Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kossupullo juotuna pohjiksi. Kohta expeditio Keravalle kokemaan alkuasukasmeininkiä.
Aamulla puoli viideltä voi sitten lukea taas 'Piisamien hiljaisuus' -viestin ja nauraa itsensä uneen :D

amf sanoi:
Mistä tää juttu on lähteny kun meillä kaveri porukassa on aikas yleinen mut kukaan ei muista mistä toi on apinoitu :rock:

Toi vitsi on alunperin lappalaisvitsi, kun laphalaiset on ilmeisesti kovia ottamaan viinaksia ja silleen.. En kyllä muista miten se vitsi menee oikeesti, mutta yks duunikaveri kerto ton jutun mulle joskus vuosi sitten.
Siinä oli muisthaakseni kakshi laphalaisukkoa ja toinen pyysi toistha lähthemään viihtheelle edes viikoksh...:kippis1:

Kun nyt ryyppythreadiin kirjoittelen, niin en kyllä onneks ihan selvänä sentään.
Siideriä ja hieman kirkkaita tässä tullut tissuteltua yksin himassa.

feikkiedit:pitäisköhän ostaa uus elämä????:david:

Join "alkoholitonta" boolia tyäöpaikan pippaloissa. Jatkos studio 51sessä, ja nyt jo himassa Vanhana ei jakasa enää. Mutta kä nnissä ollaan kun käet!:D :D :D Kyllä se tästä!

Eilen hipsin duunipaikan "bileistä" jo aikaseen pois ja tänäänkin jäin kotiin ottamaan vinkkua. Onkohan sitä tullut vanhaks...Noh, samapa tuo.

Eilen synttäreitä viettämäs Koiviksen Maximis :kippis1: Hauskaa kyl oli ja ihan jees mesta :) Juominen on mukavaa koska mulla ei oo lähes koskaa darraa seuraavana aamuna, kuten ei nytkään :D

Pullo punkkua avovaimon kanssa ja molemmat ihan naamoissa. Noo likka sammu, mut ite jatkan, koska on niin hyvä lätkämatsi et pitää jatkaa ja käydä jossain kuppilassa... Onko muita tiistaihörpyllä?

Ämmä vituttaa! pidän pekkasen ja ryyppään nyt ei kiinnosta mikään helun vittua! Jos jollain miehistä on valmiiksi vikaaa pääs älkää ottako ikinä naista! ne lisää vaan ongelmaa :itku:

Hep. En jaksa vastata niihin kysymyksiin, joten tyydyn vain toteamaan: Kännissä ollaan. Aloteltua tuli koululla tanssien lomassa n. 10 pulloa ja kirkasta..jatkoille suutna nytten. :kippis1:

Lapparin mäyräkoira 6.95e. Pitihän tuo ostaa.:kippis1:

Matkamuistot lomalta testissä. Kinitonikki on hyvää. Kirjoitan kohta jotain tyhymää runkkaus-trediin. Olen pukeutunut pitkiin mustiin blackhorsen kalsareihin.

HEP. Tulin sitten himaan jo. Aloteltua tuli 9:00 aamulla ja tinttaus jatku aina 23:00 asti. Iam so fucking wasted. Baarissa vedin n 5 jotain shottia. Ginejä, kaljaa jne. jne. ylös asti tuli kerran, mutta muuten selvisin ihan yllättävän hyvin :thumbs: . Varmaan jotain 14-15 pulloo kaljaa tuli vedettyä päivän aikana:love: ja kaikenmaailman shotteja yms. ei jaksanu enää lähtee baariin joten tultiin muutaman kaverin kanssa näin aikasemmin himaan. Huomenna on vissiin ihan SAATANAN huono olo, kun tuli vedettyä ihan vitusti biittiä huuleen ja nieltyä sitä :hyper: sit askillinen röökiä. :kippis1:

Nyt on kohtalaisen korpse olo. Takana on toka ilta putkeen kauheessa tinassa ja krapula sen mukainen. Tuli viimeiset pari tuntia hereilläoloaikaa käytettyä perheensisäisen sodan eskaloitumisen estämiseen, onnistui sentään. Hitto vie, jostain syystä olin myös sitä mieltä, että vaikka lähdin kaverin luokse puhtaasti siitä syystä, että se pääsee nukkumaan asti sammumatta hankeen, niin minun velvollisuuteni on maksaa taksi. Outoa.

Ei tässä mitään muuten. Uni sais tulla ja darra mennä morjestamaan vaikka jotakuta toista. Yööh.

On se kumma, miten kalja, punkku, viski ja absintti tekevät nupissa höpöä.

Älkää ihmiset juoko viinaksia. Ainakaan niin paljon, että alatte tapella. Sitä ei oo siistiä seurata ja kun ollaan siinä kunnossa, ettei enää kuunnella mitä muut sanoo (tai sitten väännetään niihin toisten sanomisiin uudet merkitykset heti kuulemisen jälkeen), niin on hirveän vaikea välttää väkivaltaa.

Hei mä olin eilen kiltti ja ihana, ei mulla pitäis olla darrellia. Öööööä.

Huhhuh, olipas se reissu.. Pullo Jim Beamia + joitakin pulloja olutkaljaa. Iso kämppä, puulämmitteinen sauna, hyvää safkaa ja In Flamesia kovalla.

Plussat:
- Ei darraa
- Oli vanha hyvä jengi kasassa
- Ei palanut rahaa kun jätin menemättä baariin

Miinukset:
- Kaveri oli saanut kaupungilla pataan
- Miksi kännykkää ei voi varustaa alkolukolla?? Tuli taas lähetettyä hienoja tilityksiä väärille tahoille. Voi nyyh nyyh.
:david: of the year palkintoa tähän suuntaan.

Viinistä tuli nassu kipeeks. Pelasin poikain kans pokeria ja missasin suurimman osan Suomi-Tsekki pelistä johtuen humalatilasta. Vois mennä kyl huonomminki et ei kait siinä...

Back
Ylös Bottom