Toi kiekkojen lainailu toisesta päästä tankoa vaikuttaa tosi yleiseltä tän ketjun perusteella :D Loogisempaa olis purkaa painot kokonaan pois, jos olettaa, että kukaan ei enää tee paikalla mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin myös kuvitella että vaihtaisit tuon terveysasiasi vaikka kolmen vuoden asepalvelukseen jos se olisi mahdollista.
Toi on niiiiin tyhmää. Ootko koittanut syödä (enemmän) hiilareita illalla? Mua auttaa myös musiikin kuuntelu; YouTubesta joku "relaxing music" tms pyöriin, niin saa omat ajatukset päässä vähän hiljemmalle.
Itse en ole enää heränny kusihätään pitkiin aikoihin kun vähensin iltajuomisia selvästi ja otin tavaksi käydä väkisinkin ennen nukkumaanmenoa tiristämässä ylimääräiset pois.
Ei kahvia tai treenejä iltaisin ja vaikka melatoniini huiviin 30min ennen nukkumista. Stressiin tuo kai viittaa jos herää ja ei pysty nukahtamaan.
Mulla saattaa olla vähän samaa vikaa välillä. Katselin maanantaina miten joku oli lykännyt prässin painotelineisiin 15 kilon kiekot ihan pohjimmaiseksi ja päälle kaksikymppinen ja pari viiskymppistä. Tiistaina oli jalkapäivä ja kun kyykyn jälkeen astelin prässille, niin siellä ne oli vielä. Alkoi siinä määrin vituttaa, että ensi töiksemme purettiin kaverin kanssa telineet tyhjiksi ja kannettiin kaikki ylimääräiset pois niistä telineistä ja järjestettiin uudestaan. Ei siihen tarvita kuin 25 kiloisia ja 50 kiloisia ja kaikki muu on vain tiellä ja vie tilaa. Ja tämä on salin kirjoittamaton sääntö ja harvemmin sieltä telineistä muuta löytyykään.Ei sillä, itse tunnun olevan meidän työpaikan salilla se unohdettujen painojen purkaja. Siis silleen että jos mun saapumisesta on kulunu jo puoli tuntia eikä kukaan ole esim. hauispenkissä tehnyt mitään ja siinä on painot jätetty tankoon niin saatan omien sarjojen välissä purkaakin sen tyhjän paikan pois vaikken olisi edes menossa siihen itse.
Moi vaan ! Siellä oltiin
- kuten sanoin niin mulla oli hieman huono päivä eilen...
- ilmoittaudun joskus face to face salilla niin sun ei tarvi kaikkia epäillä siellä
Tein tangolla hauista ja viimeset toistot oli tiukkoja, ihan puskista tuli joku 30-vuotias mies ja tarras kiinni tankoon ja autto viimesen toiston ylös (?!?) ja sano että "nuuuuin, hyvä".. Mitä vittua :D
Itse en ole enää heränny kusihätään pitkiin aikoihin kun vähensin iltajuomisia selvästi ja otin tavaksi käydä väkisinkin ennen nukkumaanmenoa tiristämässä ylimääräiset pois.
Vitun naapuri täräytti linja-auton jarrut pohjaan ja minä seisomapaikalla otin yhdellä kädellä tukea ja ranne melkein vääntyi. Nyt siihen koskee mukavasti. Että kiitosta vaan saatana opettele ajamaan. Anteeksi rasistinen sävy.
Hiukset. Näitäki pitää jatkuvasti olla leikkomassa. Jos mulla olis paremman muotonen pää ku tällanen perunasäkki, pitäisin itteni kaljuna. Ja pitemmät hiukset ne vasta idiootilta tässä päässä näyttääki.
Kalju muuten kyl itselle menis, mut rouva meinas et pitäis kulkea pussi päässä ihmisten ilmoilla.
...ei nyt parane yleistää. On siellä Afrikassa ruokaakin. Ja luultavasti kaveri on syntynyt täällä tai ainakin ihan snadina soutanut tänne, niin ei takuulla muista millaista on olla nälässä.Vituttaa ja samalla huvittaa, kun on intissä eräs tummaihoinen kaveri jonka en ole kertaakaan nähnyt syövän mukessa ruokaansa. Aina lentää melkein koko satsi biojätteeseen kun on kuulemma ruoka niin paskaa. Kaveri on jostain Namibiasta, ja eikös ne Afrikassa kuole nälkään (niinkuin aina jaksetaan todeta joka välissä)?