Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Toi kiekkojen lainailu toisesta päästä tankoa vaikuttaa tosi yleiseltä tän ketjun perusteella :D Loogisempaa olis purkaa painot kokonaan pois, jos olettaa, että kukaan ei enää tee paikalla mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisin myös kuvitella että vaihtaisit tuon terveysasiasi vaikka kolmen vuoden asepalvelukseen jos se olisi mahdollista.

Aivan varmasti vaihtasin. Ei epäilystäkään. Ja tämä siis ihan vakavalla naamalla. Onneksi asian kanssa on kuitenkin oppinut elämään melko normaalia elämää. Eli ei haittaa koulunkäyntiä, työskentelyä tai harjoittelua, jos pitää järjen mukana.

Ei kato pysty, menee treeni ihan kuralle jos tekee muuta kuin mitä ohjelmassa on :rolleyes:

Ei sillä, itse tunnun olevan meidän työpaikan salilla se unohdettujen painojen purkaja. Siis silleen että jos mun saapumisesta on kulunu jo puoli tuntia eikä kukaan ole esim. hauispenkissä tehnyt mitään ja siinä on painot jätetty tankoon niin saatan omien sarjojen välissä purkaakin sen tyhjän paikan pois vaikken olisi edes menossa siihen itse. En kylläkään tee tuota sillon kun sali on "täynnä" porukkaa vaan silloin jos paikalla on itseni lisäksi 1-2 tyyppiä joiden tiedän varmuudella tekevän jotain muuta. Omat painot tulee aina purettua kyllä.

Toi on niiiiin tyhmää. Ootko koittanut syödä (enemmän) hiilareita illalla? Mua auttaa myös musiikin kuuntelu; YouTubesta joku "relaxing music" tms pyöriin, niin saa omat ajatukset päässä vähän hiljemmalle.

En ole kokeillut. Yritän just pitää hiilarit illalla vähemmällä. Mä oon joskus koittanut kokeilla tota musaa illalla nukkumaan mennessä, mut ehkäpä siitä vois olla apua aamuyöstäkin.

Itse en ole enää heränny kusihätään pitkiin aikoihin kun vähensin iltajuomisia selvästi ja otin tavaksi käydä väkisinkin ennen nukkumaanmenoa tiristämässä ylimääräiset pois.

Mäkin olen nyt ihan tarkoituksella jättänyt ylimääräiset veden lipittämiset pois illalta ja pinnistä viimeisetkin tipat vielä ennen nukkumaan menoa. Silti aamuyöstä on rakko "täynnä". Päivällä tulee juotua paljon vettä ja kahvia, mut luulis niiden ehtivän "ulos" jo hyvissä ajoin ennen iltaa.

Ei kahvia tai treenejä iltaisin ja vaikka melatoniini huiviin 30min ennen nukkumista. Stressiin tuo kai viittaa jos herää ja ei pysty nukahtamaan.

Käyn treenaamassa aina suoraan duunin jälkeen eli oon salilla jo ennen 15:30. Ja kahvia hörpin vain duunissa. Joo varmaan on jotain stressin poikastakin ilmassa. On vaikeeta saada aivot offille.

Ei sillä, itse tunnun olevan meidän työpaikan salilla se unohdettujen painojen purkaja. Siis silleen että jos mun saapumisesta on kulunu jo puoli tuntia eikä kukaan ole esim. hauispenkissä tehnyt mitään ja siinä on painot jätetty tankoon niin saatan omien sarjojen välissä purkaakin sen tyhjän paikan pois vaikken olisi edes menossa siihen itse.
Mulla saattaa olla vähän samaa vikaa välillä. Katselin maanantaina miten joku oli lykännyt prässin painotelineisiin 15 kilon kiekot ihan pohjimmaiseksi ja päälle kaksikymppinen ja pari viiskymppistä. Tiistaina oli jalkapäivä ja kun kyykyn jälkeen astelin prässille, niin siellä ne oli vielä. Alkoi siinä määrin vituttaa, että ensi töiksemme purettiin kaverin kanssa telineet tyhjiksi ja kannettiin kaikki ylimääräiset pois niistä telineistä ja järjestettiin uudestaan. Ei siihen tarvita kuin 25 kiloisia ja 50 kiloisia ja kaikki muu on vain tiellä ja vie tilaa. Ja tämä on salin kirjoittamaton sääntö ja harvemmin sieltä telineistä muuta löytyykään.

Moi vaan ! Siellä oltiin
- kuten sanoin niin mulla oli hieman huono päivä eilen...

- ilmoittaudun joskus face to face salilla niin sun ei tarvi kaikkia epäillä siellä

Ei mitään häpeää, kyllä muakin se naisten orgasmivoihkinta vituttaa yövuorojen jälkeen.

Tein tangolla hauista ja viimeset toistot oli tiukkoja, ihan puskista tuli joku 30-vuotias mies ja tarras kiinni tankoon ja autto viimesen toiston ylös (?!?) ja sano että "nuuuuin, hyvä".. Mitä vittua :D

Mulle kävi viime viikolla vähän samanmoinen. Olin vaihtelun vuoksi tekemässä pystypunnerrusta käsipainoilla ja oli ns. kovin sarja juuri menossa. Sieltäpä jostain hyökkäsi gentlemanni spottaamaan suoritusta kyynärpäitäni tukien, samalla hokien bodausvideoista tuttua "omilla tulee" -kannustusta. Eihän tuossa voinut sit kuin ymmärtäväisesti hymyillä huolenpidosta. Pitäis pysyä vain salin "voimailupuolen" suojissa :D

Kytkyliittymät, haluisin vaihtaa pelkän puhelimen koska on hyvä diili netistä ja liittymästä mutta koko paketti uusiutuis siinä. Enkä halua mitään puhepaketteja yms paskaa, pelkän netin ja perusliittymän. Mut eipä onnistu tuokaan.

Kävele johonkin liikkeeseen ja ota puhelin ja halvin liittymä. Maksaa dnala muistaakseni 66 senttiä kuussa. Tosin en suosittele kytkypuhelinta, ellei ole tehny sitä aiemmin. Mulla vaihtuu puhelin nopeampaa kuin kytky. Ei saatana uudestaan.

Vitun naapuri täräytti linja-auton jarrut pohjaan ja minä seisomapaikalla otin yhdellä kädellä tukea ja ranne melkein vääntyi. Nyt siihen koskee mukavasti. Että kiitosta vaan saatana opettele ajamaan. Anteeksi rasistinen sävy.

Itse en ole enää heränny kusihätään pitkiin aikoihin kun vähensin iltajuomisia selvästi ja otin tavaksi käydä väkisinkin ennen nukkumaanmenoa tiristämässä ylimääräiset pois.

Mulla on samaa ongelmaa ja jos yrittää vähentää iltajuomisia niin sit taas herää yöllä siihen kun on helvetillinen jano. Kai tässä on vanhaksi tulossa. Vaikka muuten nukahtamisvaikeuksia onkin, niin onneksi sentään yöllä herättyäni onnistun yleensä nukahtamaan uudestaan aika nopeasti.

Vitun naapuri täräytti linja-auton jarrut pohjaan ja minä seisomapaikalla otin yhdellä kädellä tukea ja ranne melkein vääntyi. Nyt siihen koskee mukavasti. Että kiitosta vaan saatana opettele ajamaan. Anteeksi rasistinen sävy.

Auts :wtf: Jouduitko käymään sairaalassa tämän tapahtuman vuoksi :confused:

Hiukset. Näitäki pitää jatkuvasti olla leikkomassa. Jos mulla olis paremman muotonen pää ku tällanen perunasäkki, pitäisin itteni kaljuna. Ja pitemmät hiukset ne vasta idiootilta tässä päässä näyttääki.

Hiukset. Näitäki pitää jatkuvasti olla leikkomassa. Jos mulla olis paremman muotonen pää ku tällanen perunasäkki, pitäisin itteni kaljuna. Ja pitemmät hiukset ne vasta idiootilta tässä päässä näyttääki.

Mä niin tunnen tuskasi, lyhyt hiusmuoti ainut joka toimii edes siedettävästi, vähänkään pidemmäksi päästää niin sojottaa joka vitun ilmansuuntaan kikkaroiden kera :D. Kalju muuten kyl itselle menis, mut rouva meinas et pitäis kulkea pussi päässä ihmisten ilmoilla.

Omat mokat viituttaa. Sellaiset, joista aiheutuu hankaluuksia / viivästyksiä muille. Jos itse töppään jossakin, niin aika vähän se harmittaa - varsinkin jos siitä ei aiheudu muille mitään. Jos aiheutuu, niin voi hemmetti sitä vitutuksen ja itseruoskimisen määrää.

Vituttaa ja samalla huvittaa, kun on intissä eräs tummaihoinen kaveri jonka en ole kertaakaan nähnyt syövän mukessa ruokaansa. Aina lentää melkein koko satsi biojätteeseen kun on kuulemma ruoka niin paskaa. Kaveri on jostain Namibiasta, ja eikös ne Afrikassa kuole nälkään (niinkuin aina jaksetaan todeta joka välissä)?

Vituttaa ja samalla huvittaa, kun on intissä eräs tummaihoinen kaveri jonka en ole kertaakaan nähnyt syövän mukessa ruokaansa. Aina lentää melkein koko satsi biojätteeseen kun on kuulemma ruoka niin paskaa. Kaveri on jostain Namibiasta, ja eikös ne Afrikassa kuole nälkään (niinkuin aina jaksetaan todeta joka välissä)?
...ei nyt parane yleistää. On siellä Afrikassa ruokaakin. Ja luultavasti kaveri on syntynyt täällä tai ainakin ihan snadina soutanut tänne, niin ei takuulla muista millaista on olla nälässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom