Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Todella epävenlamaisesti otin pienen yömyssyn. Ei tällä kertaa on-off -asenteella vaan sivistyneesti rauhoittuen. (Tai eihä sitä viä tiä.)

Tulin kotio vaihtamaan vaatteet ja lähden kahtomaan juoppoja. Olen puolkuski. se meinaa sitä että äsken join yhden bissen ja drinkin, ja jos vielä tekee mieli, auto ja mies jatkaa:)jää

velmuli sanoi:
Sanokaas, onko siitä niin suuri haitta, jos illassa juo vaikka noin 10 olutta hissukseen, niin että tulee pieneen hiprakkaan, onko siitä sitten paljon haittaa lihasten kasvulle? Joku sanoi, että jos juo kunnon kännin, on turha odottaa lihaskasvua ainakaan seuraavaan vuorokauteen, mutta entä jos tuolla tavalla vähemmän juo?

Joo, kyllähän se on silleen, että jos yhden oluen juot, niin se on sama kuin kuin yhden reenipäivän heität pois. Jos haistelet pullonkorkkia, niin se on vaan puoli päivää. Ja sitten täytyy ottaa huomioon, että jos juot hitaasti, niin reenipäivien menetys puolittuu. Jos taas saat toosaa, niin se vielä puolittaa ne puoliksi piloille menneet reenit. :eek:

velmuli sanoi:
Sanokaas, onko siitä niin suuri haitta, jos illassa juo vaikka noin 10 olutta hissukseen, niin että tulee pieneen hiprakkaan, onko siitä sitten paljon haittaa lihasten kasvulle? Joku sanoi, että jos juo kunnon kännin, on turha odottaa lihaskasvua ainakaan seuraavaan vuorokauteen, mutta entä jos tuolla tavalla vähemmän juo?

Joo, kyllähän se on silleen, että jos yhden oluen juot, niin se on sama kuin kuin yhden reenipäivän heität pois. Jos haistelet pullonkorkkia, niin se on vaan puoli päivää. Ja sitten täytyy ottaa huomioon, että jos juot hitaasti, niin reenipäivien menetys puolittuu. Jos taas saat toosaa, niin se vielä puolittaa ne puoliksi piloille menneet reenit. :eek:

Tuli kahtena, jostain syystä....

Voi luoja. Tää juominen ei oo kyl yhtään mua varten. Vaikka tänään ei mennyt edes paljoa alkoholia niin olo on silti mielenkiintoinen. Odottelen jo mielenkiinnolla 10 aikaan heräämistä ja stadiin lähtemistä. Onneks oli pirun hauska ilta kavereiden kanssa. ja vaikka en saanutkaan muuta kuin muutaman nätin hymyn niin olen tyytyväinen illan saldoon. :P

Muutama yämyssy varmaan vaan parantaa tota reeniä:rolleyes: . Tästä tulis kyllä salilla sanomista jos tunnustais.

Korkki hukku taas. Yksin on kiva hörpötellä... Saas nähdä mitä muija sanoo ku tulee kotiin... Varmaan on taas äijästään ylpeä. (voi olla että turpaan tulee)

Ricu sanoi:
Korkki hukku taas. Yksin on kiva hörpötellä... Saas nähdä mitä muija sanoo ku tulee kotiin... Varmaan on taas äijästään ylpeä. (voi olla että turpaan tulee)

Sama toisinpäin :D .

Luotan että kyyti tulee ennen kuin mies.

Jaha. Eilinen känni meni ja en päässy kotiovea pitemmälle, mikä on ihan hyvä asia. Päivän saldo, hirmuinen krapula ja näemmä olin joillekin puhelimeni muistissa olleista naisista lähetellyt viestejä. En edes tohtinut katella mitä ne sisälsi. Mutta tänään kostan! Sillä se lähtee millä tulikin!

Jaahas, pitänee osallistua tähän threadiin toistamiseen. Meni äsken hermot moviemakerin kanssa ja tuli hetken mielijohteesta korkattua punkkupullo...enää ei vituta!

Jep, itsekin jouduin ihan lääkkeeksi ottamaan paukun unicumia. Jostain jokapäivä vitutuksesta johtuen on jo parikin päivää käynnyt mielessä että olisiko tänään kaikista muista suunnitelmista poiketen oluen tai parin paikka. No aamupäivällä aiheutti auto ongelmia ja sitten emäntä tuossa sairastui mahatautiin joten kokoppäivä meni pieleen. Itsellänikin joko myötätunnosta tai liekö jo tartunta niin mahaa vääntää. Ja muutaman kerran olen tuon unicumin havainnut hieman rauhoittavan mahaa joten siksi tässä otin paukun ja ehkä otan toisenkin...

japa sanoi:
Jep, itsekin jouduin ihan lääkkeeksi ottamaan paukun unicumia. Jostain jokapäivä vitutuksesta johtuen on jo parikin päivää käynnyt mielessä että olisiko tänään kaikista muista suunnitelmista poiketen oluen tai parin paikka. No aamupäivällä aiheutti auto ongelmia ja sitten emäntä tuossa sairastui mahatautiin joten kokoppäivä meni pieleen. Itsellänikin joko myötätunnosta tai liekö jo tartunta niin mahaa vääntää. Ja muutaman kerran olen tuon unicumin havainnut hieman rauhoittavan mahaa joten siksi tässä otin paukun ja ehkä otan toisenkin...

Japa, en ole kuullut unicumista, mutta mulla Fernet Branca auttaa aina. Maistuu kamalalta, mutta tekee masulle hyvää. Onko tuo Unicum lääke vai alkon tuote...?

Kyllä nyt maittaa eläimellisen suursiivouksen päätteeksi. Tuli ihan lattiatkin pestyä.

Kaliaa ja kordon blöötä, kyllä elo maittaa.

Heikki722 sanoi:
Japa, en ole kuullut unicumista, mutta mulla Fernet Branca auttaa aina. Maistuu kamalalta, mutta tekee masulle hyvää. Onko tuo Unicum lääke vai alkon tuote...?

Taannoin ravintelissa:
Minä: No niin, mitä te otatte, mun vuoro hakea juomat?
Pöytäseurue (3 hlöä): Mmmm...hmmm...njaa...:david:
Minä: Vittu, mitä te otatte?
Minä: Selvä.

Hain itselleni tequilabatteryn ja muille 2*Fernet Branca.

Kierrosta myöhemmin tilanne oli muuttunut ja tilaukset seurasivat välittömästi kysymystäni. Katkeron maku opettaa nysväreillekin päätöksentekotaitoa.

flagellum dei sanoi:
Taannoin ravintelissa:
Minä: No niin, mitä te otatte, mun vuoro hakea juomat?
Minä: Vittu, mitä te otatte?
Minä: Selvä.

Hain itselleni tequilabatteryn ja muille 2*Fernet Branca.

Kierrosta myöhemmin tilanne oli muuttunut ja tilaukset seurasivat välittömästi kysymystäni. Katkeron maku opettaa nysväreillekin päätöksentekotaitoa.

HAHAHAHAAA! :D :D :D :D :D

Hiton hyvä.....!

Back
Ylös Bottom