Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Oman salin hc-bodarit aiheuttivat kyllä tänään hilpeyttä. Jokaikinen liike, joka vain on mahdollista tehdä niin, tehdään parityönä eli esim. penkissä toinen osapuoli tekee kulmasoutua ja toinen penkkaa, ts. varmistaja ei missään vaiheessa sarjaa laske tangosta irti.

Ehkä tällaisen supertarkan varmistamisen ymmärtäisi, jos sarjapainot olisivat niin massiiviset että loukkaantuminen tapahtuu hetkenä minä hyvänsä, mutta kun ne sarjapainotkin on REILUSTI alle sadan kilon niin en ihan tajua. Jos tämä taas on jokin hc-bodarien erikoistekniikka mitä en tajua, en toisaalta ymmärrä miksi sitä pitää soveltaa myös samassa treenissä kokeiltuun maksimiykköseen :) Siinä penkissä, jostain ojentajataljasta köydellä puhumattakaan, luulisi saman vaikutuksen onnistuvan vaikka ihan painoja vähentämällä vieläpä siten, että nostaja oikeasti tietäisi paljonko nostossa on vastusta. Mutta mistäpä minä mitään ymmärtäisin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen kaks nuorta jantteria sattuivat treenaamaan hauiksia tangolla samaan aikaan. Toinen aikamoinen narukäsi ja toinen ihan kivasti massaa saanut. Aikalailla samoilla painoilla tekivät, narukädellä ehkä jopa hieman enemmän tangossa. Itellä ei meinannu pokka pitää lainkaan, kun kattelin sitä touhua. Tai luulen, että tämä huumori tuli treenaustapojen ja tekniikoiden erosta. Narukäsi nojaa seinää vasten ja hirveellä ähinällä saa sarjansa tehtyä, kun taas vähän massavampi kaveri vetää selkeesti sopivilla painoilla ilman mitään seiniin tukeutumisia rauhallisesti ja kauniilla tekniikalla oman settinsä. Eka kerta salilla, kun tuli revittyä huumoria jonkun toisen treeneistä. En yleensä seuraile kauhean tarkkaan mitä porukka tekee, mutta nyt en voinut olla huomaamatta.. :D

Niin no. En tietenkään tiedä varmaksi, mutta voisin veikata, että tyypit testasivat Team M&M Gymlogin - Mekaaniset pudotussarjat - Hauikset tekniikoita.

Ajattelin testata niitä lähiaikoina itsekin, mutta täytynee muistaa ensin treenata himassa kaikki kohdilleen, ettei vain päädy tähän threadiin avautumisen kohteeksi.

Kannattaisi ihan oikeasti muistaa, että jokainen on aloittanut jostain, uudet tekniikat eivät aina mene ihan kohdilleen, ja joskus tekniikan tietoinen rikkominenkin on ihan tarkoituksellista.

Eilen oli pitkästä aikaa salikomediaa. Olin juuri keskittymässä viimeiseen (ennätys) sarjaan penkissä. En ollut pistänyt merkille, että siihen oli eräs jantteri juuri ladannut kahden metrin päähän eteeni kyykkypainonsa ja alkoi tehdä sarjaa nenäni edessä. Ei siinä muuten mitään, mutta hänellä oli jalassaan sellaisen kankaiset/valkoiset "sopivasti" läpinäkyvät pyöräilyshortsit joiden alta näkyi varsin hyvin sellaiset kulahtaneet vanhanliiton alushousut. Meinasi keskittyminen herpaantua, mutta sain pinnistettyä sarjani kunnialla.

Onkohan muissa lajeissa samanlaista "komedia"-ketjua kun täällä punttaajien keskuudessa? Joku käyny futaamassa tekonurmella ja kirjottaa jalkapalloforumin fudiskomediaa-ketjuun: "Olin tänään vetämässä spurtteja salotien kentällä ja siellä oli jotain 19v jonneja jotka vaan pompotteli palloa ilmassa toisilleen. Vähän naureskeltiin kaverin kanssa että eihän tosta oo peleissä kentällä mitään hyötyä kun juostiin ite räkäposkella 50metrin tolppia edes takasin. Niillä urpoilla ei vissiin tullu ees hiki. Niin ja toisella oli päällä hihaton. Toisella taas pipo vaikka oli 25lämmintä, hitto mikä pelle sekin." Jatkoajan lätkäforumilla sitten naureskellaan kun jotkut siniviivalämäri-pellet menee jäälle vaan laukomaan siniviivavetoja eikä luistele koko setin aikana ollenkaan. Vittu mitä egoilijoita nekin. Ollaan me punttaajat hienoa porukkaa kun jaksetaan seurata niin tarkkaan muitten tekemisiä.

Hauiskäännöistä puheenollen, mä varmaan itse aiheutan ihan hyvää komediaa, kun teen ohjaajan neuvomalla tekniikalla hauista taljassa selkä taljaan päin, mikä näyttänee lähinnä runkkausliikkeeltä. :D Onneksi en ole mies.

Onkohan muissa lajeissa samanlaista "komedia"-ketjua kun täällä punttaajien keskuudessa?.

ainakin itsetyydytysfoorumilla oli aikanaan,se se vasta hupaisaa luettavaa oli.kuka oli räiskinyt minnekin kiinni jääden ja nähnyt kenet missäkin treenaamassa "supersarjoja sekä pudotussarjoja

Hauiskäännöistä puheenollen, mä varmaan itse aiheutan ihan hyvää komediaa, kun teen ohjaajan neuvomalla tekniikalla hauista taljassa selkä taljaan päin, mikä näyttänee lähinnä runkkausliikkeeltä. :D Onneksi en ole mies.
Eikös se ole silloin vielä epäilyttävämpää. Jokuhan voisi luulla että kyseessä onkin "nainen" tai kuten Frederick sanois; Ladyboy

En tiedä kuuluuko tämä tänne ketjuun mutta kirjoitanpa siltikin.... Mua v!tuttaa kun kaverit puhuu proteini jauhosta niinku se ois jotain steroidia... Itse käytän hera80 proteini jauhoa nii ne sanoo aina et "ei susta oo mihinkää ja nuo sun lihakset on vaa pelkkää jauohoo"!! Tiedän ettei tuosta kannattais välittää mut tuosta saa kuulla jokapäivä... Perkl !! :face:

En tiedä kuuluuko tämä tänne ketjuun mutta kirjoitanpa siltikin.... Mua v!tuttaa kun kaverit puhuu proteini jauhosta niinku se ois jotain steroidia... Itse käytän hera80 proteini jauhoa nii ne sanoo aina et "ei susta oo mihinkää ja nuo sun lihakset on vaa pelkkää jauohoo"!! Tiedän ettei tuosta kannattais välittää mut tuosta saa kuulla jokapäivä... Perkl !! :face:

Sanot niille, että se hera 80 on samaa valkuaisainetta mutta jauhon muodossa kun se pihvi mitä on kavereides big macin välissä.

Kun ei kaada heraa Raudon ja Teston tapaan julkisissa ruokaloissa joka safkan päälle, niin eihän sitä herankäyttöä edes huomaa muut kuin oma perhe ja samaan aikaan salilla tai pukuhuoneessa aikaa viettävät.

Ja nuo kaverit käy monennettako luokkaa alakoulussa?

Eilen aiheutin itse salikomediaa, kun ensimmäistä kertaa kokeilin tempausta.. vähän liiallisella innolla, ja pyllähdin suoraa perseelleni. :)

Jos tuo heran litkiminen käy vaikeaksi koulussa tms piinaavien katseiden takia, niin tekee sen litkun energiajuomapulloon tai vastaavaan josta ei näe läpi niin ei varmasti kovimmatkaan jonnet kato kummasti. Toinen vaihtoehto on tietenkin (jota itse kannatan) = Not a single fuck was given on that day.

Samanlaista penkkiä teki arsi harjukin ja vielä suuremmalla patjalla paidan sisällä. No ei treenaa penkki kisoihin tietääkseni vaan lajikohtaista räjähtävää voimaa. Kiekonheitossa kun ei pisteitä anneta sen perusteella menisikö harjoittelu voimanostokisoissa läpi.

Jos tuo heran litkiminen käy vaikeaksi koulussa tms piinaavien katseiden takia, niin tekee sen litkun energiajuomapulloon tai vastaavaan josta ei näe läpi niin ei varmasti kovimmatkaan jonnet kato kummasti. Toinen vaihtoehto on tietenkin (jota itse kannatan) = Not a single fuck was given on that day.
Kuvittelisin, että näin fitness-innostuksen aikana jo jonnetkin juo sitä haralitkua tyylikkäästi f-tukun mustasta sheikkeristä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom