Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%
Kalsarikänni taitaa olla tämän illan ohjelmanumerona. Ei oikein ole hinkua lähteä kylille. Mukava juoda olutta yksinään ja kuunnella hyvää musaa :rock: :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kalsarikänni taitaa olla tämän illan ohjelmanumerona. Ei oikein ole hinkua lähteä kylille. Mukava juoda olutta yksinään ja kuunnella hyvää musaa :rock: :kippis1:
Pitkälti samat suunnitelmat täällä. Kaveri soitteli, että lähdenkö Kallioon, mutta ei perkele jaksa täältä kaupungin toiselta laidalta lähteä kun takaisin tuleminen on niin vaivalloista yöaikaan kun tarkoituksena ei ole vetää sellaisia jurreja, ettei se 30€ taksi tunnu missään vaan lähinnä pienet fiilistelysievät.

Se olis sitten tyopaikan joulukemut taallakin. Vahan pelottaa jo valmiiksi. Onneksi harjoittelin jo perjantaina.

Hohhoijaa, tähän aikaan vuodesta täytyy kyllä lähteä vähän normaalia useammin ottaa kuppia. Itsenäisyyspäivänä olis tarkotus lähteä kaupungille sotimaan. Raskas olutjurri tiedossa, viikonloppumiljonääri kun olen niin aion nauttia pelkästään "hienoja" oluita eli pääasiassa vehnää sekä muutama porter/ale, ja kyytipojaks tietenkin single malttia niin on lauantaina varmasti raskas olo. Saa samalla ne veronpalautusrahat käytettyä johonkin epäfiksuun.

Josko tänään lähtis oikein kaupungille kattelemaan. Harmittavaa, että huomenna on paljon puuhastelua edessä, joten ihan täydellä kaasulla ei voi päästellä, mutta eiköhän sitä tuoppi poikineen.

Ai mistä tietää olevansa vanha? No siitä, kun ei muista koska on viimeksi edes kapakoissa ollut.. Keväällä taitaa olla viimeks, tipatonkin päätty sopivasti!

E. Vahingossa jääkaappiin unohtunut kylmä olut maistuu melkoisen hyvälle :)

Tenttiin piti lukea koko päivän jotta illalla voisi hyvin mielin ottaa kuppia. Sen verran on kuitenkin tuo känni-jännäri vetänyt levottomaks, että huimat 10 sivua olen saanut luettua vaikka kasista ollu hereillä.

Fts, se o menoo ny!

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
Huhhuh, eilen meni GT:stä kossuvissyyn kaikki. Ei ihan kuten olin suunnitellut. Kolmelta kotona. Oli kiva lähteä ysin jälkeen fiksailemaan venettä räntäsateeseen, tuli aika elävästi mieleen miksi edellistä kerrasta on puolisen vuotta. Käväsin hakemassa kolme kuivaa siideriä, josko ne littais ja menis nukkumaan.

Ilmoittaudutaan nyt tännekin ekaa kertaa. Urheilijanuorukaisenkin tarttee välillä. En oo tosin paljoo tänä vuonna juonu, ekaa kertaa otin vasta tuossa joukkue-sm:n jälkeen pronssia juhliessa. Sillon muistin miten kivaa se onkaan! Aikasemmin oli tapana vähä ottaa melkein joka viikonloppu, ja sillon olin sitä mieltä ettei se mihinkään reenaamiseen vaikuta mitään. Kummasti lähti tulokset nousuun kun vähensin ja sitten tulikin oltua pitkään juomatta. En silti aio lopettaa kokonaan, on se vaan niin hauskaa. Vois sanoa, että elämän huippukohdat top 10:stä vähintään viisi on tapahtunut humalassa :hyvä: Mutta elkee ottako mallia, ei se juopottelu urheilijalle oikeasti sovi.

Huh kylläpä livahti kännin puolelle. Pitkästä aikaa oli jopa hauskaa ulkona. Tanssiteltiin mirmeleitä. Niin vanhoja kuin nuorempia. Kaljan lisäksi tuli vedeltyä shotteja. Hitusen ehkä liikaakin.

Huh kylläpä livahti kännin puolelle. Pitkästä aikaa oli jopa hauskaa ulkona. Tanssiteltiin mirmeleitä. Niin vanhoja kuin nuorempia. Kaljan lisäksi tuli vedeltyä shotteja. Hitusen ehkä liikaakin.
Tasan sama täällä! Oli helvetin hauskaa, puol kasilta aamulla olin kotona! Kaljaa oli tarkoitus ottaa, mutta about 12 jälkeen kyllästyin ja rupesin ottaa jallua. Ei siinä, isosiskon parasta kaveria yritin pokata, sen poikaystävän seistessä vieressä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom