Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Netti pätkii niin helvetisti. Youtubesta en pysty katsomaan edes 20sek. videoo ilman pätkimistä. Tai pystyn katsomaan 1/20 osana päivästä, jos oikeaan aikaan katson. Jumalauta, en tiedä kuka saatanan mikkihiirinörtti tota yhteyttä syö mutta alkaa järki mennä niin helvetisti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Le Mansin virallinen striimi on ihan paska ja ääniki tulee 2-3 sekkaa myöhässä. Ainoa urheilutapahtuma vuodessa, jonka vuoksi muutetaan muita tekemisiä.

Jännää kisaa oli aamuyön tunteina? Eikö Eurosportti näy?

Jännää kisaa oli aamuyön tunteina? Eikö Eurosportti näy?

Ainut minkä sain puhelimella toimimaan, oli official. Näytettiin pelkkää johtoautoa ja vartin välein perehdyttiin Rolexin kelloihin ja sen jälkeen käytiin teknisiä hienouksia läpi. Eli en nähnyt mitään jännää :D

Mitä sille puolet kisaa johtaneelle Toyotalle kävi?

Ainut minkä sain puhelimella toimimaan, oli official. Näytettiin pelkkää johtoautoa ja vartin välein perehdyttiin Rolexin kelloihin ja sen jälkeen käytiin teknisiä hienouksia läpi. Eli en nähnyt mitään jännää :D

Mitä sille puolet kisaa johtaneelle Toyotalle kävi?

Hyytyi Kazumi Nakajiman ajovuorolla radan varteen aamuyöllä. Kun yöllä ei ole kaikki kamerat käytössä niin se tapahtui kameroiden ulkopuolella. Audin in-car kamerasta vilahti vaan että se oli pysäköity ihan radan reunaan. Mitään virallista tietoa ei tullut koko aamuna, mutta selostajat veikkailivat sähkövikaa.
Ex-Futari Fabien Barthesin joukkue pääsi maaliin, kuten myös Greyn anatomian näyttelijän Patrick Dempseyn oma tiimi. Markus Palttalan autokunta ei päässyt maaliin, mutta Salon ja Vilanderin autot pääsi maaliin. Vilander jopa luokkansa voittajana. Audit otti kaksoisvoiton vaikka toista korjattiin aamunkoiton aikaan varttitunti varikkopilttuussa, ei lähtenyt ulostuomisen jälkeen käyntiin ja otettiin vielä kymmeneksi minuutiksi takas sisään.

Yritin saada varattua lääkäriaikaa julkiselta puolelta ja vastaus oli: "Nyt ei ole antaa minkäänlaista lääkäriaikaa." Sanoin, että eikö sitten ole mitään jonosysteemiä, että voin mä vaikka muutaman kuukauden odotella sitä aikaa. "Ei oleeee."

Mikä vitun järki on sitten maksaa veroja tämmösestä tyhjänpäiväsestä palvelusta? Tai miksi tommosta ajanvarauspuhelinta sitten ylipäätään pidetään auki, jos minkäänlaista aikaa ei voi varata. :D Vittu mikä ponzi-huijaus.

Ulkomaanreissusta kotiuduttu ja nyt on messevä vatsatauti. Onneksi jääkaappikin pursuaa tavarasta... Kai se on kerättävä ja ampaistava kauppaan.

ALkoi muuten karvan verran kyrpiä mun luotto remonttimies :) Mua on siis kusetettu ihan vitusti viimeisen 3v aikana.. No onneks tuli selville nyt eikä isompien remonttien jälkeen, kaveri on kyl laskuttanut kaikesta oikein perkeeleesti ylihintaa,. Ja mä en oo tyhmänä edes tajunnut miettiä että näin voisi olla. Ja homma aukesi sillä kun pyysin kaverilta tarjouksen, jossa sitten olikin työnosuus 2x isompi kuin normaalisti.

Viikkoon päässyt salille kun kurkussa kaktus ja nokasta valuu maailmanhallinnasta unelmoivaa alkulimaa.

Sama homma ^ Töistäkin joutu ottamaan huilia, vaikka viikon vasta uudessa firmassa painanut...persiistä en ole varmaan ikinä ollut kesällä kipeä.

ALkoi muuten karvan verran kyrpiä mun luotto remonttimies :) Mua on siis kusetettu ihan vitusti viimeisen 3v aikana.. No onneks tuli selville nyt eikä isompien remonttien jälkeen, kaveri on kyl laskuttanut kaikesta oikein perkeeleesti ylihintaa,. Ja mä en oo tyhmänä edes tajunnut miettiä että näin voisi olla. Ja homma aukesi sillä kun pyysin kaverilta tarjouksen, jossa sitten olikin työnosuus 2x isompi kuin normaalisti.

Aina kannattaa kilpailuttaa ennen kuin maksaa. Yleensä sellaiset joilla ei ole työstä pulaa pistää hinnan sen verran yläkanttiin, että jos joku "tyhmä" sen maksaa niin voi siirtää muita projekteja tehden ylihinnoitellun työn ensimmäisenä. Varsinkin pikkutöillä tämä on hyvä strategia, koska niissä ei yleensä mene paljon aikaa ja saa tasaisia tuloja isojen töiden ohella, ilman niiden viivästymistä.

Aina kannattaa kilpailuttaa ennen kuin maksaa. Yleensä sellaiset joilla ei ole työstä pulaa pistää hinnan sen verran yläkanttiin, että jos joku "tyhmä" sen maksaa niin voi siirtää muita projekteja tehden ylihinnoitellun työn ensimmäisenä. Varsinkin pikkutöillä tämä on hyvä strategia, koska niissä ei yleensä mene paljon aikaa ja saa tasaisia tuloja isojen töiden ohella, ilman niiden viivästymistä.

Jep, ei täällä näköjään kannata keneenkään luottaa, kerpele.

Jumalauta nyt on kesäkuu ja mä oon kesälomalla, kun ulos katsoo niin ei kyllä siltä näytä. Lämpömittari näyttää 6 astetta, taidan tästä lähteä rannalle juomaan kylmää olutta ja ottamaan aurinkoa. Onnkesi pääsee Kreikkaan jonkin ajan päästä, tulevaisuudessa taidan kyllä jäädä sinne kesäksi asumaan. Hyvää kesää kaikille.

Kaikki on niin suhteellista ja vitutuksen määrähän on vakio. Kohteet vaan muuttuu. Itse just lueskelin lääkeinfoa lääkkeestä mitä ruvettiin pumppaamaan mukeloon; ...kyl pistää taas miettimään kun tuntuu siltä että mukelo on vaan joku helvetin koekaniini. Käytetään lääkkeitä mitä ei edes suositella lapsille ja lisätään vaan annostusta, kun pitoisuus on alle mittausarvon verikokeissa. Eli vaikka poika syö lääkettä tuplat niin silti se ei näy verikokeissa...

Jos olet seksuaalisesti aktiivinen mies, kondomin käyttöä suositellaan hoidon aikana ja yhteensä 13 viikon ajan viimeisen annoksen jälkeen. Lisäksi naispuolisille kumppaneillesi suositellaan erittäin tehokkaan ehkäisymenetelmän käyttöä hoitosi aikana ja yhteensä 13 viikon ajan viimeisen annoksen jälkeen.
Lääke heikentää elimistösi puolustusmekanismeja auringonvaloa vastaan ja lisää siten riskiä sairastua ihosyöpään. Tämän takia sinun tulee rajoittaa altistumistasi auringonvalolle ja UV-valolle käyttämällä suojaavia vaatteita sekä levittämällä iholle useasti aurinkovoidetta, jossa on korkea suojakerroin. Kysy lääkäriltä neuvoa miten suojautua auringonvalolta.
Lääkärisi saattaa haluta tarkistaa valkosolujesi määrän hoidon aikana, ja kertoo sinulle mikäli voit jatkaa lääkkeen käyttöä.

Tuo onkin tosi kätevää näin kesäkäytössä mutta onneksi tuo seiskavuotias ei ole vielä kovin aktiivinen seksuaalisesti.

...nyt pamahti sitten seiskavuotiaalle viisaudenhampaat muutenkin ahtaaseen suuvärkkiin! Lisää kortisonia, perkele!

Puoli vuotta asuttu avokin kanssa yhdessä ja maanantaina se muuttaa takaisin Norjaan. Viimeisen viikon ollut reissussa kavereidensa kanssa, ettei olla nähtykään viikkoon :(

Rakas päiväkirja. 17 päivä kesäkuuta.

Heräsin aamulla auringonpaisteeseen. Aloitin aamuni keittämällä kahvia lintujen laulaessa. Kävelin partsille ja nokalle ripottelee räntää. Pimeys. Kylmää.

Kyllä tää vaan kyrsii kun kuukausia odottanut hyvää keliä, jonka olettaa alkavan keväällä. Kevät oli kuukauden mittanen monsuuni miinus raekuurot ja kesä on kylmempi kun viime vuoden marraskuu. Paskanmöylät.

Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla on rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on kaarnaa ja tervaa. Navetta palaa JOKA yö.

Töissä on aivan jumalattomasti hommia ja loma alkaa juhannuksesta. Kiva jäädä toki lomalle, mutta pelkään pahoin, että työtaakka ei ole helpottanut lomalta palatessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom