Vitamiinivalmisteet

jnjsdscsd

Banned
Multitabs, Berocca ja monet muut...
Itse käytän Beroccaa - olen mainonnan uhri.
Mitään efektiä en ole havainnut. Terveydentila ei ole parantunut yhtään.
Onko näiden apteekin vitamiinivalmisteiden tapauksessa sama kuin esim.
kreatiinien, että todellisuudessa voisi ottaa enemmän mitä purkin kyljessä lukee?
Eli esim. pari nappia beroccaa päivässä.

Ja toiseksi, kun en näistä tuotteista ole saanut mitään hyötyä, niin onko mahdollisesti olemassa tehokkaita valmisteita. Nämä Wrangen ja muiden tuotteet. Jos joku voisi vaikka kertoa kokemuksiaan.

Olen lyhyen historiani aikana ainakin viimeiset viisi vuotta sairastunut lievään tai pahaan flunssaan noin kerran kahdessa kuukaudessa. Yleiseltä terveydenhoitopuolelta olen turhaan kinunnut, että jos voisi tutkia mikä olisi vikana, turhaan tietenkin.

Niin ja koitin käyttää searchia, mutta löytyi aikapaljon threadin tynkiä vain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et tee apteekin synteettisillä vitamiinituotteilla mitään. Samaa kun heittäisit rahaa kaivoon. Suurin osa niistä ei imeydy ollenkaan kehoon vaan menee suoraan läpi. Kokeilepa luonnollisia vitamiinivalmisteita mitkä on valmistettu täysin luonnon raaka-aineista. Imeytyvät paljon paremmin.
Terv. luontaistuotemyyjä ;)

Et tee apteekin synteettisillä vitamiinituotteilla mitään. Samaa kun heittäisit rahaa kaivoon. Suurin osa niistä ei imeydy ollenkaan kehoon vaan menee suoraan läpi. Kokeilepa luonnollisia vitamiinivalmisteita mitkä on valmistettu täysin luonnon raaka-aineista. Imeytyvät paljon paremmin.

Ja vielä lisäystä että monet on saanu beroccasta ihottuman kaltaisia oireita esim. naama on alkanut punoittamaan rajusti beroccan ottamisen jälkeen. En suosittele.

Olen lyhyen historiani aikana ainakin viimeiset viisi vuotta sairastunut lievään tai pahaan flunssaan noin kerran kahdessa kuukaudessa. Yleiseltä terveydenhoitopuolelta olen turhaan kinunnut, että jos voisi tutkia mikä olisi vikana, turhaan tietenkin.
Onko sulta tutkittu allergian ja astman mahdollisuus?

Onko sulta tutkittu allergian ja astman mahdollisuus?

Juu se prick-testi (oliko se nyt prick ihan varmasti nimeltään:D) on tehty kaksi kertaa. Ensin joskus skidinä, toka joku neljä vuotta sit. Nyt pääsin duunin lääkärin kautta siihen taas.

Koulut kävin homeisessa rakennuksessa ja nykyinen duunipaikkakin on homeessa.
Eli varmasti johtuu siitä.

Astmaa oon itekin vähän epäilly.
Allergiaa löytyy kyllä siitepölystä pähkinään...

jonazn omistaa samat oireet ku minä. Eli tosiaa sanokaapa joku luontaistuote esimerkki mitä kannattais ostaa? talviki tulossa ni hedelmien ja vihanneksien saanti o aika vähäinen.
Koskaan en ole näkyvää vaikutusta huomannut vitamiineissa.

Jotenkin kuullostaa luontaistuotemyyjän höpöhöpöltä, vähän perusteluita kehiin kiitos.

talviki tulossa ni hedelmien ja vihanneksien saanti o aika vähäinen.

Tässäpä oiva sauma käyttää koulun salaattipöytä hyödyksi. Ota tupla-annos kasviksia, jälkkäriksi kotoa omena. :rolleyes: Meillä on muuten yliopistolla sikahyvät salaattipöydät, vedän aina salaattini isolta lautaselta, pikkulautaset on aloittelijoille. :D

Itse en kätä Beroccaa, enkä Multitabsia, mutta napsin monivitamiinia ja sinkkiä. Sinkkiä etenkin vastustuskyvyn kannalta.

Jonazn; kokeile vaikka lisätä valkosipulia ruokavalioon, joko valmisteena (valkosipuliöljykapseli tai puriste) tai ihan normiolomuodossaan; se on vastustuskykyä vahvistava rehu.

Tuossa kun mainittiin se punoitus niin jos on oikein vahva vitamiinituote niin se aiheuttaa juuri tuota. Suuret b ja c vitamiinitällit saa naaman hetkeksi aika punaiseksi. Sillä voi kyllä jollakin tavalla testata myös tuotteen toimivuuden. Berocasta oli yks kaveri soittanu valmistajalle ja kysynyt että "imeytyminen, toimivuus, testejä?". Ei kuulemma saa luovuttaa. :hyper: Luontaistuotekaupoista saa varmaan toimivimmat. Monia hyviä valmistajia on. Sellasia tosi vahvoja on vähän vaikea löytää. Skipillä ainakin on Meag Force. Mutta kuten olen jo sanonut, niin varmaan muitakin on.

Monet luulevat/väittävät, että vitamiinit piristää. Ei ne piristä, ellei ole pahoja puutostiloja.

Niissäkin on edelleen aika suuria eroja. 60mg ja 100mg on vähn eri asia jne. Kunnon vitamiini/mineraalijauhe kunnon bodyannoksena pitäis kyllä hiukan kolahtaa aamulla ekana otettuna. Tietysti meitä on monia, mutta mulla kolahtanut joka ikinen kerta kun olen ottanut joten ei nyt pitäisi enää mitään puutosta olla.

Tosiaan ne määrät voi olla pienempiä kuin apteekissa. Monesti luontaistuotteet on kanssa aivan alimitoitetuolla annoksilla esim. kromi 50mcg kun sitä suositellaan liikkuville bodylehdissä 300-400mcg/päivä jne. Monesti lisäravinnevalmistajien tekemissä vitamiinikomboissa noi määrät on vähän parempia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom