Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä kuuluuko tämä tänne ketjuun mutta kirjoitanpa siltikin.... Mua v!tuttaa kun kaverit puhuu proteini jauhosta niinku se ois jotain steroidia... Itse käytän hera80 proteini jauhoa nii ne sanoo aina et "ei susta oo mihinkää ja nuo sun lihakset on vaa pelkkää jauohoo"!! Tiedän ettei tuosta kannattais välittää mut tuosta saa kuulla jokapäivä... Perkl !! :face:
Mä luulen että monet ei vaan tiedä mitä nää herat yms. on. Itsekin ostin ekan palkkarijauhepussin vasta tässä muutama päivä sitten, kun luulin että ne sisältää jotain piristeitä tms. epämääräsiä aineita. Mutta kuulemma ne kaikki oudon kuuloset sanat tuoteselosteessa on kuitenkin vaan erilaista proteiinia, ja se koko mömmö on tehty ihan vaan maidosta ja maissista, eli tuttuja ruoka-aineita ainoostaan kätevämpään muotoon muokattuna. Toivotaan ettei kukaan muu luule mun vetävän jotain dopingia. :D

Olen muuten todennut, että rinnallevetoa tai rinnalleveto-pystypunnerrus-yhdistelmää (mikä liekään oikeelta nimeltään) tehdessä on mahdoton hengittää normaalisti/ ilman joka liikeen vaiheeseen liittyviä ähpuh-äänteitä. :D Enkä ees tee isoilla painoilla niin vähän välillä nolottaa, kun varmaan tyypit kattoo että mitä toi metelöi jonkun 15 kilon kanssa.

perustelut oli oikeesti yllättävän hyvät noille väitteille :D ''alkoholi on miesten suurin kuolinsyy, ja suurin syy ryyppäämiselle on naiset''

Se on kyllä kumma kun ihmiset ei ymmärrä, että lisäravinteet mitä ihan perus ruokakaupasta saa ostaa niin ne ei jostain kumman syystä ole sitä douppinkia. :D

Mutta siitä se helvetti vasta irtoo kun kertoo tilanneensa netistä lisäravinteita (fitnesstukku). Pistävät vielä välit poikki koska roidrage on ihan varmasti seurauksena semmosille myrkyille!

Koko helvatun päivä on mennyt aikalailla päin persettä. Ratikat oli myöhässä ja luulin kerkeäväni syödä ennen koulun vaihtoa. Ruokalassa ei ollut mitään järkevää ruokaa, kastikkeen ollessa mallia "nimellisesti kanaa". Kipittäessäni subiin edellinen asiakas oli joku hemmetin toimittaja joka oli ilmeisesti sen verran mahtava etteivät vapaana olevat työntekijät pystyneet muuhun kuin tuijottamaan ja kyselemään mitä on viimeksi tapahtunut, missä asennossa, milloin jne. Ja sitten kun tilaus otettiin vastaan niin tapahtui varmaan maailman hitainta patongin kasaamista. Siihen hemmetin puolikkaan kokoamiseen meni varmaan triplasti se aika mitä normaalisti. Verensokerin lasku on ikävä asia.

Tänään sai taas pyöritellä päätä kun salilla hengaileva 3-4:n keski-ikäisen ukon porukka nojaili taas kerran laitteisiin paskaapuhuen koko sen reilu tunnin kun olin siellä. jostain syystä nämä ukot kokoontuvat torikahvilan sijaan tuolla, silloin tällöin yksi saattaa tehdä penkkiä tai jotain muuta, ja sitten taas seisoskellaan. Tyttöjen viihdyttäminen ja kaikkienkaveri-meininki kuuluu ehdottomasti tähän tyyliin.

Pientä hymähtelyä aiheutti myös pariskunta, joista miehellä olisi voinut kuvitella jääneen treenivaatteet kotiin ja lainannut daaminsa paitaa. Pahaa pelkään, että kyseinen trendikkäällä puolikasta persikkaa muistuttavalla kampauksella varustettu herra oli ihan itse ostanut tuon banaaninvärisen toppinsa.

Niin, ja hupia aiheutti myös pari jonnea, jotka ovat keksineet tosi näyttävän kikan. Salilla jossa käyn 5kg levypainot ovat suurinosa sellaisia pienempiä kiekkoja, mutta siellä on kaksi paria halkaisijaltaan 20kg levyn kokoisia mustia (20kg levyt ovat tumman siniset) painoja. Nämä raudankovat kaverit ottavat aina nämä pilailulevyt, siis 4x5kg isot lätyt, ja lyövät ne 20kg levyjen ALLE. En näe tässä mitään muuta järkeä kuin sen, että näyttää äkkisiltään siltä että tangossa olisi 3x20kg per puoli, mutta todellisuudessa siinä on 30kg. Tällä sitten kiskotaan hampaat irvessä ja sämpylät kainaloissa, kyllä on näyttävää!

Olin purkamassa jalkaprässistä painoja pois kun viereiseen kyykkyhäkkiin tuli nuori 16-17v kaveri joka otti 20kg kiekon ja laittoi sen tankoon tämän jälkeen hän huomasi ettei lähellä olekkaan toista 20kg kiekkoa muualla kuin mun prässissä, ilman pyyntöä nappasin 20kg kiekon ja ojensin sen kaverille hyvin nopeasti sillain ettei kumpikaan ehtinyt ajatella varmaan mitään, no voitte arvata miten käy kun hintelä pikkupoika yrittää ottaa 20kg kiekon sormien pihtiotteella vastaan? Jaloillehan se tuli että heilahti onneksi ei tippunut sällin varpaille vaan osui maahan ja kaatui sääreen.

Huvitti kerran ku salil treenas sellanen nuori jannu joka oli ehkä 150cm sulkahattu pääs ja paino ehkä 50kg ni heitteli painoja ku isompikin ukko sämpylät kainalossa ja öris ku iso karhu ja oli olevinaan niin kova jätkä, et ihan pelotti olla salilla :D

Niin, ja hupia aiheutti myös pari jonnea, jotka ovat keksineet tosi näyttävän kikan. Salilla jossa käyn 5kg levypainot ovat suurinosa sellaisia pienempiä kiekkoja, mutta siellä on kaksi paria halkaisijaltaan 20kg levyn kokoisia mustia (20kg levyt ovat tumman siniset) painoja. !

Meidän salilla on kanssa noita show kiekkoja ja monesti ihan aikuiset miehetkin tekevät samaa, Kyllähän siinä joku voi erehtyä luulemaan että nyt on vahva sälli.. :)

Muuttaminen. Ei vittu mitä paskaa.

Tämähän on mitä mukavinta puuhaa. Helppo keino päästä kaikesta paskasta eroon, eli puolista tavaroista, ja samalla hoituu ihan välttävä reenikin kun ottaa sillä asenteella.

Tietty jos muuttomatka on kovinkin pitkä niin harmillisen suuri osa ajasta menee autossa istumiseen, mutta jos saman kaupungin sisällä muuttaa niin oikein mukavaa puuhaa.

Täytyy tunnustaa että mä laitan noita isoja vitosia jos niitä sattuu olemaan hollilla. Näyttää niin siistiltä :D En kyllä sentään alimmaks, pakkohan painot on laittaa suuruusjärjestyksessä että maassa säilyy tasapaino.

Täytyy tunnustaa että mä laitan noita isoja vitosia jos niitä sattuu olemaan hollilla. Näyttää niin siistiltä :D En kyllä sentään alimmaks, pakkohan painot on laittaa suuruusjärjestyksessä että maassa säilyy tasapaino.

Off-topic:

Käytännössä kaikkihan tekee tuon, että "tyveen" heitetään isoimmat levyt ja ulommas pienimmät, mutta onko tuolla oikeasti mitään merkitystä missään?

Senkin joku voi ottaa komedianj, mutta allekirjoittanut lataa aina, kun mahdollista samanlaiset kiekot molemmin puolin. Ei kiinnosta, jos telineessä olisi samanpainonen kiekko, jos on eri merkkiä. Pakko hakee samanlainen toiselle puolelle. Ja hackissä ja prässissäkin pitää olla aina sama määrä levyjä molemmin puolin, vaikka sillä tuskin suurempaa merkitystä on mihinkään.

T: jag blir ingenjör.

Tämähän on mitä mukavinta puuhaa. Helppo keino päästä kaikesta paskasta eroon, eli puolista tavaroista, ja samalla hoituu ihan välttävä reenikin kun ottaa sillä asenteella.

Tietty jos muuttomatka on kovinkin pitkä niin harmillisen suuri osa ajasta menee autossa istumiseen, mutta jos saman kaupungin sisällä muuttaa niin oikein mukavaa puuhaa.

+ Maisenman vaihdos tekee joskus hyvää.

Vituttaa/jännittää että mites kesätöiden laita menee tänävuonna, muutamasta paikasta hakenu vuoden alussa ei mistää niistä kuulunu mitää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom