Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vitun AKT:n lakko! Lähetin eilen Helsinkiin opiskelupaikan vastaanottamis paperit 1.lk kirjeenä. No eikös parin tunnin päästä tullut uutinen, että postin jakelu saattaa viivästyä :D
Ei siinä mut ku niil papereilla ois vähän kiirus!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vitun AKT:n lakko! Lähetin eilen Helsinkiin opiskelupaikan vastaanottamis paperit 1.lk kirjeenä. No eikös parin tunnin päästä tullut uutinen, että postin jakelu saattaa viivästyä :D

Ensi kerralla TÄRKEÄT paperit kirjattuna kirjeenä! Muutama euro lisää ja ei huolta!
Itellä pamahti eilen kaukalojuoksussa takareisi oikein kunnolla. Ny sit nilkutetaan kuukausi eteenpäin miten vaan pääsee.

Soita sinne ja pistä meiliä tms varalta.

Vitun saatana ku oisin tori.fi:n kautta ostamassa yhtä tuotetta niin ei myyjä uskalla vastata s-postiin eikä tekstariin.
Ja sit tuo fastin shakeri vituttaa kun vuotaa. 5. kyseinen shakeri ja kaikki ollu yhtä paskoja, onneks on uus tilattu joka ei ole fastin jätettä
Ainiin ja hammasta särkee. Kylläpäs vituttaa

Työt: Ei kerkee reenaan, näkeen ketään tai tekee ylipäätään mitään. Piti viiden viikon kesälomaki alkaa perjantaina, mutta unen näin.
Oliha sitä kai syyskuullekki luvattu hyvää keliä?!?! :jahas:

E. Oon normaalisti helvetin ilone ja hymyileväine ihmine, mutta kyl tää paska viä tällä hetkellä kaiken elämänilon mukanaa, saatana.

Työt: Ei kerkee reenaan, näkeen ketään tai tekee ylipäätään mitään. Piti viiden viikon kesälomaki alkaa perjantaina, mutta unen näin.

E. Oon normaalisti helvetin ilone ja hymyileväine ihmine, mutta kyl tää paska viä tällä hetkellä kaiken elämänilon mukanaa, saatana.
Miksi ei loma alkanut? Jos se on jo sovittu, niin eikai sitä noin vain peruta? Vai oletko yrittäjä?

Sama vika ku Santsilla ja AT:lla. No, kun tämän nyt päällä olevan projektin saan alta pois, kieltäydyn tekemästä minkäänlaisia ylitöitä ellen ole selkeästi itse asioitani sössinyt (tällä kertaa ei ole edes siitä kyse). Sen verran vituttaa taas vaihteeksi alavalintani, että melkeinpä olisin mieluummin työtön ja söisin kiviä sillan alla.

Tekis vaan mieli nukkua ja olla.

On kyllä paskamainen jos lomia lykätään noin viime tinkaan. Itse kans ihan pirun kiireinen ennen lomia ja viime viikon sairastelut vaan pahensi asiaa. :jahas: Iso raha palaa napinpainauksella just lomille lähtiessä, siksi kiire saada homma kuntoon. Lomista en luovu tai hajoaa pää viimeistäkin piirrettä myöten. Hiihtolomatkin olis kiva pitää jossain välissä :D

E: Hei sun pitää kutsua Dindyykkeli lakun syönti - yökyläilyyn niin et ihan ilman sosiaalisuutta jää. :D

Voi kökkö! Onko nyt siis tieto, että lomat siirtyy syyskuulle vai ei vain ole tietoa koska alkaa? Tuo on varmana hanurista, itelle lomat on ainakin ne joita odottaa ja saa fiilistellä. Vaikka töissä ois mukavaa ja työporukka huippu, niin on se ihan jees herätä aamulla ja kävellä katteleen aamuvilinää kahvilaan, kun muut painaa meneen duuniin. Samaan aikaan kun itse juo toista pannullista santisikuppeja.

Viikko aikaa perkule sen kelin lämmetä suomessa. Kun mää tuun takas maailmalta, niin kuuppaan ottaa jos siellä on 30-astetta vähemmän lämpöö!

Vittu ku vituttaa, ei tiedä miten päin olisi :itku: Vähän aikaa sitten ostettu auto temppuilee, vikakoodeja niin helvetisti ja vissiin joku isompikin osa pitäis vaihtaa. Tämä katkaisi kyllä kamelin selän, kun tiedon myötä alkoi vituttaa kaikki muutkin pikkuharmit ja murheet. Menee se loma näinkin...

Miksi ei loma alkanut? Jos se on jo sovittu, niin eikai sitä noin vain peruta? Vai oletko yrittäjä?

On kyllä paskamainen jos lomia lykätään noin viime tinkaan. Itse kans ihan pirun kiireinen ennen lomia ja viime viikon sairastelut vaan pahensi asiaa. :jahas: Iso raha palaa napinpainauksella just lomille lähtiessä, siksi kiire saada homma kuntoon. Lomista en luovu tai hajoaa pää viimeistäkin piirrettä myöten. Hiihtolomatkin olis kiva pitää jossain välissä :D

Voi kökkö! Onko nyt siis tieto, että lomat siirtyy syyskuulle vai ei vain ole tietoa koska alkaa? Tuo on varmana hanurista, itelle lomat on ainakin ne joita odottaa ja saa fiilistellä. Vaikka töissä ois mukavaa ja työporukka huippu, niin on se ihan jees herätä aamulla ja kävellä katteleen aamuvilinää kahvilaan, kun muut painaa meneen duuniin. Samaan aikaan kun itse juo toista pannullista santisikuppeja.

En oo yrittäjä. Loman pitäis siis alkaa ylihuomenna, mutta projekti jota teen on pahasti kesken. Projekti alun alkaenki meni vituiks ku mun ja kolleegan piti se yhessä tehä kahessa ja puolessa kuukaudessa, mutta jotenki siinä kävi sitte nii, että mun pitäs yksin selviytyä siitä puolessatoista kuukaudessa. Toi puoltoista kuukautta tulee täyteen nyt perjantaina ja vaikka oon painanu 10-12h työpäiviä viime viikot, niin ei se vaan riitä. Kukaan muu ei voi tota projektia jatkaakkaa, ku ei oo kyseisen ohjelman osaajia vapaana ja muutenki mä oon tätä projektia yksin tehny ni ei kukaa muu oo kärryillä.

Niin siis ja mulla ei oo tietoo koska loma alkaa. Vaikka ny jollain ilmeellä saisinki heinäkuun alussa ees kaiken liikkeelle, niin tottakai sieltä tulee kommenttia ja korjattavaa ja kukas ne sit hoitas ellen minä. Eli vaikka pääsisin lomalle suht pian, niin mun pitää tulla aina töihin, ku tää projekti sitä vaatii. En oo kylläkään jutellu pomon kanssa asiasta, mutta näin mä näkisin, että se menee.

Sama vika ku Santsilla ja AT:lla. No, kun tämän nyt päällä olevan projektin saan alta pois, kieltäydyn tekemästä minkäänlaisia ylitöitä ellen ole selkeästi itse asioitani sössinyt (tällä kertaa ei ole edes siitä kyse). Sen verran vituttaa taas vaihteeksi alavalintani, että melkeinpä olisin mieluummin työtön ja söisin kiviä sillan alla.

Tunnen tuskasi ja teen varmasti ihan samoin tän projektin jälkeen eli kieltäydyn lisätöistä, koska emmä ite oo niitä aiheuttanu vaan tää projektien päällekkäisyys prkl. Olis kyse ees ylitöistä = saisin lisää rahaa, mutta ei, tunteja vaan kerääntyy "pankkiin" ja voin lomailla niillä sitte joskus... Yeah right.

Tunteja pankkiin että voi lomailla.. paskanmarjat. Se on aina nähty.. sit voit pitää jonkun yhden päivän joskus ja toisen jossain.. ei koskaan voi ottaa kunnolla viikkoa vapaata niillä tunneilla.. tai ainakin omat kokemukset näistä on tälläin

Noniiiiin, nyt vasta ymmärsin tän tilanteen, ku tuli kunnolla selitettyä. Jooh vmp, mut kyl mää näkisin, et pomon kans keskusteluu, et mites tehään sun loman kanssas. Joko vitusti ylityökorvausta (onkohan se +200%, jos lomilta tulee tekee?) tai sitte jotenki kertoimella uutta lomaa tilalle. Hyh.

Eli siis oot vaan niin kiltti ja tunnollinen, jos ei oo edes määräystä / pyyntöä tullut siirtää lomaa? Mutta on se tuttua itellekin, tosin pari isoa ulkoistusta ulkomaille sai fiilikset muuttumaan aika paljon. On elämässä tärkeämpiäkin juttuja kun se duuni :thumbs:. (Hankalaksi ei silti kannata tietenkään heittäytyä)

Aivan järjetön kipu polven ulkosyrjässä. Tuli pitkästä aikaa pelailtua fudista, ja vaikka siinä ei mitään iskua/vääntöä polviin tullut kai se siellä meni. Pelin jälkeenkään ei ollut mitään tuntemuksia paitsi nivusissa, mutta illasta ajaessa autoa alko särkemään. Nyt on ihan toivotonta kiivetä portaita kumpaankaan suuntaan ja auton kytkimen painaminen on yhtä helvettiä. Onneks takana on silti vasta yksi päivä ja vois elätellä toiveita että menis vkonloppuna ohitse.

Eli siis oot vaan niin kiltti ja tunnollinen, jos ei oo edes määräystä / pyyntöä tullut siirtää lomaa? Mutta on se tuttua itellekin, tosin pari isoa ulkoistusta ulkomaille sai fiilikset muuttumaan aika paljon. On elämässä tärkeämpiäkin juttuja kun se duuni :thumbs:. (Hankalaksi ei silti kannata tietenkään heittäytyä)

Mä tiesin jo kysymättäkin, että mun loma ei ala vielä ja niinhän siinä sitten kävi. Tänään juteltiin pomon kanssa ja mun lomat alkaa ku tää projekti on siinä mallilla. Lisäks saattaa käydä niin, etten voi pitää sitä suunniteltua viittä viikkoo ees putkeen, vaan pätkissä. On tää vitun hienoo tää elämä välillä. Mullaha ei lomaile ku kaikki kaverit ja läheiset juuri heinäkuussa... Noh, eiköhä itekki ees vähä pääse heinäkuussa jo lomailee, pitää vaa ahkeroida nii perkeleesti (kuinka perkeleesti jos ei tälläsetkää päivät riitä mitä ny viikkoja tehny. Mur.)

Aattelin ainaki ens viikolla keretä jo tekee muutaki ku töitä. :D

En tiiä vituttaako niin ankarasti, mutta vähän ainakin. Omalla ja muiden lapsilla oli ollut jotain riitaa ja kiusaamista puolin ja toisin ulkona ja laitoin sitten pojan pyytämään anteeksi ja se meni reippaasti vaan muut lapsetpa ei sanoneet mitään, ei anteeksi, ei saat anteeksi, ei yhtään mitään. No, enpä sitten käske toiste omaanikaan. Ja toisen lapsen äiti sanoi mun lapselle, että kertoo mulle, mutta hänen lapsensa kavereineen ei päästänyt meidän poikaa taloyhtiön yhteiseen liukumäkeen. Voi vittu mä ja kans sanon, mitä nulikoita ja mitä äitejä, saatana. No, reilu peli on perseestä, kai se on lapsenkin opittava heti.

Tapasin juhannuksena erään siskoni kaverin jota olen joskus humalassa yrittänyt iskeä paikallisen pikaravintolan kassalla baarin jälkeen. No nyt hänkin oli vähän ottanut ja meillä oli oikein hauskaa, kunnes hänen oli aika mennä nukkumaan.
Nyt siis mietinkin voisikohan tässä olla sitä jotain, mutta koska olen suomalainen mies niin mieluummin pohdin asiaa yksin ja avaudun tänne, kun ottaisin yhteyttä tähän henkilöön. Säälittävää.

Ja sitten vituttaa nämä talviset olosuhteet juuri alkaneella lomalla.

Eniten vituttaa kaikki.
Piristystä teidänkin arkeen. Treffit tai jotkut sen tapaiset sovittu ens viikoksi!! Enää ei vituta mikään :rock:

Istun yksin tyhjässä huoneessa ja nuuhkin toisen hupparia mihin just kaadoin vähän sen suihkugeeliä, että se tuoksuisi enemmän siltä. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom