Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipa kerran kaks heppaa, jotka tykkäs pitsasta. Ne tykkäs pitsasta niin paljo, että ainaku sitä oli tarjolla niin ne olivat salamina paikalla.... HIRNH HIRNH........
 
Mies päätti lähteä Afrikan viidakkoihin seikkailemaan. Pienestä kylästä lähtiessään matkaopas tarjoutui hänelle turvallisuussyistä mukaan. "Minä en mitään matkaoppaita mukaani tarvitse!" sanoi mies. Matkaopas sanoi "Selvä, mutta varokaa juoksuhiekkaa ja varsinkin viidakkohomoja!" Ja näin mies lähti kohti viidakkoa miettien mitähän ihmeen viidakkohomoja matkaopas tarkoitti.
Muutaman kilometrin viidakossa rämmittyään mies astui juoksuhiekkaan eikä päässyt irti. Hän alkoi vajoamaan ja oli jo polviaan myöten upoksissa, kunnes paikalle saapui mies. "Auta minut pois täältä!" -Selvä, mutta vain jos otat minulta suihin sen jälkeen, sanoi tuntematon mies hänelle. "No en helvetissä ota, painu vittuun senkin viidakkohomo, pääsen täältä pois ilman sinuakin!" Ja näin viidakkohomo lähti kävelemään pois. Mies upposi yhä syvemmälle ja oli nyt lantiotaan myöten juoksuhiekkaan uponneeena. Jälleen paikalle saapui toinen tuntematon mies. "Auta minut pois täältä!" -Selvä, mutta vain jos saan panna sinua perseeseen sen jälkeen, vastasi tuntematon mies hänelle. "En varmasti suostu tuohon, painu muualle senkin viidakkohomo, selviän täältä yksinkin!" huusi mies hänelle takaisin ja näin viidakkohomo meni menojaan. Mies jatkoi uppoamistaan ja oli jo kaulaansa myöten upoksissa kun häntä alkoi jälleen lähestyä tuntematon mies. "Apua, auta minut pois täältä! Suostun ottamaan sinulta suihin ja saat sen jälkeen panna minua palkinnoksi perseeseen niin paljon kuin haluat, kunhan vain autat minut äkkiä ylös täältä!" huusi mies lähenevälle henkilölle. Tuntematon mies tuli seisomaan juoksuhiekan vierelle, katsoi hetken silmät pyöreinä ja polkaisi miehen kokonaan upoksiin samalla huutaen "saatanana viidakkohomo!"
 
(version 2.0)

Etelän mies lähti syyslomalla lapin ruskaa ihastelemaan, ja vaeltaessaan kairassa pitkospuita pitkin suota ylittäessään liukaustui hän suohon. Miehen huudellessa polviaan myöten suossa, pitkospuita pitkin paikalle asteli toinen ruskaturisti etelästä. "Auta minut pois täältä!" -Selvä, mutta vain jos otat sen jälkeen suihin, sanoi etelän mies. "No en helvetissä ota, pääsen täältä pois ilman sinuakin!"
Mies upposi yhä syvemmälle ja oli nyt lantiotaan myöten suohon uponneeena. Jälleen paikalle saapui toinen etelän ruskaturisti . "Auta minut pois täältä!" -Selvä, mutta vain jos saan panna sinua perseeseen sen jälkeen, vastasi mies hänelle. "En varmasti suostu tuohon, painu muualle senkin homo, selviän täältä yksinkin!" huusi mies hänelle takaisin ja näin mies meni menojaan.
Mies jatkoi uppoamistaan ja oli jo kaulaansa myöten upoksissa kun häntä alkoi jälleen lähestyä lapin mies. "Apua, auta minut pois täältä! Suostun ottamaan sinulta suihin ja saat sen jälkeen panna minua palkinnoksi perseeseen niin paljon kuin haluat, kunhan vain autat minut äkkiä ylös täältä!" huusi mies lähenevälle henkilölle.
Lapin mies ei jäänyt miettimään vaan polkaisi etelän vetelän suonsilmään ja samalla huusi "saatanan suohomo!" ja jatkoi matkaansa.
 
Mitä ruotsalainen teki, kun sai kuulla lääkäriltä virtsassaan olevan sokeria?
- Kusi riisimurojensa päälle.

Työnhakija tuli konttoriin avoimen työpaikan vuoksi. Selailtuaan
hakemusta jonkin aikaa, johtaja sanoi:
- Meillä on kyllä jotain avoinna teitä varten.
- Mitä se on?
- Ovi.

- Kuulehan, sanoi opettaja Jaakolle. Miksi sinä myöhästyt joka aamu
koulusta?
- No, kun tuossa koulun lähellä on liikennemerkki, jossa lukee että
koulu, hiljennä vauhtia.:hyper:
 
Suomalainen, venäläinen ja somali olivat kaljalla.

Kun venäläinen oli juonut kaljansa hän ampui tuopin ja sanoi: meillä päin juodaan niin paljon kaljaa, ettei meidän tarvitse juoda kahta kaljaa samasta tuopista.

kun somali oli juonut tuoppinsa tyhjäksi, hänkin ampui tuopin ja sanoi: Meilläpäin on niin paljon hiekkaa, ettei tule noista tuopeista pulaa.

Kun suomalainenkin oli tyhjentänyt tuoppinsa, hän ampui venäläisen ja somalin ja sanoi: Meilläpäin on niin paljon ryssiä ja somaleita, että meidän ei tarvitse juoda kahta kaljaa samojen kavereiden kanssa. :D
 
‎"- Olin eilen jatkoilla yhden muijan luona, juuri pääsemässä pukille kun
ovikello kilisi ja muija kuiskas et on äijä päässy näköjään lomille
Kakolasta.
- No jopas, varmasti alkoi vituttaa?
- No ei alkanu. Otin kamat kainaloon ja singahdin parvekkeelle pukemaan.
Oli pimeetä ja vettä satoi ihan saatanasti joten oli äkkiä puettava ettei
ois jäätyny pystyyn!
- No se kai vitutti?
- No ei vituttanu. Akka päästi sen Kakolan kundin sisään joten menin
hädissäni roikkumaan parvekkeen reunalta sormien varassa. Eihän sitä tiedä
mitä tuollaset isot vankilakundit saa päähänsä.
- No siinä kai jo vitutti??
- No ei se vituttanu. Mutta se arpinaama tuli partsille röökille, kurkkas
kaiteen yli ja huomas mut siinä roikkumassa. Se saatana tumppas röökin mun
käteen ja runttas kengällä vielä mun sormien päälle!
- No SE nyt ainakin vitutti?
- No ei sekään. Mutta sitten se kaivoi mulkkunsa esiin ja kusta lorotteli
suoraan mun päähän ja nauroi vielä päälle!
- No siinä ainakin oli vitutuksen paikka?
- No ei. Mutta sitten vilkasin alaspäin ja maahan oli 30 cm:n matka. SILLON
ALKOI VITUTTAA!! "
 
keksinpä ite vitsin tuon Nokiaketjun innoittamana

ennenhän se oli:
- Mitä Nokia-insinööri sanoi tradenomille McDonaldsissa?
- Big Mac-ateria colalla

nykyään:
- Mitä Nokia-insinööri sanoi tradenomille McDonaldsissa?
- Mihin voi jättää työhakemuksen?
 
Saattaa olla vanha:
What's in common with a boxing match and having sex with a woman on her periods?
- When it starts to get messy, it's time to throw in the towel
 
Ei ole mikään vitsi, mutta kuulin tänään tosi hauskan jutun.

Host isäni kertoi entisestä koirastaan, Acesta, joka haistoi nee.. tummaihoisen sadan metrin päästä. Aina, kun joku tummaihoinen käveli talon ohi, niin Ace ryntäsi portille murisemaan. Acen rotu oli saksanpaimenkoira.
 
Kävelin viime viikolla kaupungilla ja näin ison neekerin juoksemassa iso televisio sylissään, näytti aivan samalta kuin meidän, soitin vaimolle ja kysyin missä meidän on, vaimo rauhoitteli ja sanoi että meidän on puuvillapellolla ihan normaalisti.

Tykkään huumorini samanlaisena kuin orjani. Mustana.
 
Milloin mies on tosikännissä?
- Silloin, kun hän kotiin tullessaan keskustelee puoli tuntia erään älykkään
ja viehättävän henkilön kanssa ennen kuin huomaa, että kyseessä on hänen oma peilikuvansa.

Miksi Skotit käyttävät kilttejä?
- Lampaat kuulevat vetskarin äänen kilometrin päästä

Kaksi pikkupoikaa kävi tyypillistä kinastelua:
-Minun isäni on parempi kuin sinun isäsi.
-Eipäs ole!
-Minun isoveljeni on parempi kuin sinun veljesi.
-Eipäs ole!
-Minun äitini on parempi kuin sinun äitisi.
-No siinä olet ehkä oikeassa. Olen kuullut isänikin väittävän samaa :rock:
 
Mies soitti hätäkeskukseen, jossa keskus vastasi:
Kertokaa nimenne ja hätänne.
Mies: Ensio Tapani Karhu
Hälytyskeskus: Ja kertokaa sitten nimenne..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom