Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Isää ja äitiä alkoi panettaa keskellä päivää, mutta koska myös pikku-Ville oli kotona, heidän täytyi keksiä jotain saadakseen kahdenkeskeistä aikaa. Isä sanoi pojalle: "Menepäs Ville parvekkeelle seisomaan, ja tule takaisin sitten kun huudetaan!"

Sen enempää kyselemättä Ville meni parvekkeelle, ja vanhemmat pääsivät viimein hommiin. Muutamien minuuttien jälkeen he huolestuivat että poika tylsistyisi ja tulisi takaisin sisään. Isä huusi Villelle makuuhuoneesta: "Ville! Katsele hieman pihalle ja kerro mitä näet" Ville vastasi: "Niemisillä pelataan jalkapalloa, Virtasilla leikataan nurmikkoa ja Koistisilla nussitaan." Isä hieman hämmästyi, ja jatkoi: "Hetkinen, mistä tiedät mitä Koistisilla tehdään?" "No kun Oskarikin on parvekkeella."
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Obama, Medvedev, Katainen, paavi ja hippi matkustivat lentokoneessa. Yhtäkkiä kaiuttimista kuului lentokapteenin ilmoitus:
- Koneemme moottoreihin on tullut vakava vika. Meidän täytyy hypätä koneesta selvitäksemme hengissä, sillä konetta ei pysty enää ohjaamaan. Valitettavasti teille matkustajille on vain neljä laskuvarjoa.
Kauhuissaan miehet tuijottivat toisiaan. Ensimmäisenä toipui Obama, joka nappasi yhden laskuvarjoista ja sanoi:
- Minä olen koko länsimaisen sivistyksen symboli ja puolen maailman silmissä maailman tärkein mies, joten minun täytyy ehdottomasti pelastua!
Ja niin Obama hyppäsi koneesta. Medvedev nappasi toisen laskuvarjon ja ilmoitti:
- Minä johdan valtavaa Venäjän maata ja olen suuresti arvostettu sekä tärkeä mies. Minun täytyy ehdottomasti pelastua!
Ja niin hyppäsi Medvedev koneesta. Katainen sanoi seuraavaksi:
- Minä tulen vain pienestä Suomesta, mutta meidän roolimme EU:ssa sekä idän ja lännen välisenä sovittelijana on merkittävä. Lisäksi minä olen Suomen viisain mies, joten minun täytyy ehdottomasti pelastua!
Niin hän hyppäsi koneesta. Jäljelle jäivät siis hippi ja paavi.
- Minä ymmärrän, että sinä nuorena miehenä haluat vielä elää. Minun roolini uskonnollisena johtajana kuitenkin edellyttää ehdottomasti, että minun täytyy pelastua, sanoi paavi.
- Ei syytä huoleen, hyvä paavi, sanoi hippi. Jäljellä on vielä kaksi laskuvarjoa. Se Suomen viisain mies otti mukaansa minun makuupussini.
 
Miten on syntynyt tanssimuoto Ripaska?

Kun aikoinaan venäjällä oli joukko kasakkeja metsässä paskalla ja paikalle ilmestyi lauma susia, joita kasakit joutuivat potkimaan pois.
 
" Hui, kun hikuaa": Sano entinen tyttö, kun allensa kusi...
 
Miksi tänään ei saa kertoa puujalkavitsejä ??

- Ne on vielä höyläämöllä !!!
 
Mitä samaa on Jamesil ja Bondil, molemmat tulee ja lähtee nelinkontin. Nyt alkaa tulee nii väsynyttä ja paskaa läppää et aika lähtee suihkuu, pistäkääs selänpesijä vitsiä tulemahan
 
Asteikolla 1-10, kuinka vanha oli Michael Jacksonin poikaystävä?

Teemu Selänne ryhtyi homoksi. Minne hän ajoi veneensä?

- Karille.

JJ ryhtyi homoksi. Kehen hän rakastui kuolemattomasti?

-Sillanpäähän
 
Mitä Michael Jackson tekee hississä? Painaa nappulaa.

Mitä yhteistä on Joulupukilla ja Michael Jacksonilla? Michaelia kiinnostavat myös tuhmat lapset

Mitä Michael Jackson tekee keittiössä? Etsii jotain pientä suuhunpantavaa:)
 
Mitä Michael Jackson tekee hississä? Painaa nappulaa.

Mitä yhteistä on Joulupukilla ja Michael Jacksonilla? Michaelia kiinnostavat myös tuhmat lapset

Mitä Michael Jackson tekee keittiössä? Etsii jotain pientä suuhunpantavaa:)
Mitä Michael Jackson tekee talvella? -Vetää lapsia pulkassa
Mitä Michael Jackson tekee perunamaalla? -Siementää mukulat

Nojoo, "aika" vanhoja.. :jahas:
 
mies meni matkatoimistoon ja sanoi virkailijalle: -haluaisin matkustaa rentouttavalle lomalle. Mikä olisi hyvä paikka? - tunisia on suosittu kohde,virkailija ehdotti. - siellä on niin kuuma. Olisiko jotain muuta? - grönlannin-matkoja meillä on.. -siellä on aivan liian kylmä. Eikö teillä olisi ehdottaa muuta? - no,lähtekää kaupunkilomalle! New york? - siellä on liian paljon ihmisiä,kauhea tungos jokapaikassa. Olisiko jotain muuta? Virkailija alkoi jo vähän hermostua,mutta ehdotti kuitenkin: -lentäkää lappiin. -ei,siellä on niin vähän ihmisiä ja yksinäistä. Eikö teillä olisi mitään muuta? - no on meillä vielä sellainen yhdistetty talviurheilu-erotiikka-lomapaketti. Mies tuntui viimeinkin kiinnostuvan: - mikäs se on? - suksikaa vittuun!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom