Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Wittu joo, ihme darra :urjo:, masentaa sikana, en ees juonu paljoo jonku litran lonkeroa,pullon kossua ja puolikkaan salmarin ja oli kauhee känni.

Varmaa johtuu siitä ku ei tuu otettuu kovin usein.
Sit viel hölmöilin jonku tytön kans jotain :( toivottavasti en pilannu nykystä suhdettani. Vittu olen urpo :david:

Huonoa juomisessa on;
1) Palautuminen kärsii
2) Ei tee mieli ees tehä aamu treenejä ku sattuu päähän
3) Lihakset ei oikein nukkuessa kasva (vähääkään) ku elimmistö keskittyy alkoholin polttamiseen.
4)Tuli mätetttyä taas sikana steissil kaikkee rasvasta skeidaa ja tänään pitäis palata rahkan,tonnikalan,jauhelihan ja kanan ääreen mut tekee mieli vaan ranskalaisia ja kylmää colaa:kuola:

Ihan vitun hirvee darra ja pitää kestää töissä. Tuntuu et laatta lentää iha just, ois voinu jättää pari fisuu juomatta. Pientä morkkista aiheuttaa eiliset avautumiset nykyselle, ts en mitn skitsonnu mut jotai itkuparkusin et nyynhnyyyh et välitä musta. Voi jösses.. no ainaki tuli selväks et välittää ja paljon.

aijoo, yo lakki katos. ja kengät. ja housut. jäi johonki pikkupubiin, toivottavasti ois viel talles.

Ihan ok viikonloppu. Perjantaina piti ottaa vaan pari ja mennä aikaisin kotiin, koska lauantaina oli omat lakkiaiset, ja vitut. Perjantaina tulin kotiin kello 04.30 ja tuli otettua "muutama" siihen parin lisäksi (kaveri tarjoili baarissa). Aamulla sitten neljän tunnin yöunilla ja todella raikkaan olotilan kanssa lakkiaisiin. Ei niitä sukulaisia olisi ilman krapulaa jaksanut katsella...

Eilenkin kotiuduin baarista noin viiden aikaan. Ei lakki onneksi hukkunut mihinkään, vaikka sitä hiukan etukäteen pelkäsin.

Tulihan taas otettua..:kippis1: Ennen juhannusta en kyllä ota yhtään viinaksia..Huh huh...:urjo:

ihan älytön krapula ja pien morkkis.. mutta nyt ei kyllä juua ku juhannuksena..:) ol tavallaa kivaa ja tavallaa aika turhaa..

Tuli 120 euroo sakkoa yleisellä paikalla kusemisesta. Ja se eukko joka sen sakon kirjotti oli Milla, ei lähtenyt trehfeille, en saanut puhelinnumeroa, oli varattu.

No ei mul kyl itseasias nyt viel oo mitää erikoist krapulaa. Voi olla et se iskee, taidan olla viel humalas :)

Tuli 120 euroo sakkoa yleisellä paikalla kusemisesta. Ja se eukko joka sen sakon kirjotti oli Milla, ei lähtenyt trehfeille, en saanut puhelinnumeroa, oli varattu.

Mitä vittua?!:eek: 120 euroa? Miten noin paljon voi tulla, onko sulla paljon vuodessa tulot?

Mitä vittua?!:eek: 120 euroa? Miten noin paljon voi tulla, onko sulla paljon vuodessa tulot?

Ihan normi tulot. Siinä oli joku kuus päiväsakkoa, ja kuulemma vahingoitin julkista omaisuutta tai tein jotain muuta ilkivaltaa tms. Joo kyllä mä sinne miliisilaitokselle päin soittelen tästä.

EDIT: Niin ja siis ihan vaan kusin seinää päin, "yleisesti" kansan hyväksymällä pissapaikalla.

Huomenta tännekin. Krapulaa ei oo vielä ku oon edelleen kännissä mut vitutus on jo nyt. Rahaa palo oikein urakalla, auto on parkissa toisella puolella kaupunkia ja illlalla oli tullu taas kerran hölmöiltyä. Noh, oli kyl myös hauskaaki. Nyt pitää patikoida krapulasafkalle johonkin.

Phuuh! Tekipä hyvää pieni "nollaus" välillä. :)Hiton kiva ilta takana, ihmiset kaiken kaikkiaan todella ilosella päällä. Tästä päivästä tulee pitkä ja hikinen, mut kyllä tästä vielä selvitään! Lautasen kokoset aurinkolasit päähän ja ulkoilemaan. :thumbs:

[12:48:31] Thejoppe89: muistan pe päivästä 4 asiaa
[12:48:57] Thejoppe89: grillattii kaverin kaa meil, lähdettii
kaverille, satamaa, kotiin nuq
[12:49:16] Yaltar!: hyvin menee
[12:49:22] Yaltar!: onnea ja menestystä
[12:49:34] Thejoppe89: niitte välis tapahtu vaikka mitä :D pahoi
asioit
[12:49:53] Thejoppe89: kaveril menin sen mersuu, heitin jotku
rekisteritiedot vittuu sielt :D
[12:50:03] Thejoppe89: nosti mut rinnuksista vittuu autosta ja heitti
maahan
[12:50:15] Thejoppe89: ampu jollai varmaa ilmakolla :D
[12:50:26] Thejoppe89: mä huusin tieltä sille vielä jotai ja auto tuli
:D
[12:50:48] Thejoppe89: kari roudas mut siitä pyörän tarakal xD
sitten tipahdin ojaan kyydistä :D:D:D

"Ei vittuku hajoon itelleni xD heräsin pubin takaa puol kuus aamul.. Kännykkä rikki jne... tähä numeroo voi kuiteki viel text." Tuollasta textaa laitoin kaikille.... Varmaa puol promillee vieläki, hetken naurattaa nääki mutta huomen voi olla morkkis

Juu-u... vituttaa tollaset illat... ~100e käytin viinaan ihan tietoisesti ja se juuri vituttaakin tässä, tarkoitus oli siis saada humala päälle mutta ei kun viina ei vain nouse mitenkään naamaan...
Illan saldo:
pari putelia skumppaa
4 olutta
pari fisua
snifferi
yli 10 viskiä
+ jokaisen paukun kyytipojaksi olut

edeltävänä iltana 8 olutta riitti kivaan humalatilaan, nyt ei tullut mitään erikoista oloa :(

En edes krapulaa saanut tuohon hintaan :hyper:

yo lakki tuli ja stipendi rahat meni.. ihan siisti ilta mitä nyt klo 13 aloin ottamaan ja lasku humala yllätti jo paari jonossa, pääsin silti uuteen nousuun ja nyt on reikä päässä

Hyvää kesää ja hauskaa vappua valmistuneille

Nyt muuten rupes krapula tuntuun.

ihan älytön krapula ja pien morkkis.. mutta nyt ei kyllä juua ku juhannuksena..:) ol tavallaa kivaa ja tavallaa aika turhaa..

Nyt on täysin mainio olo jo, ainoastaan ikävä sitä naista, jolle mä ostin ainaki kahel kympil kaikkea settiä.. ihme lokki, käyttää nyt hyväkseen toisen hyväuskoisuutta.. mut ei se mitään, naiset on sellaisia. enkä mä pi***n perässä juossu, vaa sillekki tein selväksi et mä pidän siitä ihmisenä.. Tyttö näki parhaakseen vetää ilmaset kännit..:)

luulin et lauantai aamut on pahoi, mut jumalauta nää sunnuntai aamut..
Ja asiaann pe:20 bissee+baarissa tuoppi, aamulla herätys broidin lakkiaiset ja meikä kantamaan suomenlippua hulvattomassa krapulassa.

Siitä sitten tuumasta toimeen ja uutta matoa koukkuu.Ja tuli vedettyy yks liikaa taas. Nämä 2 päivää on taas opettanu paljon.

Olo on vielki sellanen et kuolen iha minä hetken hyvänsä.

kuittaan..

Back
Ylös Bottom