Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vittu.. Eilen tuli otettua vajaa kymmenen lasia skumppaa, siksari ja viinapullo. En muista illasta yhtään mitään, koskaan ei oo muisti menny tolla tavalla. Darra ja morkkis päällä. Olin hienosti sammunut vessaan josta mur roudattiin sohvalle nukkumaan. Kyllä sukulaiset oli ylpeitä :thumbs:

Ilta jatkui keskustaan ja siellä pariinkin juottolaan. Joku Inferno tms. missä oltiin oli ihan kauhee hevipaikka. Sellasta örinäräminää että huhhuh. No oli sekin kokemus:D Varsinainen huipennus oli 4!!! tuntia taksijonossa. Siis oikeesti, oltiin lähdössä around o2.oo kotiin ja mentiin Annankadun ja Iso-Roban tolpalle... Eikä vaan saanut taxia (fiksumpi olisi mennyt vaikka rautatieaseman tolpalle). Se on muuten jännä, kuinka 3-4 tunnissa ehtii tutustua tuntemattomiin ihmisiin. Yllättävän hauskaa porukkaa me suomalaiset. Aika pahasti kylmetyin ja aamulla olikin sitten lämpöä ja kurkku kipeä. Nyt ei uni tule, kun kokopäivän nukkunut univelkaa pois.

ei toi nyt niinkää oo.. Mä oon esimerkiksi saanu rakennettua lihasta, päässyt ylioppilaaksi ja saanut 8.6 keskiarvon lukiosta vaikka olen liuottanut aivosoluja koko 2000-luvun 3-6 iltaa viikossa tahtia..

Olipas taas megakrapulat. Vieläkin vaikuttaa. Onneksi kaikki muutkin oli suhteellisen tinat, eikä sen kummempia morkkiksia. Sunnuntaina tuli oksennus nenänkin kautta. Muistutus, miksi mulla pysyy nykyään korkki kiinni.

Juhannuksena taas. :evil:

ei toi nyt niinkää oo.. Mä oon esimerkiksi saanu rakennettua lihasta, päässyt ylioppilaaksi ja saanut 8.6 keskiarvon lukiosta vaikka olen liuottanut aivosoluja koko 2000-luvun 3-6 iltaa viikossa tahtia..

Kuulostaa suurelta paskapuheelta, meinaa toi määrä. 3-6 iltaa viikossa KOKO 2000-luvun, LOL
Rehellisyys maan perii.

Keskiviikko-Perjantai-Lauantai.. en mä väittänykkää et joka viikko menis joka päivä:) Siit pikkulauantai,perjantai,lauantaitahdista ei olla tingitty.. ja mä olin 9.luokkalainen vuonna 2000:)

Yleesä siis juotu ollaa noi perinteiset keittopäivät, joskus harvemmin useammin, no viimeviikolla tiistai torstai perjantai lauantai sunnuntai.. mut toi nyt on melkee maksimi mitä yleesä useammin tulee otettua.. Totakaan tahtia ei kun korkeintaan kerran kuussa.. Et en mä nyt nii hirvee juappo oo

edit siis useimmiten yleensä mä juon ke-pe-la.. ja oon juonu tosiaa 2000-luvun näin.. En sitte hirveesti viitti laskea kuinka vitusti on menny a rahaa b terveyttä ja c kiljua

Keskiviikko-Perjantai-Lauantai.. en mä väittänykkää et joka viikko menis joka päivä:) Siit pikkulauantai,perjantai,lauantaitahdista ei olla tingitty.. ja mä olin 9.luokkalainen vuonna 2000:)

Yleesä siis juotu ollaa noi perinteiset keittopäivät, joskus harvemmin useammin, no viimeviikolla tiistai torstai perjantai lauantai sunnuntai.. mut toi nyt on melkee maksimi mitä yleesä useammin tulee otettua.. Totakaan tahtia ei kun korkeintaan kerran kuussa.. Et en mä nyt nii hirvee juappo oo

edit siis useimmiten yleensä mä juon ke-pe-la.. ja oon juonu tosiaa 2000-luvun näin.. En sitte hirveesti viitti laskea kuinka vitusti on menny a rahaa b terveyttä ja c kiljua

Selvä. Eli oot dokannu 2000-luvulla n. 1008 kertaa, mikäli oot juonu "vaan" 3krt. viikossa. Hieno saavutus :kippis1: Cheers!

Suhteellisen hyvä turnajaiskunto. Ite en pystyis tollaseen tahtii ja sais vielä asioita tehtyä...

Ei vittu, oikeesti. Kerran vuodessa voisi olla "kun korkeintaan".

No, olen mummo ja tiukkapipo, mutta mun mielestä ei ole normaalia olla kännissä edes kerran viikossa. Krapulasta toipumiseen menee jo sen verran aikaa, että kolme keittopäivää = koko viikko pilalla. Miksi pitää juoda niin usein? Tuskin joku kilju on ainakaan mitenkään herkullista edes. Miksi kukaan haluaa olla noin usein humalassa? Ei voi tajuta.

Ettei menisi nipottamiseksi todettakoon, että lauantai oli oikein onnistunut, pitkästä aikaa jopa baarissa (eikä tarvinnut pestä hiuksia yöllä).

edit. limp duck, jos ottaisin ke viinaa, menisi to ja ehkä pe toipumiseen, sitten pe ja la viinaa, su ja ma toipumista: jos 1 päivä viikossa on suunnilleen normaali, on viikko aika lailla pilalla.

Back
Ylös Bottom