Joopa joo. Kyllä tuli penkkareitten jatkoilla pisteltyä sellasta settiä, että jopa
olisi ylpeä.
Sain viettää suurimman osan perjantaipäivästä siivouspuolella. En kyllä ilkeä sanoa, minkä takia. Päätelkää itse. Neljä kertaa jynssäsin mattoa puhtaaksi ja koitin saunassa kuivatella. Hohhoi, lasku tulee perästä.
Kaiken lisäksi se meidän mökki oli aivan perseestä. Ihan saatanan pieni verrattuna esim. viime vuoden jatkojen mökkiin. Ensimmäisen yön vietin kivilattialla, toisen yön kivilattialla patjan kanssa! :thumbs: Yhteenlaskettu nukkuma-aika 7h! Ja sitten kuskiksi, kun muut krapulassa. Joopa joo.
Nyt saa pelossa elää. Jos sieltä pamahtaa monen sadan euron lasku, niin tämä jää minun viimeiseksi viestiksi täällä.
olisi ylpeä. Sain viettää suurimman osan perjantaipäivästä siivouspuolella. En kyllä ilkeä sanoa, minkä takia. Päätelkää itse. Neljä kertaa jynssäsin mattoa puhtaaksi ja koitin saunassa kuivatella. Hohhoi, lasku tulee perästä.
Kaiken lisäksi se meidän mökki oli aivan perseestä. Ihan saatanan pieni verrattuna esim. viime vuoden jatkojen mökkiin. Ensimmäisen yön vietin kivilattialla, toisen yön kivilattialla patjan kanssa! :thumbs: Yhteenlaskettu nukkuma-aika 7h! Ja sitten kuskiksi, kun muut krapulassa. Joopa joo.
Nyt saa pelossa elää. Jos sieltä pamahtaa monen sadan euron lasku, niin tämä jää minun viimeiseksi viestiksi täällä.

. Niin tuli täälläkin laitettua tyhmiä viestejä semmoisille henkilöille joita ei paljoa kiinnosta mitä teen