Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, kunnon tsemppareita liikenteessä. Vähän se kyllä säpsäyttää, kun naama irvessä silmät kiinni vetää viimeisiään ja yks kaks paino kevenee. Sitä kun aukasee silmät niin joku Pertti siinä tuijottaa silmiin ja tsemppaa. :lol2:

Tää on kyllä perseestä. Kerran on kanssa joku yli-innokas tapaus tullut kyynärpäihin kiinni, kun tein käsipainopenkkiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein askelkyykkyä tanko niskassa, musa pauhasi tietysti täysillä korvanapeista. Ja aina kun musa pauhaa, puhun melko kovalla äänellä...Mun mieheni tuli liian lähelle, pelkäsin että osun häneen tangolla, joten tokaisin hänelle: "MENE KAUEMMAS SIITÄ". Parin metrin päässä olevan tuntematon miestreenaaja hätkähti, keskeytti treeninsä sanoen "vähän mää pelästyin"...

Oli ohjelmassa muuvina reisien koukistajat ja valitsin siihen koneen, jossa maataan mahallaan. Rupesin asettumaan koneelle ekaa työsarjaa varten, samalla kyyläsin kun käytävää käveli ihan törkeen hyvännäkönen muija jossain pushupeissa ja muuten tautisen kireet kuteet, tietty sit ku en kattonu mihin nojaan niinkäsi lipsahti laitteen mahatyynyn reunalta pois (otin siitä tukee asettuessa), mätkähdin naamalleni sinne tyynyyn ja lisäksi vielä ilmat pihalle. Samalla meni niska jumiin... Vähän aikaa keräilin siinä ilmoja ja eiku sarjaa tekemään. Sarjatauolla jomotti vielä niskaa. Pitääkö hoikan venakon pitää tissit ojossa...

Kävelin muijan luo ja sanoin että sori ku purin painot pois, luulin että oot va......
Joo, ei se mitään, muija vastas. Mulla on tässä tällainen KIERTOHARJOITTELU meneillään.

Siis, vitun kiertoharjoittelijat ruuhkaisella salilla... Noh, pyysin uudestaan anteeks ja menin sen puolesta laittaan takareisilaitteeseen painot takas.

Edit. kirjoitusvirheitä

Fitfarm on syyllinen! Kuulemma ainakin osittain niiden läski-challenge-ohjelmissa just jotai kiertoharjottelusalitreeniä niin ei ihme, jos pimpulat ja pampulat poukkoilee salilla ees taas. On muuten ihan sairaan ärsyttävää varastaa salin ainut mutkatanko tuollaiseen treeniin. Sitte kun yrität siinä välissä tehdä ni eikö se rundiharjottelija halua sen just sillä hetkellä.

Salikomediaa: Kuka KEHTAA ottaa juomapulloksi vanhan puolen litran viinapullon? Ukko näytti kyllä siltä, että on ihan sitä alkuperäistä sisältöäkin jonkin verran elämässä menny.

Kuka KEHTAA ottaa juomapulloksi vanhan puolen litran viinapullon? Ukko näytti kyllä siltä, että on ihan sitä alkuperäistä sisältöäkin jonkin verran elämässä menny.

ainahan näitä on ollut,pullo kun pullo.pitääkö se olla niin vakava aina? itseä ainakin hauskutti treeniin lomassa 10 vuotta sitten kun eräällä jannulla oli muovinen viinapullo vesipullona,sai kyllä hymyn jos toisenkin muiltakin

Salikomediaa: Kuka KEHTAA ottaa juomapulloksi vanhan puolen litran viinapullon? Ukko näytti kyllä siltä, että on ihan sitä alkuperäistä sisältöäkin jonkin verran elämässä menny.

Minä. Aivan hemmetin toimiva ratkaisu verrattuna kalliisiin turhakehifistelyjuomapulloihin verrattuna.

Tänään jollakin 15 -v. jampalla oli kollareiden haaroissa aivan järkyttävän kokoinen reikä. Eikä edes itse huomannut, teki penkkiä niin raivokkaasti. :D

Eilen kaks nuorta jantteria sattuivat treenaamaan hauiksia tangolla samaan aikaan. Toinen aikamoinen narukäsi ja toinen ihan kivasti massaa saanut. Aikalailla samoilla painoilla tekivät, narukädellä ehkä jopa hieman enemmän tangossa. Itellä ei meinannu pokka pitää lainkaan, kun kattelin sitä touhua. Tai luulen, että tämä huumori tuli treenaustapojen ja tekniikoiden erosta. Narukäsi nojaa seinää vasten ja hirveellä ähinällä saa sarjansa tehtyä, kun taas vähän massavampi kaveri vetää selkeesti sopivilla painoilla ilman mitään seiniin tukeutumisia rauhallisesti ja kauniilla tekniikalla oman settinsä. Eka kerta salilla, kun tuli revittyä huumoria jonkun toisen treeneistä. En yleensä seuraile kauhean tarkkaan mitä porukka tekee, mutta nyt en voinut olla huomaamatta.. :D

Eilen kaks nuorta jantteria sattuivat treenaamaan hauiksia tangolla samaan aikaan. Toinen aikamoinen narukäsi ja toinen ihan kivasti massaa saanut. Aikalailla samoilla painoilla tekivät, narukädellä ehkä jopa hieman enemmän tangossa. Itellä ei meinannu pokka pitää lainkaan, kun kattelin sitä touhua. Tai luulen, että tämä huumori tuli treenaustapojen ja tekniikoiden erosta. Narukäsi nojaa seinää vasten ja hirveellä ähinällä saa sarjansa tehtyä, kun taas vähän massavampi kaveri vetää selkeesti sopivilla painoilla ilman mitään seiniin tukeutumisia rauhallisesti ja kauniilla tekniikalla oman settinsä. Eka kerta salilla, kun tuli revittyä huumoria jonkun toisen treeneistä. En yleensä seuraile kauhean tarkkaan mitä porukka tekee, mutta nyt en voinut olla huomaamatta.. :D

Tuo seinään nojaaminen muuten sitten estää ylimääräisen liikkeen, kannattaa kokeilla itsekunkin.

Tuo seinään nojaaminen muuten sitten estää ylimääräisen liikkeen, kannattaa kokeilla itsekunkin.

Juu niin se estää eikä siinä mitään pahaa ole käyttää seinää apuna, mutta tässä kyseisessä tapauksessa seinää kyllä nyt ehkä käytettiin aika huolellisesti hyväksi (nojattiin persepitkällä seinään ja jalat todella kaukana seinästä, ei siis käytetty seinää estämään ylimääräistä liikettä mielestäni. Voihan olla tietysti, että kyseessä oli jokin tekniikka, josta mulla ei ole mitään tietoa).

^No periaatteessahan kun jalat on kunnolla edessä ja painopiste takana niin se ottaa tehokkaammin olkapäät pois pelistä hauiskäännöissä?

Viime viikolla joku kaveri pyysi varmistamaan penkissä. Ei hirveän isokokoinen kaveri, mutta ihan atleettisessa ja timmissä kunnossa. Tangossa oli 80kg ja kysyin montako tehdään, tarjosi kymmentä. Ensimmäinen toisto tuli jo aika pommilla alas ja soutamalla ylös joten totesin parhaimmaksi ottaa seuraaviin toistoihin jo kädet kiinni tankoon. Aika epävarmoilla toistoilla otettiin kai vitonen täyteen minkä jälkeen tanko rautoihin. Menin sitten tekemään omiani tuon sarjan jälkeen ja odotin, että kaveri lopettaa tai vähentää painoa kun ei ollut hirveän vahvaa tekemistä tuo edellinen sarja, mutta eikä mitä. Kaveri nosti painoa ysikymppiin. No mikäs siinä, jokainen tyylillään.

No kyllä tuo tekniikka mistä puhutte mun mielestä sallii aika kovan heiluriliikkeen jos perse on vaan kiinni seinässä kun tuota tossa kuivaharjotteluna kokeilin :D Jos sitä seinää vasten haluaa haukkarikäännöt tehdä niin tehkää edes oikein se, eli selkä kiinni seinään eikä puolta metriä irti siitä perseen varassa. Enkä tajua millä logiikalla se olkapäitä paremmin pitää kurissa jos selkä on etukumarassa...

Eipäs kummoinenkaan juttu, mutta kerronpa silti.

Vaihdoin salia. Ekaa kertaa kyykkypaikalla. Ihmettelin ja vähän ärsyttikin, kun joku tuli vastapäätä ihan lähelle minua. Siinä mentiin sitten samaa tahtia, minä kyykkäsin ja hän mavetti, vastatusten, toisiamme tuijottaen. Mies vielä puhisi ja irvisteli, niinkuin varmaan minäkin. Ei tietenkään jäyhinä mitään toisillemme sanottu, pumpattiin vaan, vaikka pokka meinas pettää. Kun lopettelin, huomasin, että kyykkyä olikin tarkoitus tehdä naama seinään päin.

Siis millä tavalla etukumarassa, nyt en ymmärrä? Otat jalkoja jonkin verran eteenpäin ja nojaat hartiat kiinni seinään niin eihän se selkä silloin etukumarassa ole?

Tuo chausetten selittämä tekniikka kuulosti mun korvaan, että jalat ovat edessä, perse seinässä kiinni ja selkä ihan vapaana eli selkää heiluttamalla saa siinä fuskattua joka ei ole hauiskääntö selkäseinää vasten idea. Ja tuon perusteella ajattelin, että sanoit tuon tekniikan mahdollistavan olkapäiden pysymisen paremmin kontrollista joka ei pidä paikkaansa. Ilmeisesti puhuit jostain aivan muusta joka viestistäsi ei oikein ilmennyt. Mutta ihampa sama, meinaa taas lähtee väärille raiteille keskustelu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom