Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
En päässyt haluamalleni alalle opiskelemaan, vittu.

Raato puhuu asiaa. Täällä Nordean kassapalvelut on auki kolme tuntia aamulla, jolloin aamu-unisena se vähän ottaa aivoon, kun pitäisi päästä stipendistä saadut rahat hakemaan. Senkin asian niin paskasti tehneet, että shekille pistivät... Miksei vaan voinut käteistä laittaa? :jahas:

Mitä? Joudut heräämään normaalien (tai oikeastaan myöhemmin) ihmisten heräämisaikaan ja se vituttaa? :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Takakumi puhki fillarista ku aamulla sitä pihalta haki ja piti töihin lähteä. Kävellen sitten, stna. Saa nähdä koska jaksaa vaihtaa, eli kuinka kauan pitää tota väliä tarpoa. Prkl.

En päässyt haluamalleni alalle opiskelemaan, vittu.

Raato puhuu asiaa. Täällä Nordean kassapalvelut on auki kolme tuntia aamulla, jolloin aamu-unisena se vähän ottaa aivoon, kun pitäisi päästä stipendistä saadut rahat hakemaan. Senkin asian niin paskasti tehneet, että shekille pistivät... Miksei vaan voinut käteistä laittaa? :jahas:

Ne stipendirahatki voit sitäpaitsi lunastaa mistä tahansa pankista...

Spotifyn mainokset, mille en pysty tekemään mitään ennen huomisaamua. Ja saikku, voi hemmetti sentään, kaikkeni tein, etten joutuis saikulle jäämään, mutta ei näköjään kroppa kestä määräänsä enempää. :wall:

Mutta kun on loma :nolo:

Siis itse pankki on auki 10.00-16.15 ja kassapalvelut vain 13.00 asti? Ma ei ummartaa...
Mua alkoi just nyt vituttaan ihmiset jotka on niin velliperseitä ettei ehdi 13.00 mennessä pankkiin kun haluaisi aamulla (keskellä päivää) nukkua. Mä luulin että mä oon aamu-uninen mutta kyllä mulla olis asiat huonosti jos ei tohon aikaan mennessä pankkiin ehtisi.

Mua alkoi just nyt vituttaan ihmiset jotka on niin velliperseitä ettei ehdi 13.00 mennessä pankkiin kun haluaisi aamulla (keskellä päivää) nukkua. Mä luulin että mä oon aamu-uninen mutta kyllä mulla olis asiat huonosti jos ei tohon aikaan mennessä pankkiin ehtisi.

Mua vituttaa tollanen velliperse joka ei ymmärrä että kaikki ei elä samoissa elämä/työrytmeissä. Vitun idioottimaista ajatella että kaikkien pitäis elää sulle normaaleissa rytmeissä tai ne on velliperseitä. :face: :wall:

Mua vituttaa tollanen velliperse joka ei ymmärrä että kaikki ei elä samoissa elämä/työrytmeissä. Vitun idioottimaista ajatella että kaikkien pitäis elää sulle normaaleissa rytmeissä tai ne on velliperseitä. :face: :wall:
Lomalla sanoi olevansa. Se on ihan oma vika jos unirytmi on niin perseellään että klo 13 on liian aikaisin. Väistämättä tulee mieleen laiskuus = velliperse. Siinä mielessä velliperse nimityksen käyttäminen musta on täysin väärä sana. En mä sitä sano etten olisi velliperse, mutta jos joku vetää sen johtopäätöksen siitä etten ymmärrä eri päivärytmejä ja itse herään aikaisemmin, niin kieltämättä aika mielenkiintoinen sanavalinta. Ja tietysti nyt kun Internetissä ja Pakkiksella ollaan niin on ihan pakko sanoa, ettei kaiken maailman SpiderSUBit sun muut irvileuat pääse sanomaan, että kyllä juu, tiedostan kyllä, että pitkään nukkuminen ja laiskuus eivät ole synonyymejä. Mutta se siitä tulee ensimmäisenä mieleen. Ymmärtääkö?

Mua alkoi just nyt vituttaan ihmiset jotka on niin velliperseitä...

Sä kirjotit yleistäen etkä tarkoittaen pelkästään tuota kirjoittajaa. Ymmärrätkö itse kirjoittamasi sanamuodot? Ja kuka sä olet sanomaan että hänen tai jonkun muun rytmi on perseellään jos ei pääse sängystä ylös klo 13? Koska on normaalia tehdä töitä 8-16? Jos esim. kirjoittaja tekee yövuoroja joista pääsee nukkumaan klo 7-9 välillä niin mikä järki hänellä olisi herätä klo 13?

Sähän juuri kirjoitit että on laiskuutta olla heräämättä klo 13 tietämättä henkilön(/henkilöiden) taustoja ja mainitsit myös tuon unirytmiin perseellään olon niin aika selväähän se mun mielestä on että et tunnu ymmärtävän eri päivärytmejä. Ja vaikka henkilö olisi lomalla niin miksi unirytmiä pitäisi kääntää vastakkaiseen?

Edit. Ja ei en ymmärrä koska yleistät.

Viimeksi muokattu:
Sä kirjotit yleistäen etkä tarkoittaen pelkästään tuota kirjoittajaa. Ymmärrätkö itse kirjoittamasi sanamuodot? Ja kuka sä olet sanomaan että hänen tai jonkun muun rytmi on perseellään jos ei pääse sängystä ylös klo 13? Koska on normaalia tehdä töitä 8-16? Jos esim. kirjoittaja tekee yövuoroja joista pääsee nukkumaan klo 7-9 välillä niin mikä järki hänellä olisi herätä klo 13?

Sähän juuri kirjoitit että on laiskuutta olla heräämättä klo 13 tietämättä henkilön(/henkilöiden) taustoja ja mainitsit myös tuon unirytmiin perseellään olon niin aika selväähän se mun mielestä on että et tunnu ymmärtävän eri päivärytmejä. Ja vaikka henkilö olisi lomalla niin miksi unirytmiä pitäisi kääntää vastakkaiseen?

Edit. Ja ei en ymmärrä koska yleistät.
Puhuttiin stipendistä ja sen noutamisesta pankista = koululainen = mitä suuremmalla todennäköisyydellä "normaali" päivärytmi. Koitas nyt pysyä perässä tässä aiheessa. Kuvitteletko tosiaan että pidän yövuoroa tekevää pitkään nukkuvaa velliperseenä? Taitaa sulla tässä nyt olla enemmän ymmärryksessä puutetta kuin mulla. On se saatana kumma ominaisuus täällä netissä kun sanot että tupakointi tappaa niin jonkun on pakko tulla sanomaan, että älä yleistä kun ei mun vaarikaan siihen kuollut, vaan viinaan. Taisi kalikka osua suhun aika suoraan kun täytyy tällaisesta alkaa kitistä. Ihan kuin tässä maailmassa ei olisi parempaa tekemistä kuin alkaa kiukutella siitä, kun paha Powerhousu sanoi toista jätkää velliperseeksi, niin se tarkoitti varmaan muakin kun mä teen kahta työtä, hoidan lapset ja viime viikolla pelastin maailman, mutta nukun pitkään. Vai oletko oikeasti velliperse ja tunsit piston sydämessäsi, mutta et uskalla myöntää sitä itsellesi ja suutuit sen takia? Ei kukaan muuten vedä tollaisesta poroja nokkaan, etityisesti kun en puhunut susta sanallakaan.

En vedä herneitä nokkaan nettikirjoitteluista.

Sulla taitaa olla äidinkielessä pahasti vikaa kun et ymmärrä edes itse kirjoittamaasi tekstiä. Yritän nyt vielä kolmannen kerran lainaten tekstiäsi:
Mua alkoi just nyt vituttaan IHMISET jotka on niin velliperseitä...

eli poimitaan tuosta tekstistä sana ihmiset joka on minun äidinkielessäni monikko. Toisin sanoen yleistäen useampaa ihmistä eikä pelkästään alkuperäistä kirjoittajaa.

Viimeksi muokattu:
En vedä herneitä nokkaan nettikirjoitteluista.

Sulla taitaa olla äidinkielessä pahasti vikaa kun et ymmärrä edes itse kirjoittamaasi tekstiä. Yritän nyt vielä kolmannen kerran lainaten tekstiäsi:
eli poimitaan tuosta tekstistä sana ihmiset joka on minun äidinkielessäni monikko. Toisin sanoen yleistäen useampaa ihmistä eikä alkuperäistä pelkästään alkuperäistä kirjoittajaa.
Mikä sun ongelma nyt olikaan? Mua rupes just nyt muuten vituttaan IHMISET jotka alkaa kinastella ihan turhanpäiväisistä asioista. Pilkunviilaajat jotka pilaa vittumaisuudellaan kaikkien päivän. Voi vittu mikä jätkä.

E: Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin rivien välistä lukeminen? Kaikkea ei varmaan tarvitse ottaa ihan niin sanatarkasti, että kun se puhui monikossa, että sitä vituttaa pitkään nukkuvat ihmiset, niin asian on pakko olla niin, että sitä vituttaa myös yötyötä tekevät ja kaikki pitkään nukkuvat ihmiset. Ei voi vittu olla mahdollista, että joku vetää tällaisia johtopäätöksiä ja alkaa vielä kinastella sanamuodoista. Nyt paloi vittu sulake ja vedin ihan oikeasti porot nokkaan. Se sun tarkoitus varmaan olikin. Well done. Ei kukaan ole muuten noin vitun apina.

vituttaa kun kakarat rupeaa riitelemään joka saatanan asiasta. se miten moneen nukkuu on jokaisen oma asia, mutta taasen, ei sitä tartte valittaa jos ei kerkie johonkin sen takia. Toisaalta tartte silloinkaan haukkumaan ruveta. Joillaan täällä vaan ihan vitunmoinen tarve päteä kaikkeen. Vois lähteä salille, rupes vituttaan.:curs:

Vituttaa sairastaa..

Puhelimen järjestelmäpäivitys- ihan totaalisen paska. Ja se että vein muksut kuralan kylämäkeen kattomaan elukoita, mut ei ollu ainuttakaan elukkaa ulkona, kun oli kylmä ja tuulee niin pirusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom