Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Lievästi" vituttaa tajuta, että oikeastaan koko alkukesä on mennyt mm. sairastellessa, stressatessa ja muiden henkilökohtaisten ongelmien kanssa painiessa. Ok, onneksi sentään ilmat eivät ole suosineet, niin siinä mielessä ei ole menettänyt paljoa, ja lomatkin on vasta myöhemmin, mutta kyllä esim. nää kesäkuun valoisat yöt ja juhannus ovat sellaisia, joita koko pitkän talven aina yhtä kovasti odottaa.

Muutenkin sitä vaan miettii, mihin nämä päivät taas katoaa. Viime viikot mennyt ihan sumussa. No, josko tämä tästä alkaisi helpottamaan. Tosin eiköhän sitä jostain uutta paskaa niskaan kohta hyvällä tuurilla taas tule.

Kiitos, helpotti. Tai oikeastaan ei.

Ei varsinaisesti punttiin liity, mutta viimenen rööki menis just. Ja vituttaa huomisen vitutus jo valmiiks.. ku ollu niin tyhmä että aikoinaan edes alotti..:face:

Juhannuksena otin triplan, nyt mennään tuplalla... Jossei viikonloppuna ole töitä, se on aina otettava. Vituttaa kaikki tällä hetkellä niiiin paljo, ettei pysty olla ilman sitä viikonlopun juhlaa. Kärsin krapulaa vaikka sen neljä päivää, mutta pakko päästä radalle.

Vituttaa kaverit, jotka polttaa sätkiä. "Tarjoo mulle yks rööki ku en jaksa kääntää". Voi vittu pitääkö niitä sätkäkamoja ostaa jos ei jaksa kääntää?

Juhannuksena otin triplan, nyt mennään tuplalla... Jossei viikonloppuna ole töitä, se on aina otettava. Vituttaa kaikki tällä hetkellä niiiin paljo, ettei pysty olla ilman sitä viikonlopun juhlaa. Kärsin krapulaa vaikka sen neljä päivää, mutta pakko päästä radalle.

Kuulosta surulliselta, kokeile meditaatiota. Itseähän vituttaa, kun erehdyin eilen radalle ja meininki oli yhtä nähty, kuin aina ennenkin.

Vituttaa kaverit, jotka polttaa sätkiä. "Tarjoo mulle yks rööki ku en jaksa kääntää". Voi vittu pitääkö niitä sätkäkamoja ostaa jos ei jaksa kääntää?
Tarviiko niitä jaksaa tarjota, jos toinen ei jaksa kääntää. Kai sen toiminnan vois vähän ehdollistaa :D

Niin siis ja mulla ei oo tietoo koska loma alkaa..

Jos työnantaja yksipuolisella ilmoituksella siirtää lomaa, niin kai se nyt menee niin että peruuttamisen sijaan lomaa siirretään eli pitäisi samalla ilmoittaa koska se loma sitten on?

Vitun lentoyhtiöt. Pitäisi keskiviikkona tulla suomeen lomalle. Tänään aamulla tuli sähköposti että lennot ovat muuttuneet. Meno lento vaihtui kolme tuntia aikaisempaan. Alkuperäiseen lentoon olin valinnut jo paikan, mutta tähän uuteen en pysty (Kiitos Lufthansa). Koska uusi lento lähtee kolme tuntia aikaisemmin, tarkoittaa se myös sitä että odottelen Frankfurtissa kolme tuntia kauemmin jatkolentoa Helsinkiin. Eli yhteensä noin 5,5h odottelua Frankfurtissa mannerten välisen yölennon jälkeen. Jee.

Lufthansan asiakaspalveluun yritin asiasta kiukutella, mutta mitään hyvityksiä tai parempaa istumapaikkaa en saanut. Ainakin puoli tuntia höpöttelin ja kyselin hyvityksiä. Alkoi asiakaspalvelijankin puhe kiristymään loppua kohden, mutta ei auttanut.

Eikä tuota muutosta tietenkään pystynyt yhtään aikaisemmin tekemään. Kahden päivän varoitusajalla en pysty enää varailemaan eri lentoja samoille päiville.

Ei tullu opiskelupaikkaa, kesätyö vaan tällä hetkellä, tekee mieli muuttaa maalta pois mutta mitä siellä kaupungissa tekisi, pitäisi opiskella/mennä töihin muttei yhtään tiedä minne, kauheeta sähläystä jokasuunnasta ja mikään ei ole varmaa. Voi perrrrrkeleeeeee.

On kyllä ollut huonot kelit tänä kesänä. Viileää ja vettä sataa. Taas vaihteeksi huomenna sataa..

:offtopic:

Ilmoitan ensi vuonna etukäteen, milloin pidän loman. Ensimmäistä kertaa varmaan, kymmeneen vuoteen loma kesäkuussa = PASKAAKIN PASKEMMAT KELIT !!! Sorry. Torstaina duuniin, niin on lupailtu helteiden alkavan..:D.

Opiskelupaikka jäi yhden pisteen päähän ja toinen kolmen. Ei siinä vielä välttämättä mitään, mutta hain kahteen eri kouluun samaan koulutukseen ja tottakait noi nyt meni ristiin siten, että jos olisin laittanut toisen paikan ykköshakuvaihtoehdoksi (ja täten saanut tästä viisi lisäpistettä) niin olisin ollut inessiiveissä. Taas saa maistaa Tapion karvasta palkkia. Ja ei ole jumankauta todellista, että hoitoalalle on näin paljon vaikeampi päästä kuin esimerkiksi yliopistoon.

Vituttaa niin paljon että vattaan sattuu.

Oon nyt vuoden aikana joutunut tekemään paljon duunia töissä ja saanut hyvää palautetta, ja tässä kuussa joudun (tai omaa kiltteyttäni teen) tekemään pitkää päivää omasta osaamisesta johtuen. Nyt on palkkioksi annettu ymmärtää, että mun työt eivät jatku loppuvuoden jälkeen ja samoja duuneja tulee tekemään tyyppi suppeammalla osaamisella ja lyhyemmällä kokemuksella kyseisistä hommista. Mitään ei ole vielä kiveen hakattu, mutta tuntuu erittäin pahalta ja tulee fiilis että oon kai ihan paska sitten.

Positiivisia puolia, kun hakee niin todennäköisesti ja uskon ainakin itse päätyväni parempiin hommiin mutta oikeasti taas ei ole edes varmuutta saako mitään duunia. Tää vitutus on jotenkin nyt alkuviikolla kääntynyt jo helpotukseksi, että oon ollut töissä ja muutenkin todella tehokas ja hyvällä tuulella, pitää vaan painaa täysillä ja katsoa missä sitä ollaan vuoden kuluttua!

Suositut

Back
Ylös Bottom