jnjsdscsd
Banned
Multitabs, Berocca ja monet muut...
Itse käytän Beroccaa - olen mainonnan uhri.
Mitään efektiä en ole havainnut. Terveydentila ei ole parantunut yhtään.
Onko näiden apteekin vitamiinivalmisteiden tapauksessa sama kuin esim.
kreatiinien, että todellisuudessa voisi ottaa enemmän mitä purkin kyljessä lukee?
Eli esim. pari nappia beroccaa päivässä.
Ja toiseksi, kun en näistä tuotteista ole saanut mitään hyötyä, niin onko mahdollisesti olemassa tehokkaita valmisteita. Nämä Wrangen ja muiden tuotteet. Jos joku voisi vaikka kertoa kokemuksiaan.
Olen lyhyen historiani aikana ainakin viimeiset viisi vuotta sairastunut lievään tai pahaan flunssaan noin kerran kahdessa kuukaudessa. Yleiseltä terveydenhoitopuolelta olen turhaan kinunnut, että jos voisi tutkia mikä olisi vikana, turhaan tietenkin.
Niin ja koitin käyttää searchia, mutta löytyi aikapaljon threadin tynkiä vain.
Itse käytän Beroccaa - olen mainonnan uhri.
Mitään efektiä en ole havainnut. Terveydentila ei ole parantunut yhtään.
Onko näiden apteekin vitamiinivalmisteiden tapauksessa sama kuin esim.
kreatiinien, että todellisuudessa voisi ottaa enemmän mitä purkin kyljessä lukee?
Eli esim. pari nappia beroccaa päivässä.
Ja toiseksi, kun en näistä tuotteista ole saanut mitään hyötyä, niin onko mahdollisesti olemassa tehokkaita valmisteita. Nämä Wrangen ja muiden tuotteet. Jos joku voisi vaikka kertoa kokemuksiaan.
Olen lyhyen historiani aikana ainakin viimeiset viisi vuotta sairastunut lievään tai pahaan flunssaan noin kerran kahdessa kuukaudessa. Yleiseltä terveydenhoitopuolelta olen turhaan kinunnut, että jos voisi tutkia mikä olisi vikana, turhaan tietenkin.
Niin ja koitin käyttää searchia, mutta löytyi aikapaljon threadin tynkiä vain.