Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Klarnassa on sellainen hassunhauska juttu, että eivät soittamallakaan kerro mikä se sun luottoraja on. Voit vaan yrittää pistää ostoja klarnalle ja ne menee läpi tai sitten ei.

Mä uskon että kyseessä oli joku palvelimesta johtuva virhe. Soitin kyseiseen verkkokauppaan tänään ja sain sovittua tilauksen ja pitäisi keretä ennen joulua, vaikka tilaus nyt vähän viivästyi. Maksoin summan kerralla. Eipä tarvitse enää koittaa "helppoa ja vaivatonta" osamaksua klarnan kautta.

Klarna

Otin itekkin osamaksulla (6kk) ja ihmettelin et miks isompi lasku mitä luvattu niin käsittelymaksu 39,95e.... Eikä missään semmoista lukenut

Hei,

Harmillista kuulla, jos laskusi loppusumma on ollut korkeampi kuin mitä odotit.

Klarna tarjoaa normaali laskujen lisäksi myös monia korottomia osamaksuja, joihin kuuluu osamaksun avausmaksu.
Näistä korottomista osamaksuista ja niihin kuuluvista kuluista voit aina lukea lisää käyttämäsi verkkokaupan tai Klarna kotisivuilta.

Halutessasi voit laittaa asiasta meille palautetta osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Mukavaa joulun odotusta!
Terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu

Klarna

Klarnassa on sellainen hassunhauska juttu, että eivät soittamallakaan kerro mikä se sun luottoraja on. Voit vaan yrittää pistää ostoja klarnalle ja ne menee läpi tai sitten ei.

Hei,

Valmiiksi asetettua luottorajaa meillä Klarnalla ei ole, sillä teemme luottopäätöksen aina jokaisen oston yhteydessä.

Jos sinulla on kysyttävää luottopäätöksestämme ja siihen vaikuttavista seikoista, olet tervetullut laittamaan viestiä osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Mukavaa joulun odotusta!
Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu

Mahdotonta saada duunia jos hakijoiden joukossa on yksikin pätevä mieshakija!

On, huutava pula miehistä alalla.

e. Ei ole siis virallisia kiintiöitä, mutta niin vähän miehiä että palkkaavat aina kun vaan paikkaa hakee. Toisaalta ymmärrettävää kun tarvitaan niitä miestyöntekijöitäkin, mutta ei varmasti aina mene niin että olisi pätevin hakija.
Pörssiyhtiöissä on kyl naurettavaa, kun siellä nyt on aivan se ja sama onko mies vai nainen.

Vittujee! 20000 Finnair-plus pistettä menny vanhaks kesällä. Joka tarkottaa siis että oisin saanu ilmasen kotimaan eestaas matkan mutta ku ei nii ei. Vittu!

eventa;4417721. Toisaalta ymmärrettävää kun tarvitaan niitä miestyöntekijöitäkin sanoi:
Sen verran "vanhana" rekrytoijana täytyy korjata, että tehtävään ei valita pätevintä hakijaa vaan sopivin. Sopivin voi olla myös pätevin mutta ei läheskään aina.

Joo tottakai, sitä tossa tarkotinkin, pätevin hoitamaan kyseistä tehtävää. Omalla alalla vaan miestyöntekijä menee usein edelle ihan vain koska on mies, vaikka joku nainen hoitaisi tehtävän paremmin.

Joo tottakai, sitä tossa tarkotinkin, pätevin hoitamaan kyseistä tehtävää. Omalla alalla vaan miestyöntekijä menee usein edelle ihan vain koska on mies, vaikka joku nainen hoitaisi tehtävän paremmin.

Jos on kovasti naispainoitteinen ala, niin miestyöntekijää voidaan pitää usein sopivampana "tasapainottamaan" työporukkaa.

No mun mielestä olis kuitenkin parempi palkata se, kuka tekee työn parhaiten ja on sopivin tekemään työn. Oma työ on kuitenkin sellaista, missä ollaan tekemisissä enemmän muiden ihmisten kanssa kuin työryhmän. Mutta joo, ymmärrän kyllä miksi palkkaavat, mutta vituttaa se silti että olen nyt useammassa rekryssä ollut kakkosvaihtoehto kun mies on saanut paikan.

Reilu kuukausi oltu sairaslomalla. Ensin turposi oikea päkiä niin ettei sille voinut astua. Nyt särkee molempia polvia ja molempia jalkateriä niin ettei yöllä saa nukuttua ja turha haaveillakaan liikunnasta kun käveleminenkin on tuskaa. Tähän vielä lisätään kohonneet tulehdusarvot, niin nyt odottelen pääsyä reumapolille. Tulevat diagnoosit kuumottaa jo valmiiksi. Hassua kuinka kyykkäämistäkin voi ikävöidä.

Kova salitreeni ja ulkoilu koiran kanssa, on ollut ne asiat joilla tätä paska elämää jaksaa. Kuukausi ettei ole pystynyt kumpaankaan. Kai asiat voisi huonomminkin olla, mutta nyt on kyllä aika lannistunut fiilis.

Pohjaa. En ole viimeseen 20 vuoteen nähny unia, paitsi jos olen ollu +38C kuumeessa, jollon on todella eläviä ja sekavia unia.
Nyt viimesen parinkuukauden aikana olen nähnyt unia menneestä elämästä, jolloin olin jäntevä ja hoikka kaveri ja naisia oli ihan reilusti. Näissä unissa olen kummiskin oma nykynen(läski) itseni ja silti flaksi käy kuin ennen muinoin. Ei näissä unissa muuta, mutta ne naiset... huoh ja sit kun herää, niin 2-3 tuntia on ihan sellanen epätodellinen olo....
Onko tämä tulevaa keski-iän villitystä vai sekoaako tässä jo päästään...
Se mikä tässä vituttaa on oikeastaan kaikki.. parempi ois olla näkemättä noita unia...

BUFFALO

Älkää vittu ikinä ostako mitään ko lafkan ulkoisia kovoja. Sinne meni saatana tuhannet kuvat, kaikista ei ole varmuuskopioita kun oli kovo peilaavana. Ja kiitos jonku Buffalon oman vammaisen järjestelmän ei kuvia pysty pelastamaan. Alan ammattilainen teki kovan homman ja dataa löytyi muttei mitään järjellistä enää.

Haista vittu Buffalo, ikinä en osta enää mitään ko lafkan tekelettä.

BUFFALO

Älkää vittu ikinä ostako mitään ko lafkan ulkoisia kovoja. Sinne meni saatana tuhannet kuvat, kaikista ei ole varmuuskopioita kun oli kovo peilaavana. Ja kiitos jonku Buffalon oman vammaisen järjestelmän ei kuvia pysty pelastamaan. Alan ammattilainen teki kovan homman ja dataa löytyi muttei mitään järjellistä enää.

Haista vittu Buffalo, ikinä en osta enää mitään ko lafkan tekelettä.

Kovoissa suosin ainoastaan Lacieta ja Western Digitalia.

No mun mielestä olis kuitenkin parempi palkata se, kuka tekee työn parhaiten ja on sopivin tekemään työn. Oma työ on kuitenkin sellaista, missä ollaan tekemisissä enemmän muiden ihmisten kanssa kuin työryhmän. Mutta joo, ymmärrän kyllä miksi palkkaavat, mutta vituttaa se silti että olen nyt useammassa rekryssä ollut kakkosvaihtoehto kun mies on saanut paikan.
No nönnönnöö. Esim. julkishallinnossa taas suositaan ihan törkeästi naisia. Samoin esim. Corporate Governance -sääntöjen pohjalta toiminnan pitää myös näyttää ulospäin asianmukaiselta -> kiintiönaisia.

- - - Updated - - -

Reilu kuukausi oltu sairaslomalla. Ensin turposi oikea päkiä niin ettei sille voinut astua. Nyt särkee molempia polvia ja molempia jalkateriä niin ettei yöllä saa nukuttua ja turha haaveillakaan liikunnasta kun käveleminenkin on tuskaa. Tähän vielä lisätään kohonneet tulehdusarvot, niin nyt odottelen pääsyä reumapolille. Tulevat diagnoosit kuumottaa jo valmiiksi. Hassua kuinka kyykkäämistäkin voi ikävöidä.

Kova salitreeni ja ulkoilu koiran kanssa, on ollut ne asiat joilla tätä paska elämää jaksaa. Kuukausi ettei ole pystynyt kumpaankaan. Kai asiat voisi huonomminkin olla, mutta nyt on kyllä aika lannistunut fiilis.

No voi sonta. Hoida heti kuntoon ja lääkitys niin luultavasti ei tule mitään isompaa damagea.

No nönnönnöö. Esim. julkishallinnossa taas suositaan ihan törkeästi naisia. Samoin esim. Corporate Governance -sääntöjen pohjalta toiminnan pitää myös näyttää ulospäin asianmukaiselta -> kiintiönaisia.

Myös kiintiönaisten palkkaus on ihan perseestä. Edelleen, duunin pitäis saada se joka on paras tekemään kyseisen duunin, oli sitten kyse mies- tai naisvaltaisesta alasta.
Ihan varmasti myös niitä miehiä vituttaa jotka jää kiintiönaisten takia duunitta, joten kai muakin saa vituttaa että miehet menee mun ohi palkkauksessa!

Back
Ylös Bottom