Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan muissa lajeissa samanlaista "komedia"-ketjua kun täällä punttaajien keskuudessa?

Itseäni kiinnostaisi, että toistuuko muiden foorumeiden "komedia"-ketjuissa joka sivulla sama rakenne kuin täällä:

Henkilö A: vittu oli hauskaa salilla, kun x teki y:tä oudosti
Henkilö B: se on oikeesti yksi treenikeino. Oot vitun tyhmä, kun et tiedä.

Kun näitä komedia- ja potutus-ketjuja täällä selailee, juolahtaa mieleen, että pakkikselle pitäisi tehdä sticky, johon listattaisiin, mikä saa vituttaa tai naurattaa ja miksi jokin asia ei niin voi tehdä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun lopettelin, huomasin, että kyykkyä olikin tarkoitus tehdä naama seinään päin.

Kyllähän se useimmissa räkeissä onnistuu ihan yhtä hyvin kummin päin vaan. Esim. jos on peili räkin edessä, niin on helpompi tehdä "väärinpäin" jolloin saa paremmin pidettyä katseen paikallaan, kun ei ole vastustamatonta kiusausta mirrailla itseään peilistä toistojen aikana.

Tuo chausetten selittämä tekniikka kuulosti mun korvaan, että jalat ovat edessä, perse seinässä kiinni ja selkä ihan vapaana eli selkää heiluttamalla saa siinä fuskattua joka ei ole hauiskääntö selkäseinää vasten idea. Ja tuon perusteella ajattelin, että sanoit tuon tekniikan mahdollistavan olkapäiden pysymisen paremmin kontrollista joka ei pidä paikkaansa. Ilmeisesti puhuit jostain aivan muusta joka viestistäsi ei oikein ilmennyt. Mutta ihampa sama, meinaa taas lähtee väärille raiteille keskustelu...

No juu. :D Veikkaisin, että tarkoitus on ollut tehdä noin mitä selitin, mutta ei ole ihan ymmärrys riittänyt, että hartioiden kuuluisi pysyä kiinni siinä seinässä. Eihän siitä tosiaan mitään iloa ole jos perse on seinässä kiinni eikä hartiat. :D

No juu. :D Veikkaisin, että tarkoitus on ollut tehdä noin mitä selitin, mutta ei ole ihan ymmärrys riittänyt, että hartioiden kuuluisi pysyä kiinni siinä seinässä. Eihän siitä tosiaan mitään iloa ole jos perse on seinässä kiinni eikä hartiat. :D
Itse tuppaan tekemään kyseisen liikkeen niin, että, lavat yhdessä ja selkä mahdollisimman hyvin seinässä kiinni ja samalla myös kyynerpäät seinässä kiinni koko toiston ajan. Liikerata loppuu noin nännien korkeudelle, mutta tuntuu myös erittäin pahalle(hyvälle :D )

Mä haluan yhden, YHDEN, päivän, jolloin saan nukkua niin pitkään kuin haluan eikä mun tarvitse mennä minnekään jos en halua. Alkaa hajottaa tä jatkuva ravailu.

Ei tässä maailmassa tartte kun kuolla. Kaikki muu on sitten järjestettävissä. Että siitä vaan järjestämään, ei se niin vaikeaa ole.

Toista viikkoa kipeänä. Tämän siitä saa kun yrittää tehdä kaiken ja olla paras kaikessa. Jos ensi viikolla ottaisi vaikka vähän vapaata ja yrittäisi parantua...

No jos nyt laitetaan edes jotain salikomediaa tähän väliin.

Meijän salilla on semmonen ruottia puhuva kaiffari, ollaan nimetty Hanssiks, koska tämä. Oon joskus reilu vuos sitten kirjotellut tänne jotain tilanteita oudoista tapahtumista. Kaveri on kova tuijottelemaan salilla ja täten ollaan muiden kynisten kanssa epäilty mikä mahtaa olla kaverin seksuaalinen suuntautuminen.

Oltiin tyttiksen kanssa joku viikko sitten salilla ja tehtiin vipareita. Yhtäkkiä kattoessani tyttiksen formia havahduin, että Hanshan on tuolla takana tyypilliseen tapaan istumassa ihan väkkärässä ja pureksimassa kynsiään. Sen sijaan että kaveri olis kattonu tytön peppua, niin se tuijotti mua suoraan silmiin ja kynnet sai kyytiä. Ja se katteli niin pitkään taas kunnes lyötiin treeni pakettiin ja lähettiin pois.

Nyt ei oo kaveria näykynyt, liekö Lufthansalla työkiireitä.

Ei tässä maailmassa tartte kun kuolla. Kaikki muu on sitten järjestettävissä. Että siitä vaan järjestämään, ei se niin vaikeaa ole.

Niin no järjestämisestähän se on kiinni, mutta kaikkia aikoja ei voi valita. Esimerkiksi lääkäri- ja hoitoaikoja, joissa olen tässä ravannut harvasen päivä. Sitten reenit, vuorotyö, pääsykoelukeminen ja perkeleen busseilla seilaaminen, niin aika vähiin käy vapaapäivät. Sitten kun saan pidemmälle reeniohjelmat, niin voin sumplia paremmin minä päivänä makaan sohvan pohjalla.

Niin no järjestämisestähän se on kiinni, mutta kaikkia aikoja ei voi valita. Esimerkiksi lääkäri- ja hoitoaikoja, joissa olen tässä ravannut harvasen päivä. Sitten reenit, vuorotyö, pääsykoelukeminen ja perkeleen busseilla seilaaminen, niin aika vähiin käy vapaapäivät. Sitten kun saan pidemmälle reeniohjelmat, niin voin sumplia paremmin minä päivänä makaan sohvan pohjalla.
Tuossa vaiheessa ei auta kuin priorisoida. First things first.

Niin no voisin ottaa loparit jos joku maksais elämisen. Reenit on ainut mitkä pitää mut järjissäni ja nautin niistä, hoitojutut on pakko käydä, pääsykokeisiin on pakko lukea jos en halua tehdä apinan hommia lopun elämääni. Paha näistä sitten valita. :D

Heh, kunnon tsemppareita liikenteessä. Vähän se kyllä säpsäyttää, kun naama irvessä silmät kiinni vetää viimeisiään ja yks kaks paino kevenee. Sitä kun aukasee silmät niin joku Pertti siinä tuijottaa silmiin ja tsemppaa. :lol2:

Jep. Perus kyykky menossa, ihan kevyesti kulki. Yhtäkkiä joku puhuu korvaan: "paina paina! Keuhkoihin kunnolla ilmaa! Jaksaa jaksaa! Loppuun asti!"
Vedin sitten sarjan loppuun ja kun käännyin katsomaan niin tuntematon 50v. Jamppa virnistelee ja iskee silmää.

Varmaan ihan hupaisan näköistä ku yritin vääntää väkisin muutaman toiston dippiä ojentajille rinta- ja olkapäätreenien jälkeen. Oli vain niin puhti pois, ettei oikein sujunu. Ja itteäki alko jo huvittamaan se voimattomuus.

Selkä vetäisi itkupotkuraivarit yöllä, joten nukkuminen jäi haaveeksi. Ei hirveästi uskalla olla ihmisten kanssa tekemisissä ettei lahdata zombiena.

Jep. Perus kyykky menossa, ihan kevyesti kulki. Yhtäkkiä joku puhuu korvaan: "paina paina! Keuhkoihin kunnolla ilmaa! Jaksaa jaksaa! Loppuun asti!"
Vedin sitten sarjan loppuun ja kun käännyin katsomaan niin tuntematon 50v. Jamppa virnistelee ja iskee silmää.

Odotan innolla kyllä hetkeä hamassa tulevaisuudessa, kun saa itsekin olla tälläinen kaikkia nuoria likkoja kuumotteleva irstas tilannetajuton vanha setämies. Mikähän näillä on flipannut päässä, vai onko se vain sekoitus huonoa huumorintajua, 10 vuoden selibaattia ja "i dont give a fuck"-asennetta..?

paikallisen uimahallin salilla olevat papat aiheuttavat komediaa jutuillansa, tälläkertaa aiheena oli genetiikan vaikutus alkoholismiin. Myös siinä kovaan ääneen juttelivat (lue: huusivat) siitä miten suhtautuisivat huoraan kadulla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom