Vitamiinit, hivenaineet ja kalaöljy

Nykyään otan
Huomasin just että vahvat kalaöljykapselit haittaa itsellä unta jos otan ennen nukkumaanmenoa. Redditistä löytyi useampia vastaavia kokemuksia.

Mielenkiintoista. Mikähän tossa mekanismi? Ite ottanu yleensä juurikin illalla.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nykyään otan

Mielenkiintoista. Mikähän tossa mekanismi? Ite ottanu yleensä juurikin illalla.

Joku selitti näin redditissä

Screenshot_20240408_102832.jpg

Joku selitti näin redditissä

katso liitettä 263112

Ok. Kuulostaa melko huteralta selitykseltä. Nukahtamiseen en itse ole huomannut mitään negaa esim. Ibuprofeenista mikä varmasti kovempi anti-inflammatoori kuin kalaöljy. Enkä myöskään kalaöljystä. Ottanut vuosikymmeniä aina ennen nukkumaanmenoa välttääkseni kalaröyhtäykset. En tiedä sitten unen laadusta. Kokeilen ottaa aamulla.

Tällä hetkellä menee;
3 kapselia Puhdas+ kalaöljy
1 kapseli Vitamar-1000

Yhteensä
Omega3: 3060 mg
EPA 1680 mg
DHA 1020

Mulla vatsa reagoi huonolla tavalla kalaöljyyn. Nyt en oo varmaan 2-4kk käyttäny. Voisin pienellä annoksella ruveta käyttää taas.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulla vatsa reagoi huonolla tavalla kalaöljyyn. Nyt en oo varmaan 2-4kk käyttäny. Voisin pienellä annoksella ruveta käyttää taas.

Ootko kuinka montaa eri valmistetta kokeillu? Kaikissa sama homma?

Meinaan onko väliä onko etyyliesteröity vai triglyseridi. Triglyt aina paljon kalliimpia.

Ootko kuinka montaa eri valmistetta kokeillu? Kaikissa sama homma?

Meinaan onko väliä onko etyyliesteröity vai triglyseridi. Triglyt aina paljon kalliimpia.
Yleensä tota. Lysi omega 3 sitruuna.
Nestemäistä aina. https://www.yliopistonapteekki.fi/lysi-omega-3-lemon-kalaoljy-240-ml-16148?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign= - (20330682372)&utm_content= - (156538197728)&utm_term=&gclid=Cj0KCQjwq86wBhDiARIsAJhuphmvzhUQAmX81Baq-J98YjVxXf3SBmBxza5wic2O9lrepPE3fyPDGXMaAul8EALw_wcB

Aikamoinen sattuma keskustelu täällä. Otin eilen illalla poikkeuksellisesti kalaöljyt juuri ennen nukkumaan menoa kun yleensä otan aamulla tai iltapäivällä viimeistään. Jäi viime yön unet 3-5 tuntiin kun heräili jatkuvasti eikä meinannut uni tulla uudelleen. Yleensä nukun sen 8h helposti.

Voi hyvinkin olla vain sattuma.

Aikamoinen sattuma keskustelu täällä. Otin eilen illalla poikkeuksellisesti kalaöljyt juuri ennen nukkumaan menoa kun yleensä otan aamulla tai iltapäivällä viimeistään. Jäi viime yön unet 3-5 tuntiin kun heräili jatkuvasti eikä meinannut uni tulla uudelleen. Yleensä nukun sen 8h helposti.

Voi hyvinkin olla vain sattuma.

Mulla käy just noin että heräilen jatkuvasti ja on vaikea päästä syvään uneen. Kalaöljy ilmeisesti nostaa asetyylikoliinia aivoissa ja asetyylikoliini pitäisi olla alhaalla syvässä unessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom