Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Edellisestä kännistä on aikaa vajaat kaksi vuotta. Olisiko aika päästellä "höyryjä" pihalle ja vetää sellaiset menestyskännit, että seuraava tauko olisi 5 vuotta?

Taidanpa poikain kanssa ottaa viikonloppuna ison kännin. 2 päiväsiä pitää kokeilla pitkästä aikaa ja tällä juomismäärällä mikä mulla nyt on viimesen parin kolmen kuukauden aikana, niin krapula taitaa vähintään kestää vuoden loppuun.

Kuinka herkästi porukoilla reagoi pää ja maha sekaisin juomiselle? Itsellä kaljan lisäksi joku yksi väkevä toimii oikein hyvin, mutta sitten alkaa tapahtua, kun kaljan lisäksi vedetään esim. viiniä ja paria eri väkevää. Mietin tuossa, että konjakki ja brandyhän ovat käytännössä samaa kamaa, joten niiden sekajuonti tuskin on niin todennäköisesti sekoittamassa mahaa, kuin vaikka olut+konu+kossu. Sekajuontikänni on jotenkin vittumaisempi, kuin esim. känni jossa on vaan juotu liikaa yhtä samaa viinaa. Sekajuontikännissä pää on kohtuu ok, mutta maha pettää... ei kiva

Melkein kaikki menee sekasin ihan ilman ongelmia, mutta jos mukaan heittää viskiä niin se on satavarma oksennus! Viski yksinäänkin on jo niin kusistavittupaskaa, että oksettaa melkein ajatuskin viskin mausta :D

Melkein kaikki menee sekasin ihan ilman ongelmia, mutta jos mukaan heittää viskiä niin se on satavarma oksennus! Viski yksinäänkin on jo niin kusistavittupaskaa, että oksettaa melkein ajatuskin viskin mausta :D

Itse tykkään kyllä noista laatuviskeistä, mutta noi perus blendit on tosiaan aikamoisia tärpättejä. Jotain poikkeuksia voi toki olla. Bourbon maistui aikanaan, mutta nykyään sekin hiukan tökkii.

Kuinka herkästi porukoilla reagoi pää ja maha sekaisin juomiselle? Itsellä kaljan lisäksi joku yksi väkevä toimii oikein hyvin, mutta sitten alkaa tapahtua, kun kaljan lisäksi vedetään esim. viiniä ja paria eri väkevää. Mietin tuossa, että konjakki ja brandyhän ovat käytännössä samaa kamaa, joten niiden sekajuonti tuskin on niin todennäköisesti sekoittamassa mahaa, kuin vaikka olut+konu+kossu. Sekajuontikänni on jotenkin vittumaisempi, kuin esim. känni jossa on vaan juotu liikaa yhtä samaa viinaa. Sekajuontikännissä pää on kohtuu ok, mutta maha pettää... ei kiva

Paria eri laatua voin vielä juoda ilman sen kummempia ongelmia, esim. olutta ja lonkeroa, mutta jos tuohon heittää vielä väkeviä niin johan alkaa tapahtua. Sekajuonnista tulee nopeammin tukeva känni päälle, mutta maha menee sekaisin ja krapula on kovempi.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten porukka menee "eritavalla" känniin juomalla vaikka 40% viskiä tai 40% kirkasta viinaa. Mitä vittua?

Ainakin itsellä menee sekaisin eri juomien juomisesta maha paljon helpommin sekaisin. Pystytkö itse vetään pikkujouluissa kaljaa, viiniä, glögiä, kossua ja konjakkia sekaisin olematta enemmän kännissä, kuin jos joisit alkoholipitoisuutta ajatellen vastaavan määrän pelkkää olutta tai pelkkää kossua?

Ainakin itsellä menee sekaisin eri juomien juomisesta maha paljon helpommin sekaisin. Pystytkö itse vetään pikkujouluissa kaljaa, viiniä, glögiä, kossua ja konjakkia sekaisin olematta enemmän kännissä, kuin jos joisit alkoholipitoisuutta ajatellen vastaavan määrän pelkkää olutta tai pelkkää kossua?

No tottahan nuo aiemmin mainitut nousee äkkiämmin päähän (nousuhumala hujahtaa nopeammin) kun tuolla on noita 10-20% tuotteita, mutta loppupeleissä ihan yhtä kännissä sitä on. Vatsa ei oo ikinä ollut moksiskaan oikein mistään niin en osaa sanoa tuohon mitään.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kuiva viikonloppu tulossa, ens viikonloppuna vois sitten ottaa vaikkapa itsenäisyyspäivän kunniaksi "muutaman". Puoli koria kaljaa ja puolen litran kossu kainaloon, ja nokka kohti uusia seikkailuja. Kotiin tullessa kainalossa on takuulla jotain aivan muuta. :pano:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten porukka menee "eritavalla" känniin juomalla vaikka 40% viskiä tai 40% kirkasta viinaa. Mitä vittua?

Sama. "Meen tekilasta ihan sekasin XD " Kuinka vammasia ihmiset oikeasti on!?!? Samaa tavaraa se kuitenkin on hieman eri "plantringilla".

Tänään pikkujoulut :kippis1: Firman piikkiin!

Sama. "Meen tekilasta ihan sekasin XD " Kuinka vammasia ihmiset oikeasti on!?!? Samaa tavaraa se kuitenkin on hieman eri "plantringilla".

Tänään pikkujoulut :kippis1: Firman piikkiin!

Oon kai vammanen sit...? Mut mullakin tosiaan pikkujoulut... firman piikkiin menee klo 23 asti... sen jälkeen pitäisi itse maksaa, koska firmalla menee hiukan heikommin; apostolin kyydillä kotiin.

Oon kai vammanen sit...? Mut mullakin tosiaan pikkujoulut... firman piikkiin menee klo 23 asti... sen jälkeen pitäisi itse maksaa, koska firmalla menee hiukan heikommin; apostolin kyydillä kotiin.

Maha voi ehkä mennä sekasin, mut yleisesti imeytymisen vauhdissa ei pitäisi olla eroa samanvahvusten juomien välillä ja tätä kautta ei myöskään kännin laadun.

Niinjuu. Meillä on todennäkösesti ravintolan sulkeutumiseen asti piikki auki (24). Minähän jatkan aamuun asti kuitenkin!

Maha voi ehkä mennä sekasin, mut yleisesti imeytymisen vauhdissa ei pitäisi olla eroa samanvahvusten juomien välillä ja tätä kautta ei myöskään kännin laadun.

Puhuinkin kyllä enemmän juuri tuosta mahasta. Ei mulla päähän käy sekaisin juominen juurikaan ihmeemmin.

Seittemäs ja viiminen päivä, kuinka tyhmä piti taas olla, onneksi on kotona krapula lääkkeet, ja ihan lääkäriltä saatu, muuten pitäs taas hakeutua hoitoon - TANA!!

No ehkä huomenna on parempi olo, tosin epäilen - Siis perkele, eikö sitä ikinä opi? Aikuinen ihminen!

1093443.gif

Tänäänkin. Tosin ei ole Pirkkaa :(

Yleensähän se menee niin että ensin juo kaljaa, sitten samaan tahtiin viiniä missä on kuitenkin vähintään tuplasti tehoainetta ja parhaassa tapauksessa vielä terävät päälle. Että ei ihme jos on tillintallin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom