Jep, Kyllähän sen tiedostamiseen jokusenkin aikaa meni, Monet siitä aina sano luonnossa, Äiti valitti aina hirveesti, Kaverit ei suostunu pitkii aikoihin tapaamaa mua viikonloppusin, ku olin kännissä, ja aina kun vieläkin ollaa lähössä johonkin, ni ne kysyy huolestuneenkuulosina et ethän sä oo juonu vaa.. Sitte yks kaveri tosiaa suositteli et tulisin suomeen hoitoon, kun sä juot ihan hirveesti nykyää.. Et kyllä saa aika sokea olla, jos ei noista jo tajua että on ongelmia
Kyl mä tiiän et mul on alkoholiongelma, niin ol mun vaarillaki, ja faijakaa ei kyl oo lähellekkää raitista, jossei nyt hirvee patajuoppokaa.. Tiedän et mul on ongelma, aika moni täälläki on sitä sanonut, ja tiedän että mun pitää lopettaa juominen kokonaan, koska ei alkoholiongelmaiset voi tissutella.. viikonloppuna en juo, tänään en juo, eilen en juonu. Mut tänää en juo! hirveest tehny koko alkuviikon mieli juua, en oo ees sortunu vielä, ja tänää on keittopäivä, mut mä en juo.
Mut kiitti tsemppaamisesta, ei se helppoa oo!
Edit, siis todellakin, trust me! jos tarpeeksi paljon ja usein keitottaa huolella kunnon perseitä, niin ei saa mistään normaalimääristä mitään vaikutusta, ja koko nousuhumala katoaa johonkin, ei sitä oloa tuu, tulee vaan rauhallisempi, ahistus, mikä mulla on syynä juomiseen, katoaa, ja naamasta lähtee tunto. Ja kyllä tajuaa kaikesta kaiken silti.. Sellasta ilosta lepposaa juttelufiilistä ei tuu ollenkaa, eikä 3kaljaa vaikuta missään, sitten ku alkaa viina vaikuttaa, ni ei taas enää paljoa kestä juua lisää, tai lähtee taju. muistan mä sen ku vanhaa aikaa kun oli vielä WTC pystyssä nykissä, ni kyl mulle tuli oikeestaa olot jo yhest lonkerosta! ja joi 5-6 ni ol sellain lepposa ja energisen kiva olo, nykyään ei todellakaa tuu mitää sellasen tapastakaa viinalla. Eli viinanjuonnistaki kivuus katoaa jos sitä on kännissä 50% ajasta+