Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vitun AKT:n lakko! Lähetin eilen Helsinkiin opiskelupaikan vastaanottamis paperit 1.lk kirjeenä. No eikös parin tunnin päästä tullut uutinen, että postin jakelu saattaa viivästyä :D
Ei siinä mut ku niil papereilla ois vähän kiirus!
Voi vitun AKT:n lakko! Lähetin eilen Helsinkiin opiskelupaikan vastaanottamis paperit 1.lk kirjeenä. No eikös parin tunnin päästä tullut uutinen, että postin jakelu saattaa viivästyä :D
Ei siinä mut ku niil papereilla ois vähän kiirus!
Miksi ei loma alkanut? Jos se on jo sovittu, niin eikai sitä noin vain peruta? Vai oletko yrittäjä?Työt: Ei kerkee reenaan, näkeen ketään tai tekee ylipäätään mitään. Piti viiden viikon kesälomaki alkaa perjantaina, mutta unen näin.
Oliha sitä kai syyskuullekki luvattu hyvää keliä?!?! :jahas:
E. Oon normaalisti helvetin ilone ja hymyileväine ihmine, mutta kyl tää paska viä tällä hetkellä kaiken elämänilon mukanaa, saatana.
Työt: Ei kerkee reenaan, näkeen ketään tai tekee ylipäätään mitään. Piti viiden viikon kesälomaki alkaa perjantaina, mutta unen näin.
E. Oon normaalisti helvetin ilone ja hymyileväine ihmine, mutta kyl tää paska viä tällä hetkellä kaiken elämänilon mukanaa, saatana.
Voi kökkö! Onko nyt siis tieto, että lomat siirtyy syyskuulle vai ei vain ole tietoa koska alkaa? Tuo on varmana hanurista, itelle lomat on ainakin ne joita odottaa ja saa fiilistellä. Vaikka töissä ois mukavaa ja työporukka huippu, niin on se ihan jees herätä aamulla ja kävellä katteleen aamuvilinää kahvilaan, kun muut painaa meneen duuniin. Samaan aikaan kun itse juo toista pannullista santisikuppeja.Työt: Ei kerkee reenaan, näkeen ketään tai tekee ylipäätään mitään. Piti viiden viikon kesälomaki alkaa perjantaina, mutta unen näin.
Miksi ei loma alkanut? Jos se on jo sovittu, niin eikai sitä noin vain peruta? Vai oletko yrittäjä?
On kyllä paskamainen jos lomia lykätään noin viime tinkaan. Itse kans ihan pirun kiireinen ennen lomia ja viime viikon sairastelut vaan pahensi asiaa. :jahas: Iso raha palaa napinpainauksella just lomille lähtiessä, siksi kiire saada homma kuntoon. Lomista en luovu tai hajoaa pää viimeistäkin piirrettä myöten. Hiihtolomatkin olis kiva pitää jossain välissä :D
Voi kökkö! Onko nyt siis tieto, että lomat siirtyy syyskuulle vai ei vain ole tietoa koska alkaa? Tuo on varmana hanurista, itelle lomat on ainakin ne joita odottaa ja saa fiilistellä. Vaikka töissä ois mukavaa ja työporukka huippu, niin on se ihan jees herätä aamulla ja kävellä katteleen aamuvilinää kahvilaan, kun muut painaa meneen duuniin. Samaan aikaan kun itse juo toista pannullista santisikuppeja.
Sama vika ku Santsilla ja AT:lla. No, kun tämän nyt päällä olevan projektin saan alta pois, kieltäydyn tekemästä minkäänlaisia ylitöitä ellen ole selkeästi itse asioitani sössinyt (tällä kertaa ei ole edes siitä kyse). Sen verran vituttaa taas vaihteeksi alavalintani, että melkeinpä olisin mieluummin työtön ja söisin kiviä sillan alla.
Sepostus
Sepostus
Eli siis oot vaan niin kiltti ja tunnollinen, jos ei oo edes määräystä / pyyntöä tullut siirtää lomaa? Mutta on se tuttua itellekin, tosin pari isoa ulkoistusta ulkomaille sai fiilikset muuttumaan aika paljon. On elämässä tärkeämpiäkin juttuja kun se duuni :thumbs:. (Hankalaksi ei silti kannata tietenkään heittäytyä)
Piristystä teidänkin arkeen. Treffit tai jotkut sen tapaiset sovittu ens viikoksi!! Enää ei vituta mikäänTapasin juhannuksena erään siskoni kaverin jota olen joskus humalassa yrittänyt iskeä paikallisen pikaravintolan kassalla baarin jälkeen. No nyt hänkin oli vähän ottanut ja meillä oli oikein hauskaa, kunnes hänen oli aika mennä nukkumaan.
Nyt siis mietinkin voisikohan tässä olla sitä jotain, mutta koska olen suomalainen mies niin mieluummin pohdin asiaa yksin ja avaudun tänne, kun ottaisin yhteyttä tähän henkilöön. Säälittävää.
Ja sitten vituttaa nämä talviset olosuhteet juuri alkaneella lomalla.
Eniten vituttaa kaikki.