Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt loppu alkoholin käyttö :| Luin justii netistä että alkoholi tuhoaa lihasmassaa jne.
Aivojen liuotus ei kuitenkaan aiemmin häirinnyt? ;)
Ihan hävettää miten tyhmä on tullu oltua.ei toi nyt niinkää oo.. Mä oon esimerkiksi saanu rakennettua lihasta, päässyt ylioppilaaksi ja saanut 8.6 keskiarvon lukiosta vaikka olen liuottanut aivosoluja koko 2000-luvun 3-6 iltaa viikossa tahtia..
Noni kävin hakee kaupasta lisää kaljaa. Inttiinkin pitäisi varmaan tänään palata. Ei kyllä jaksais.
Mitenhän tälle miehelle on mahtanut käydä?
Olin intissä klo 23:45. Seuraavana aamuna heräsin ilman krapulaa ja pari tuntia sen jälkeen sain korpraalin natsat.Mitenhän tälle miehelle on mahtanut käydä?
Eli ihan hyvin on käynyt. :Dei toi nyt niinkää oo.. Mä oon esimerkiksi saanu rakennettua lihasta, päässyt ylioppilaaksi ja saanut 8.6 keskiarvon lukiosta vaikka olen liuottanut aivosoluja koko 2000-luvun 3-6 iltaa viikossa tahtia..
Siit pikkulauantai,perjantai,lauantaitahdista ei olla tingitty.. ja mä olin 9.luokkalainen vuonna 2000
Keskiviikko-Perjantai-Lauantai.. en mä väittänykkää et joka viikko menis joka päiväSiit pikkulauantai,perjantai,lauantaitahdista ei olla tingitty.. ja mä olin 9.luokkalainen vuonna 2000
![]()
Yleesä siis juotu ollaa noi perinteiset keittopäivät, joskus harvemmin useammin, no viimeviikolla tiistai torstai perjantai lauantai sunnuntai.. mut toi nyt on melkee maksimi mitä yleesä useammin tulee otettua.. Totakaan tahtia ei kun korkeintaan kerran kuussa.. Et en mä nyt nii hirvee juappo oo
edit siis useimmiten yleensä mä juon ke-pe-la.. ja oon juonu tosiaa 2000-luvun näin.. En sitte hirveesti viitti laskea kuinka vitusti on menny a rahaa b terveyttä ja c kiljua
Keskiviikko-Perjantai-Lauantai.. en mä väittänykkää et joka viikko menis joka päiväSiit pikkulauantai,perjantai,lauantaitahdista ei olla tingitty.. ja mä olin 9.luokkalainen vuonna 2000
![]()
Yleesä siis juotu ollaa noi perinteiset keittopäivät, joskus harvemmin useammin, no viimeviikolla tiistai torstai perjantai lauantai sunnuntai.. mut toi nyt on melkee maksimi mitä yleesä useammin tulee otettua.. Totakaan tahtia ei kun korkeintaan kerran kuussa.. Et en mä nyt nii hirvee juappo oo
edit siis useimmiten yleensä mä juon ke-pe-la.. ja oon juonu tosiaa 2000-luvun näin.. En sitte hirveesti viitti laskea kuinka vitusti on menny a rahaa b terveyttä ja c kiljua