Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Lol :D . En todellakaa oo ajamas kännis. En oo ikinä ajanu kännissä(autolla), enkä aja. Kuhan vaan totesin, oon tyytyväinen.

_o/
Hassu juttu taas: Juonut 3 siideriä, lasin viiniä ja jo alkaa oleen känässä. Toista oli back in da opiskelijadays jolloin meni 20 annosta illassa...

Vielä hassumpi juttu. Edellisten annosten jälkeen olen juonut muutaman lisää, mutta tuntuu että olisin vähemmän kännissä. Taitaa olla optinen harha tai joku sellainen illuusio.

Jaaha, duunista saavuttu kotiin, nyt suihkuun ja sitten voisi sihautella tölkkiä.

Edit: joo, ei todellakaan vedetä mitään känniajeluita siellä, hyvät ihmiset.

tänään lähtee.. Viinaa juotu ja ajeltu vähä kännissä... Nyt bissee & biittii niin kyllä se tästä !

Originally Posted by Pyranha
Kyllä pistää vihaksi saatana!

Tulin tuossa kaupasta ulos kun vähän matkan päässä suojatiellä känniääliö ajoi kahden kansalaisen päältä. Toinen päälleajetuista koitti kovasti vetää kuljettajaa tauluun vaikka hädin tuskin kesti seisaallaan. Ei kyllä mikään rahasumma sitäkään polvea korvaa.

2,77 puhalsi tämä mulkero. En varmaan ikinä unohda sen ukon naamaa

Silmät auki näiden varalta ihmiset, vaikka siinä kotikulmilla niin turvalliselta tuntuukin ja suojatietä menisitte !!

Hienoa porukkaa..:david: ^ 1000:down:

saattaa olla että riipasen kovan kännin tänään.. Vielä vähän arvoituksena että lähtiskö baarissa pyörähtään vai olisko kotona..

Kattelin tossa, kun kuljin yksin kotiin, että pihalla mun oven edessä on pari neggeä nyrkit pystyssä tukkanuottasilla keskenään ja pari muuta katto vieressä...

Aattelin, että nyt on n. 80% mahdollisuus tämmösen vaalean pojan saada turpaan ja menettää lompakko. Oon sen verran lukenu eläinkirjoja, että tiedän, ettei pelkoa saa näyttää. Tottakai ne mut siinä sitten pysäytti ja heitti jotain läppää, joka kiinnosti melkein, kuin edellisen syksyn koiranpaska, mutta rennolla otteella pääsin sentään sisään kotiin lompakon ja kännyn kanssa...:)

Varmaan reilusti toista litraa skumppaa, ihan liikaa boolia ja jokunen bisse takana. Eipä mitään - toisia lakkiaisia ei tule! :D Käytiin just taxilla mäkkärin draivilla, ja jonoja oli ihan saatanasti..(Ei ollut ihan ilmasta lystiä :):hyper:). Kunnon mättöburgerit naamaan. Nyt nukkumaan. Hyvää yötä pakkiksen juopoille!!

Nyt on pakko myöntää että tulin justiinsa kotiin..... Aika kauheessa kännissä vielä. Mä tapasin tosiaan sen tytön johon ihastuin pari viikkoa sitten, mutta ei se lämmennyt vaikka kaikkeni tein ja vielä enemmän. Mä rakastuin oikeesti siihen, mutte kyllä (taaskaan) tullut minkäänlaista vastakaikua, kaikkeni tein, että nainen tykkäisi, mutte riittänyt.. Jumala, miksi et antanut mulle parempaa naamaa?

Kuinka vitun paljo mun pitää treenata vielä lisää että noille himoblondikissoille kelpaan? Kuinka helvetin komea ja lihaksikas pitää olla että sellaselta perusblondilta irtoaa? nykykunto ei selkeästi ole riittävä. Pitää siis jatkaa harrastusta..

Eilen taas nähtiin miten vitun turhaa baarissa on. En varmaan lähe ryyppään taas puoleen vuoteen. Onneksi ei mennyt rahaa kuin jotain 20e kun 20v synttärisankarille tarjottiin. Ja eihän mulla ees viinapäätä ookkaan joten humalluin niistä vähistäkin juomista kohtalaisesti. Niin kännissä en kuitenkaan painellut menemään että paha kanuuna olisi. Tosin ekaa kertaa naiset tuli ottaan itse kontaktia muhun mikä oli todella positiivinen yllätys. Tätä mä oon oottanu. :lol2: Nämä yritykset tietenkin blokkasin tyyliin :david: tajuamatta mahiksia. :wall: Taisin sittenkin olla suht päissään.

N: "Saanko mä koskettaa sun rintalihasta?" ;)
Minä: "Saanko mä koskettaa sun rintarauhasta?" :D :david:
N: :jahas:
*poistuin paikalta*

+ Yksi vitun uskomaton beibe kissa jolle kävin toteamassa "sä oot niin maukas että mä en enää kestä katella sua, pakko tulla juttelee" sanoi olevansa varattu. :itku: Tuo on vielä puolituttu kaverin kaveri tjsp. Toivottavasti ei törmäillä. Tai ehkä se tulee katumapäälle kun menetti tämmösen alfa-uroksen.

Tosin ekaa kertaa naiset tuli ottaan itse kontaktia muhun mikä oli todella positiivinen yllätys.

Siitä se Lapo lähtee. Alku aina hankala, mutta lopussa sitten jo seisoo. Siis kiitos. Tuossa alussa kirjoittelit, että baareissa on paska meno. Itse näin varattuna olen siinä mielessä samaa mieltä, että ei ole seurustelevan ihmisen paikka. Jos on tottunut tyttösille lätkyttää juttua ja ehkä jopa iltasatu -seuraa silmäillen, niin nyt se menee vaan siihen pöydässä istumiseen. Tietysti, jos pettäjätyyppiä olisin, niin edelleen voisi niitä aamupalan valmistajia etsiskellä.

Melkein täydellistä offtopikkia oli kyllä tuo, mutta älä Lapo masennu rapsakkasi keskellä.:lol2:

Alku aina hankala, mutta lopussa sitten jo seisoo. Siis kiitos.
Tälle jo hieman repesin.

Eipä tässä nyt mitään masiksia ole. Eikä morkkista. Tuo vain osoitti sen että naisia tulee, jos vain viitsin mennä baariin. :lol2: :david: Ei vain oikein ole meikä mesta. Vaikkakin nyt on paljon miellyttävämpää hengailla siellä kun röökin pumppaus on kielletty.

Kuinka vitun paljo mun pitää treenata vielä lisää että noille himoblondikissoille kelpaan? Kuinka helvetin komea ja lihaksikas pitää olla että sellaselta perusblondilta irtoaa? nykykunto ei selkeästi ole riittävä. Pitää siis jatkaa harrastusta..

Ootko sä koskaan miettiny, että se ei välttämättä oo se siun kunto mikä tohon vaikuttaa? mä luulen, että se on toi korvien väli mikä pistää noi sun muijat juoksee. Toki jos ulkoset avutkaan ei oo kummoset niin, mikä muu se lopputulos voi olla ku toi?

Jep, jos korvien väli on tuossa kunnossa kuin Indicalla, niin ei mikään ihme ettei "irtoo". Ei varmasti "irtois" tuolla elämänasenteella vaikka olisi minkälainen adonis. Ensin pistät sen oman pääs kuntoon ja sitten ihan rauhassa sitä naista hakemaan.

Back
Ylös Bottom