Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Hiukset. Näitäki pitää jatkuvasti olla leikkomassa. Jos mulla olis paremman muotonen pää ku tällanen perunasäkki, pitäisin itteni kaljuna. Ja pitemmät hiukset ne vasta idiootilta tässä päässä näyttääki.

Sama. Ennen pidin klania ja nyt pitää käydä parturissa kolmen viikon välein kun on lyhyt lippatukka. Suomalaisten hiusgeenit niin paskat että pakko pitää lyhyenä ja tuntuu kasvavan tosi nopeasti sen sentin ja sitten onkin jo sotkuinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Jaa. Mä tässä taas oon tajunnut kuinka tyhmä olenkaan ollut. Melkein 10 vuotta pitänyt muutaman millin siiliä, vaikka hiukset kasvaakin ihan ok. Näistähän olisi saanut vaikka mitä siistiä tehtyä vuosien mittaan. Kaljua ehtii kyllä pitää myöhemminkin. Pidetään nyt sitten muutama vuosi hiuksia kunnes hiusraja on paennut liian pitkälle ohimoilta ja palataan sitten takaisin lyhyempään malliin.

Maidosta tuli jostaa syystä hieman äänekkäämpiä kaasuja.. onneksi ei ollut muita paikalla.

tässä vielä kuvaa tapahtuneesta.

anigif_enhanced-buzz-16909-1363968126-12.gif

Nyt pääsin aiheuttamaan ite komediaa. Olin tekemässä selkää kaikessa rauhassa kun huomasin että joku fitnessmuija teki takareisiä istuen ja jalkaprässiä leveällä siinä melko lähellä. Tein omia sarjojani ja samalla tämä pimu lähti kälppimään pois laitteista ja siirtyi käsipainojen luokse josta se hetken päästä siirtyi venyttelypuolelle (jonne ei nää kunnolla koska kulman takana). Rupes vituttaan ku mietin että mihin se salietiketti on taas jääny, painot laitteissa!

Odottelin hetken ja siirryin käsipainojen luo tekemään omaa treeniäni jospa se pimu tulis takas, mutta eipä tullu! Odottelin ainakin 10min ja päätin mennä purkaan prässin ja takareisilaitteen painot pois. Pääsin takas oman treenin pariin kun huomasin että muija on menny takas prässiin ja alkoi lataamaan painoja takas. Rupes vituttamaan kun tajusin että sillä on kuitenki sarjoja kesken ja olin menny purkaan sen turhaan.

Kävelin muijan luo ja sanoin että sori ku purin painot pois, luulin että oot va......
Joo, ei se mitään, muija vastas. Mulla on tässä tällainen KIERTOHARJOITTELU meneillään.

what_meme.jpg

Siis, vitun kiertoharjoittelijat ruuhkaisella salilla... Noh, pyysin uudestaan anteeks ja menin sen puolesta laittaan takareisilaitteeseen painot takas.

Edit. kirjoitusvirheitä

...mikä tässä nyt niin kovasti vituttaa?
Se, että kun mä kirjaudun feissariin sisään, niin mun etusivu on täynnä näitä videoita, missä porukka juo minuutin kestävänä aikana kyyneleet silmissä jonkun kaljan pois alta ja sen jälkeen vinkuu mulle tosissaan, että jos et juo ni "maksa 24-päkki tänne sit!!!" tai "vitun nössö". Pitäisköhä munki sit tehä 24h runkkaus-challenge? Jos et pysty tyydyttämään ittees 24 tuntii putkeen, ni tonni mulle kiitos. Ja ei, en ole mikään punttihirmu, ketä juo vain palkkareita ykkösellä alas, kyllä mä käyn ulkona ja juon bisseä, ei vaan löydy ymmärrystä tollaselle :D.

Joo-o, lisäksi näissä läskistä laihaksi tosi-tv ohjelmissa vähintään puolet ilmoittaa tavoitteeksi fitness tai bikini fitness kisat. Ja sitten jotku yrittää vielä väittää että nämä on kovia lajeja ja oikeaa urheilua.

Joo-o, lisäksi näissä läskistä laihaksi tosi-tv ohjelmissa vähintään puolet ilmoittaa tavoitteeksi fitness tai bikini fitness kisat. Ja sitten jotku yrittää vielä väittää että nämä on kovia lajeja ja oikeaa urheilua.

Minusta on periaatteessa ihan hyvä, jos joku motivoituu kuntoilemaan, vaikka motivaattorina olisikin suht epärealistinen pseudourheilukilpailu. Mutta juuri se, että näistä hommista yritetään repiä väkisin sitä maailman kovinta lajia, saa niskakarvani pystyyn. Minä tiedän b-junnuja, joilla on viikossa 4-5 lajitreeniä, oheisharjoitteet päälle ja usein viikonloppuisin kisoja tai leirejä. Osa käy ulkomailla kilpailemassa. Samalla pitäisi hoitaa koulu, nähdä kavereita ja jossain välissä nukkuakin. Uhrauksia?

Reilu kuukausi oltu sairaslomalla. Ensin turposi oikea päkiä niin ettei sille voinut astua. Nyt särkee molempia polvia ja molempia jalkateriä niin ettei yöllä saa nukuttua ja turha haaveillakaan liikunnasta kun käveleminenkin on tuskaa. Tähän vielä lisätään kohonneet tulehdusarvot, niin nyt odottelen pääsyä reumapolille. Tulevat diagnoosit kuumottaa jo valmiiksi. Hassua kuinka kyykkäämistäkin voi ikävöidä.

Kova salitreeni ja ulkoilu koiran kanssa, on ollut ne asiat joilla tätä paska elämää jaksaa. Kuukausi ettei ole pystynyt kumpaankaan. Kai asiat voisi huonomminkin olla, mutta nyt on kyllä aika lannistunut fiilis.

Vähän päivitystä tähän. Asiantuntija antoi joulukuussa diagnoosin reaktiivinen atriitti, eli niveltulehdus. Ei sentään reumatismia joka oli suuri helpotus. Mutta eipä ole tämäkään kovin hauskaa, nyt pystyy sentään elämään lähes normaalisti, lievästä jatkuvasta särystä huolimatta. Särkylääkkeitä ei tarvitse enää syödä, mutta esimerkiksi kyykkyyn meneminen on vielä mahdotonta. Kortisoni kuurilla oltu tähän asti, meikäläisellä tämä tulehdus on vaan niin tiukassa että nähtävästi täytyy jonkinaiset vahvemmat tropit ottaa käyttöön. Ei vituta ihan niin paljoa kuin joulukuussa mutta ihan riittävästi silti.

Eksäkin on lakkaamatta mielessä, sekin vituttaa.

Ja noi kurakelit, koira meinaa olla inan verran törkyinen aina lenkin jälkeen.

Korvaakin särkee, perkele.

Ei niinkään komediaa, mutta ihan vitun häiritsevää ku +60v oman elämän sankari treenaa pitkä hihaton päällä, noh, se ei haittaa vielä, mutta kun se käyttää ihan törkeen lyhyitä shortseja, ja se paita on yhtä matalalla kun shortsien ''lahkeet'', eli näyttää ku vetelis ilman housuja. Mä nään jo päässäni sen kerran kun se rupeaa tekemään vaikkapa alaviistopenkkiä ja säkit tulee lahkeesta tuulettumaan, pitäs sanoa että hommaa pitemmät housut saatana.

Loskapaska kelit jatkuvat ja sen seurauksista saimme kaverini kanssa nauttia männä viikolla.

Tuttuun, verkkaiseen tyyliin olimme vaihtamassa treenikamppeita pukuhuoneessa kun sinne pölähtää kaksi mopopoikaa. Toisella on housun persaus ja haarukset aivan märkänä kun oli ilmeisesti rapa roiskunut Yamahan renkaista. Pojat vaihtoivat kamat nopeasti ja ennen treeniin lähtöä tämä toinen märkähousu alkoi kuivaamaan hiustenkuivaajalla omia boksereitaan. Ei siinä, mukavempaahan se on kuivilla alkkareilla treenata. Poikia asia nauratti suunnattomasti ja kyllä siinä itsekin oltiin pieni hymynkare huulilla. Poikien lopetellessa hulvatonta toimintaansa, alkoi pukkariin leviämään järkyttävä pallihien katku, joka iski nenän värekarvoihin niin että ne melkein sulivat pois. Poijjaat kuitenkin selvisivät treenaamaan ja itse jäin vielä vaihtamaan loppuja kamppeitani päälle kaverini mennessä lämmittelemään. Sen jälkeen alkoi vasta todellinen kamppailu murenevan itsetuntoni kasaamiseksi uudelleen, nimittäin pukkariin pölähtää pari aikalailla ikäistäni miestä. Molemmat heti huoneeseen tullesaan nuuhkivat paksua ilmaa kuin vainukoirat ja luovat todella arvostelevan katseen minuun. Onneksi ehdin kuitenkin pois pukkarista ennen kuin ehdin kysyä itseltäni minkä värinen on paloauto. Olin todella vihainen pojille, kun saattoivat minut niin noloon tilanteeseen (mutta eihän niille voinut jälkeenpäin asiasta enää huomauttaa) ja toisaalta piti koittaa vältellä pukkariin tulleita kahta miestä treenin aikana.

Vituttaa kun olympialaiset loppu ja telkkarin kattominen muuttuu jälleen tylsäksi ja vähenee huomattavasti. No, onneksi parin kuukauden päästä mm-kisat niin jotain viihdettä edes. Ei tuolta telkkarista tule nykyään kyllä mitään muuta kun pelkkää paskaa..

Crossvitunfit!! Oma sali on mennyt aivan pilalle ton hömpötyksen takia. Ohjattuja crossfit-tunteja pidetään joka saatanan ilta parhaaseen reeniaikaan siellä, missä ennen mahtui aina reenaamaan rauhassa. Salin neljä kyykky/veto paikkaa on aina pois käytöstä ton paskan takia. Nyt ne nelikymppiset perheenäidit siellä crossfittaa, ku löytäny trendikkään harrastuksen. Haistakaa vittu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom