Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
luulin et tää olis ollu eka vkl ilman alkoholia 3 kuukauteen mut kaveri lupas tarjoo juomat jos suomi voittaa ruotsi huomen... ja suomihan voittaa.

abcd sanoi:
Möllerhän näyttää juovan aika harvoin :rolleyes: :D

No joo...voishan tuota vähentää. Mut kyllä noita selviäkin viikonloppuja aika usein tulee nykyisin. Joskus saattaa sit hieman karata lapasesta jos on duunissa rauhallista ja paljon vapaita.

abcd sanoi:
Möllerhän näyttää juovan aika harvoin :rolleyes: :D

No joo...voishan tuota vähentää. Mut kyllä noita selviäkin viikonloppuja aika usein tulee nykyisin. Eli kerran pariin viikkoon tulee normaalisti kipattua. Joskus harvoin saattaa sit hieman karata lapasesta jos on duunissa rauhallista ja paljon vapaita yms.

edit:mä vaan muistan kertoa seikkailuistani aina tänne, täytyykin lopettaa ettei tässä ihan leimaannu juopoksi.:D
edit2: prkele tuli näköjään tuplaviesti ku kone jumissa.

Ei vanha jaksanut eilen kuin muutaman lonkeron ja oluen ottaa. Ja eihän sitä edes jaksettu lähteä kaupunkiin vaan kotona saunottiin ja ruettiin jo nukkumaan ennen 24. Nyt hieman kuitenkin nuutunut olo ja olen kahdenvaiheilla että pitäisikö juoda muutama olut vaikka peliä katsoessa.

Kolmas päivä lähtee taas käyntiin kaljalla. Kaks edellistä päivää ollut identtisiä keskenään, saas nähdä tuleeko tästäkin... (aamulla kaljaa, soitto kaverille, juodaan lisää kaljaa, vähän viinaa, illalla baariin, baarista yöllä naisten kanssa jonnekin hevonvitunkuuseen juomaan lisää, kävellen takas jos muistaa missä asuikaan....)

Toivottavasti Suomi voittaa...ei tarvi keksiä tekosyitä lähteä baariin :D

Jii82 sanoi:
Aamulla katkeraa tilitystä baarista kotiin tuodun sammuneen miehen vierellä ;)
Ehken tänne olis ehtiny kirjotteleen jos oisin ottanu miehen mukaan. Tosin ois voinu mennä tää päivä mukavemmin. Ei oo viel edes olo.

Sanokaas, onko siitä niin suuri haitta, jos illassa juo vaikka noin 10 olutta hissukseen, niin että tulee pieneen hiprakkaan, onko siitä sitten paljon haittaa lihasten kasvulle? Joku sanoi, että jos juo kunnon kännin, on turha odottaa lihaskasvua ainakaan seuraavaan vuorokauteen, mutta entä jos tuolla tavalla vähemmän juo?

Kaminari sanoi:
7 kk ilman viinaa. Tänään vejän sellaset kännit että en muista viime kuustakaan mitään.

Kaminari!!:haart: Mulla oli jo ikävä.

Ite ollu viimeks juovuksissa jouluaattona ja sillon kyllä ihan viimosen päälle. Tyylillä. Viinapullon ostin vitutukseen viime lauantaina mut enpähä oo korkannu, enkä korkkaa.

Edit: Mikäs siinä Mokomassa yllätti?

velmuli sanoi:
Sanokaas, onko siitä niin suuri haitta, jos illassa juo vaikka noin 10 olutta hissukseen, niin että tulee pieneen hiprakkaan, onko siitä sitten paljon haittaa lihasten kasvulle? Joku sanoi, että jos juo kunnon kännin, on turha odottaa lihaskasvua ainakaan seuraavaan vuorokauteen, mutta entä jos tuolla tavalla vähemmän juo?

Koitas hakua. Tää on täysin väärä thread påhtia mitään järkevää. Tossa hain toistaiseksi halvan mäyriksen ja pari oon huitassa. Puolet saa jäädä huomiseen, mutta koulussa on mentävä käymään :kippis1:

Tarvii se psyykekkin jotain lääkettä, ja viina on siihen mitä parhain kohtuullisesti nautittuna.
Ei kai sitä lihaskasvua nyt joka helvetin asiassa tarvi ajatella,menee liian vakavaks muuten harrastukset koska porukasta ehkä n.1% kilpailee tai saa rahaa k.o touhusta.
Kännipäälle kun vituttaa tai halutaan juhlia :rock:

venla sanoi:
Kaminari!!:haart: Mulla oli jo ikävä.

Ite ollu viimeks juovuksissa jouluaattona ja sillon kyllä ihan viimosen päälle. Tyylillä. Viinapullon ostin vitutukseen viime lauantaina mut enpähä oo korkannu, enkä korkkaa.

Ai oli ikävä. :D No itseasiassa ensimmäisenä tuli kahtomaan että mitä se Venla täällä mahtaa teutoa kun en ole kerennyt tänne paljon katella. :haart: vaan itelles.

[offtopic]

venla sanoi:
Edit: Mikäs siinä Mokomassa yllätti?

Eihän siinä mikä. Toi biisi minkä laitoit sinne on kun mun kirjottama joku aika sitten ja siksi se mikä nousee tolta levyltä yli muiden. Paitsi tietysti että en itke silmiä päästäni ennenkun kassit roikkuu petäjässä. ;) Kova levy tuo. [/offtopic]

Back
Ylös Bottom