohuoneeseen johon kännykkä unohtui niin docci toisessa päässä painaa punasta. Aikaa meni ehkä 15 sekunttia.

Soitan välittömästi numeroon takas joka menee osastolle johonkin vastaanottoon joka sanoo että lääkäri varmasti yrittää soittaa vielä uudestaan, vitut. Tuli vaan kotiin lappu jossa luki että "potilaalla puhelin aika, ei vastannut puheluun. Veriarvot normaalit" joo meni jakeluun jumalauta.

Mutta toihan on ihan tuhoontuomittu systeemi.. Miksi vitussa puhelinaika ei voi olla tarkka aika vaikka tunnin liukumalla vaan 2 vuorokautta? Huh huh. Eihän ihmiset nyt voi olla töistä tai muista päivän askareista täysin poissa päivätolkulla. Itsekin teen puhdastilassa töitä eikä sinne vois edes viedä kännykkää. Luuleeko ne siellä että jokainen suomalainen on työtön/tekee toimistotyötä?

Ainii, ja kipeenä ollaan toista kertaa nyt kahteen viikkoon. Sen siitä saa kun kävelee juhannuksena töistä tullessa bussista 100 metriä kotiin pelkässä paksussa hupparissa.

Ja kirjotusvirheet menee sitten kännykän, vitutuksen ja kellonajan piikkiin.

Mä olen niin onnellinen että se vituttaa mua ankarasti :) Miksi? Koska jossain vaiheessa tulee paha crashdown. Siihen asti valssaan menemään sikari suussa NIIN vittumainen virne kasvoillani :lol2:

ps. se vituttaa, et tuli lähdettyä tänne vitun kalajoelle. 2 bemariteiniä tullut jo kerjäämään turpaansa, vaikken ole puhunut kenellekään ulkopuoliselle :lol2: Paska meininki, vois lähtee takas kotio.

ps2. Ja se vituttaa, että löydän yhtäläisyyksiä itseeni vittu KEEKIN tuotannosta :lol2:. Nytkin soi Kyyneleet- biisi. Keekki haistakoon paskan :D B = M. Makuasioita :D No ehkä meis on se ero, et mula ne onnenkyyneleet vaihtelee niihin toisiin vähän tiuhempaan tahtiin :lol2:

Mähän en asu missään vitun etu-töölössä, mut pyöräytän silti paljun porisemaan, lirautan viskipaukun lasiin ja vieräytän omat onnen kyyneleeni siitä että saan jakaa tän helvetillisen munkin kaikista parhaiten ihmisten kanssa :)

Hyvää Juhannusta pakkotoisto!

Vain sinä voit kääntää kivat asiat vitutukseksi :D hölmö.

Minua vituttaa se että huomenna töitä, pitäisi herätä 4h päästä. Nukuttaako? No ei. Kävin tanssimassa old school garagea ja se vähän venähti, vieläkin tanssittaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom