Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
velmuli sanoi:Sanokaas, onko siitä niin suuri haitta, jos illassa juo vaikka noin 10 olutta hissukseen, niin että tulee pieneen hiprakkaan, onko siitä sitten paljon haittaa lihasten kasvulle? Joku sanoi, että jos juo kunnon kännin, on turha odottaa lihaskasvua ainakaan seuraavaan vuorokauteen, mutta entä jos tuolla tavalla vähemmän juo?

velmuli sanoi:Sanokaas, onko siitä niin suuri haitta, jos illassa juo vaikka noin 10 olutta hissukseen, niin että tulee pieneen hiprakkaan, onko siitä sitten paljon haittaa lihasten kasvulle? Joku sanoi, että jos juo kunnon kännin, on turha odottaa lihaskasvua ainakaan seuraavaan vuorokauteen, mutta entä jos tuolla tavalla vähemmän juo?

Ricu sanoi:Korkki hukku taas. Yksin on kiva hörpötellä... Saas nähdä mitä muija sanoo ku tulee kotiin... Varmaan on taas äijästään ylpeä. (voi olla että turpaan tulee)
japa sanoi:Jep, itsekin jouduin ihan lääkkeeksi ottamaan paukun unicumia. Jostain jokapäivä vitutuksesta johtuen on jo parikin päivää käynnyt mielessä että olisiko tänään kaikista muista suunnitelmista poiketen oluen tai parin paikka. No aamupäivällä aiheutti auto ongelmia ja sitten emäntä tuossa sairastui mahatautiin joten kokoppäivä meni pieleen. Itsellänikin joko myötätunnosta tai liekö jo tartunta niin mahaa vääntää. Ja muutaman kerran olen tuon unicumin havainnut hieman rauhoittavan mahaa joten siksi tässä otin paukun ja ehkä otan toisenkin...
Heikki722 sanoi:Japa, en ole kuullut unicumista, mutta mulla Fernet Branca auttaa aina. Maistuu kamalalta, mutta tekee masulle hyvää. Onko tuo Unicum lääke vai alkon tuote...?
flagellum dei sanoi:Taannoin ravintelissa:
Minä: No niin, mitä te otatte, mun vuoro hakea juomat?
Pöytäseurue (3 hlöä): Mmmm...hmmm...njaa...![]()
Minä: Vittu, mitä te otatte?
Pöytäseurue (3 hlöä): Mmmm...hmmm...njaa...![]()
Minä: Selvä.
Hain itselleni tequilabatteryn ja muille 2*Fernet Branca.
Kierrosta myöhemmin tilanne oli muuttunut ja tilaukset seurasivat välittömästi kysymystäni. Katkeron maku opettaa nysväreillekin päätöksentekotaitoa.