paikallisen uimahallin salilla olevat papat aiheuttavat...Myös siinä kovaan ääneen juttelivat (lue: huusivat) siitä miten suhtautuisivat huoraan kadulla...
No kuinkas ne suhtautuu sluteihin kadulla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paikallisen uimahallin salilla olevat papat aiheuttavat...Myös siinä kovaan ääneen juttelivat (lue: huusivat) siitä miten suhtautuisivat huoraan kadulla...
Mä luulen että monet ei vaan tiedä mitä nää herat yms. on. Itsekin ostin ekan palkkarijauhepussin vasta tässä muutama päivä sitten, kun luulin että ne sisältää jotain piristeitä tms. epämääräsiä aineita. Mutta kuulemma ne kaikki oudon kuuloset sanat tuoteselosteessa on kuitenkin vaan erilaista proteiinia, ja se koko mömmö on tehty ihan vaan maidosta ja maissista, eli tuttuja ruoka-aineita ainoostaan kätevämpään muotoon muokattuna. Toivotaan ettei kukaan muu luule mun vetävän jotain dopingia. :DEn tiedä kuuluuko tämä tänne ketjuun mutta kirjoitanpa siltikin.... Mua v!tuttaa kun kaverit puhuu proteini jauhosta niinku se ois jotain steroidia... Itse käytän hera80 proteini jauhoa nii ne sanoo aina et "ei susta oo mihinkää ja nuo sun lihakset on vaa pelkkää jauohoo"!! Tiedän ettei tuosta kannattais välittää mut tuosta saa kuulla jokapäivä... Perkl !! :face:
No kuinkas ne suhtautuu sluteihin kadulla?
Selkeesti iäntuomaa viisautta ollut vanhoilla herroilla!
Niin, ja hupia aiheutti myös pari jonnea, jotka ovat keksineet tosi näyttävän kikan. Salilla jossa käyn 5kg levypainot ovat suurinosa sellaisia pienempiä kiekkoja, mutta siellä on kaksi paria halkaisijaltaan 20kg levyn kokoisia mustia (20kg levyt ovat tumman siniset) painoja. !
Muuttaminen. Ei vittu mitä paskaa.
Täytyy tunnustaa että mä laitan noita isoja vitosia jos niitä sattuu olemaan hollilla. Näyttää niin siistiltä :D En kyllä sentään alimmaks, pakkohan painot on laittaa suuruusjärjestyksessä että maassa säilyy tasapaino.
Tämähän on mitä mukavinta puuhaa. Helppo keino päästä kaikesta paskasta eroon, eli puolista tavaroista, ja samalla hoituu ihan välttävä reenikin kun ottaa sillä asenteella.
Tietty jos muuttomatka on kovinkin pitkä niin harmillisen suuri osa ajasta menee autossa istumiseen, mutta jos saman kaupungin sisällä muuttaa niin oikein mukavaa puuhaa.