Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
mulla kans 1 keittopäivä= 2pv toipumista, eli jos la oottaa nii ensi viikon ti olen hyvässä kunnossa. Mutta ei se vaikka sen 3 päivää putkeen ottaisi tekisi sitten viikon huonoa oloa. mutta tuo on jo aivan liikaa myös IMO. vai tarkotatko keitonotolla jotai paria bisseä illassa ?:)

Olen ollut tänä vuonna yhden perjantain selvinpäin. Kaikki lauantait ja joka ikinen lomapäivä on vietetty humalan merkeissä. Mukaan mahtuu myös muutama sunnuntai vaikka seuraavana päivänä olisikin ollut töitä. Krapula-aamuja töissä on tullut koettua kyllä.

Pari kertaa oon vetäny myös kesken työviikon esim kaverin synttäri/varpajaiset/whatever kissanristijäiset.

Mielestäni tuo on ihan normaalia tän ikäselle sällille.

oon ollu tänä vuonna ehkä kerran kaks humalassa. eipä oo ollu ikävä moista...

Olen ollut tänä vuonna yhden perjantain selvinpäin. Kaikki lauantait ja joka ikinen lomapäivä on vietetty humalan merkeissä. Mukaan mahtuu myös muutama sunnuntai vaikka seuraavana päivänä olisikin ollut töitä. Krapula-aamuja töissä on tullut koettua kyllä.

Pari kertaa oon vetäny myös kesken työviikon esim kaverin synttäri/varpajaiset/whatever kissanristijäiset.

Mielestäni tuo on ihan normaalia tän ikäselle sällille.

Joo itsellä, kun ei ole muijaa ollut marisemassa niin aika normaalia sanoisin. Tammikuun olin ottamatta sen jälkeen jokaikinen pe-la mutta toki hillitysti.

vai tarkotatko keitonotolla jotai paria bisseä illassa

no en. Sanotaa 8 ja siit eteepäin alkaa olee iha hyvä. yleensä pyrin juomaa raakaa vodkaa, sitä sit sellain 3/4 osapulloa tai enemmin

no en. Sanotaa 8 ja siit eteepäin alkaa olee iha hyvä. yleensä pyrin juomaa raakaa vodkaa, sitä sit sellain 3/4 osapulloa tai enemmin

:lol2: :lol2: . Way to go :thumbs:

nii siis juon iha virolaista vodkaa aina kun sitä vaa sattuu olemaa.. enkä mä lantraa kuin korkeintaa sitruunamehulla

enkä mä lantraa kuin korkeintaa sitruunamehulla

onse ÄIJÄ !:rock:

Mulla se tahti on ollu yleensä kerran pari kuussa. Nyt kesällä tulee nollailtuu tilastoi useammin. :kippis1:

Sit ku vanhempan on perhettä ja muuta kersaa, ni kerkee sitä sit hölläämään. (vaikka ei toi mun tahti mikään kova olekkaan).

Kyllä sitä kerkee olla selvinpäinkin vielä.. tottakai mä tiiän että mun pitäisi lopettaa ainakin hyvin pitkäksi aikaa ellei kokonaan, ettei mulle käy kylmät kolmikymppisenä, mutta sen verta tyhjältä ja epäonnistuneelta tuntuu elämä aina sillointällöin ettei vaan voi olla juomatta.

Ei se kännissäolo pitemmänpäälle ees oo yhtää kivaa.
siihen turtuu, ettei oikein tajua muuta kuin ettei ahista kokoaikaa niin älyttömästi, ja toinen minkä kännissä huomaa, on se että naamasta lähtee tunto. Ei ku tarpeeksi usein ja paljon tinttaa menemään, ei se sellaan ole milläänlailla samallatavalla hauskaa kuin ekakerralla. Eikä sitä enää huomaa niitä vaikutuksia, muusta kuin että ei vituta ja ahdista, ja että kasvoista tosiaan menee suurinosa tunnottomaksi.

ei mulle mitään iloista nousuhumalaa oo tullu vuosiin. Jep, tiedetää että mulla on ongelma alkoholin suhteen. Ja tiedän että mun pitäisi hakeutua hoitoon, ja lupaankin mennä a-klinikalle, jos en pysty vuoden 2007 aikana lopettamaan/pitämään vähintään 3kk taukoa.. Pitäisi hankkia sellainen nainen joka viihtyy kotona eikä itse ota..:)

Ompa hyvä, että ite tiedostat että sulla on ongelma. Monella käy justiin silloin kalpaten kun vähättelee juomistaan ja jne. Zemiä lopettamiselle!

Itekin pidän kyllä ~2kk tauon.

Jep, Kyllähän sen tiedostamiseen jokusenkin aikaa meni, Monet siitä aina sano luonnossa, Äiti valitti aina hirveesti, Kaverit ei suostunu pitkii aikoihin tapaamaa mua viikonloppusin, ku olin kännissä, ja aina kun vieläkin ollaa lähössä johonkin, ni ne kysyy huolestuneenkuulosina et ethän sä oo juonu vaa.. Sitte yks kaveri tosiaa suositteli et tulisin suomeen hoitoon, kun sä juot ihan hirveesti nykyää.. Et kyllä saa aika sokea olla, jos ei noista jo tajua että on ongelmia:)

Kyl mä tiiän et mul on alkoholiongelma, niin ol mun vaarillaki, ja faijakaa ei kyl oo lähellekkää raitista, jossei nyt hirvee patajuoppokaa.. Tiedän et mul on ongelma, aika moni täälläki on sitä sanonut, ja tiedän että mun pitää lopettaa juominen kokonaan, koska ei alkoholiongelmaiset voi tissutella.. viikonloppuna en juo, tänään en juo, eilen en juonu. Mut tänää en juo! hirveest tehny koko alkuviikon mieli juua, en oo ees sortunu vielä, ja tänää on keittopäivä, mut mä en juo.

Mut kiitti tsemppaamisesta, ei se helppoa oo!

Edit, siis todellakin, trust me! jos tarpeeksi paljon ja usein keitottaa huolella kunnon perseitä, niin ei saa mistään normaalimääristä mitään vaikutusta, ja koko nousuhumala katoaa johonkin, ei sitä oloa tuu, tulee vaan rauhallisempi, ahistus, mikä mulla on syynä juomiseen, katoaa, ja naamasta lähtee tunto. Ja kyllä tajuaa kaikesta kaiken silti.. Sellasta ilosta lepposaa juttelufiilistä ei tuu ollenkaa, eikä 3kaljaa vaikuta missään, sitten ku alkaa viina vaikuttaa, ni ei taas enää paljoa kestä juua lisää, tai lähtee taju. muistan mä sen ku vanhaa aikaa kun oli vielä WTC pystyssä nykissä, ni kyl mulle tuli oikeestaa olot jo yhest lonkerosta! ja joi 5-6 ni ol sellain lepposa ja energisen kiva olo, nykyään ei todellakaa tuu mitää sellasen tapastakaa viinalla. Eli viinanjuonnistaki kivuus katoaa jos sitä on kännissä 50% ajasta+

Hyvä että Indicakin on alkanut hieman miettimään tuota juomisen tarpeellisuutta. Nyt vaan tänne purkamaan sitä juomisen himoa ja kiukkua kun pahaa tekee. Tsemppiä. :)

Kohta korkataan työpaikalla grillikausi käyntiin, hieno ilma ja hieno fiilis :kippis1:

Toista päivää ihan kännissä, huomenkii tarkotus vetästä kunnon humalat!

Kyllä sitä kerkee olla selvinpäinkin vielä.. tottakai mä tiiän että mun pitäisi lopettaa ainakin hyvin pitkäksi aikaa ellei kokonaan, ettei mulle käy kylmät kolmikymppisenä, mutta sen verta tyhjältä ja epäonnistuneelta tuntuu elämä aina sillointällöin ettei vaan voi olla juomatta.

Ei se kännissäolo pitemmänpäälle ees oo yhtää kivaa.
siihen turtuu, ettei oikein tajua muuta kuin ettei ahista kokoaikaa niin älyttömästi, ja toinen minkä kännissä huomaa, on se että naamasta lähtee tunto. Ei ku tarpeeksi usein ja paljon tinttaa menemään, ei se sellaan ole milläänlailla samallatavalla hauskaa kuin ekakerralla. Eikä sitä enää huomaa niitä vaikutuksia, muusta kuin että ei vituta ja ahdista, ja että kasvoista tosiaan menee suurinosa tunnottomaksi.

Hae mielialalääkkeet NYT, eikä vasta sitten kun on jo myöhäistä (eli olet jo alkoholisoitunut peruuttamattomasti).

Omasta kokemuksesta tiedän, että ahdistukseen auttaa muka vain alkoholi, mutta kun itse vihdoin 15v kituuttamisen jälkeen älysin hakea miedon mielialalääkityksen, totesin että ei sitä viinaa tarvitse mihinkään kuin satunnaisessa juhlimisessa.

Alkoholia tuli joskus käytettyä enemmän kun opiskeli, silloin tuli kännit vedettyä kerran-pari viikkoon useamman vuoden ajan. Nyt ei ole kolmeen vuoteen tullut juotua kuin ehkä kerran kuussa -tahtia, paitsi ihan viimeaikoina on taas mennyt kerta viikkoon -osastolle. Ulkomailla kun asuu ja kaveripiiri on pieni ja tiivis, ja siinä ei kukaan pulloon sylje. Juomat ovat myös kaupassa halpoja, mikä houkuttaa myöskin.

Milläänlailla koukussa juomiseen tässä ei kyllä koe olevansa. Ei alkoholi ole mikään itseisarvo, aine muiden joukossa.

Ensimmäinen pätkä kesälomaa alkoi tänään ja sen kunniaksi kevyt känni kotona. On niin kuumakin, että oikein vituttaa. No, toisaalta kylmä olut maistuu normaaliakin paremmalle.

apuaaaaaaa!!!!!!! miksiiiiiii!!!!!!!!!!?????? on aivan jumalaton hedari. Miks vitussa piti vetää taas joku viiskybää kurkusta alas?! Ei oo mitään vitun järkeä tässä pelleilyssä. Miksei voi vaan ottaa sivistyneesti kännii? Mikä tarve on aina juoda itsensä sammuksiin, vaikka tulis paljon vähemmälläkin toimeen? Tolppa pohjalle ja baariin jes!

Back
Ylös Bottom