Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkein kaikki menee sekasin ihan ilman ongelmia, mutta jos mukaan heittää viskiä niin se on satavarma oksennus! Viski yksinäänkin on jo niin kusistavittupaskaa, että oksettaa melkein ajatuskin viskin mausta :D
Kuinka herkästi porukoilla reagoi pää ja maha sekaisin juomiselle? Itsellä kaljan lisäksi joku yksi väkevä toimii oikein hyvin, mutta sitten alkaa tapahtua, kun kaljan lisäksi vedetään esim. viiniä ja paria eri väkevää. Mietin tuossa, että konjakki ja brandyhän ovat käytännössä samaa kamaa, joten niiden sekajuonti tuskin on niin todennäköisesti sekoittamassa mahaa, kuin vaikka olut+konu+kossu. Sekajuontikänni on jotenkin vittumaisempi, kuin esim. känni jossa on vaan juotu liikaa yhtä samaa viinaa. Sekajuontikännissä pää on kohtuu ok, mutta maha pettää... ei kiva
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten porukka menee "eritavalla" känniin juomalla vaikka 40% viskiä tai 40% kirkasta viinaa. Mitä vittua?
Ainakin itsellä menee sekaisin eri juomien juomisesta maha paljon helpommin sekaisin. Pystytkö itse vetään pikkujouluissa kaljaa, viiniä, glögiä, kossua ja konjakkia sekaisin olematta enemmän kännissä, kuin jos joisit alkoholipitoisuutta ajatellen vastaavan määrän pelkkää olutta tai pelkkää kossua?
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten porukka menee "eritavalla" känniin juomalla vaikka 40% viskiä tai 40% kirkasta viinaa. Mitä vittua?
Sama. "Meen tekilasta ihan sekasin XD " Kuinka vammasia ihmiset oikeasti on!?!? Samaa tavaraa se kuitenkin on hieman eri "plantringilla".
Tänään pikkujoulut :kippis1: Firman piikkiin!
Oon kai vammanen sit...? Mut mullakin tosiaan pikkujoulut... firman piikkiin menee klo 23 asti... sen jälkeen pitäisi itse maksaa, koska firmalla menee hiukan heikommin; apostolin kyydillä kotiin.
Maha voi ehkä mennä sekasin, mut yleisesti imeytymisen vauhdissa ei pitäisi olla eroa samanvahvusten juomien välillä ja tätä kautta ei myöskään kännin laadun.
Sama. "Meen tekilasta ihan sekasin XD " Kuinka vammasia ihmiset oikeasti on!?!? Samaa tavaraa se kuitenkin on hieman eri "plantringilla".
Ainakin itsellä menee sekaisin eri juomien juomisesta maha paljon helpommin sekaisin. Pystytkö itse vetään pikkujouluissa kaljaa, viiniä, glögiä, kossua ja konjakkia sekaisin olematta enemmän kännissä, kuin jos joisit alkoholipitoisuutta ajatellen vastaavan määrän pelkkää olutta tai pelkkää kossua?