Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
12528.webp

...Jallua mulukku paljaana!

Jumankauta kun on selkä jumissa. Hyvä kun pääsi sängystä ylös sohvalle. Paikkaillaan rommi redbullilla ja sirdaludilla tuota ongelmaa. Parin tunnin päästä pitäis olla jo baarissa :face:

gw-pirkantai2.gif

Jahas, se ois taas pirkantai.

Lähisiwast haettu oluet pakkasee ja sillattii, kyl se taas tästä. Kai sitä voi onnistuneen jalkapäivän kunniaks aina vähän olutta juoda ja mennä humppabaarii notkuu koko yöks? :D

Eilen otin YHDEN 0.5l oluen (Sandels) ja sitäkin joutu miettimään, että viitsiikö myrkyttää kehoaan. :D Onkohan mussa joku vika kun alkoholi, tuo yksi maailman vaarallisimmista päihteistä ei meinaa maistua kun joskus ja kohtuudella. Max pieni hiprakka, muttei mitään hc-känniä enää ikinä. Sellasta ei ole tullut otettua kohta kahteen vuoteen. Jotenkin tuo "humala" olotila ei napostele. Aika raskasta lähinnä, hiprakka ihan jees. :D

Alkoholi juomat kyllä hyviä, joten sen takia välillä pitää ottaa se 1- muutama annos jotain herkkujuomaa. :p

Eikai siinä mitään vikaa ole :D Jos ei maistu niin ei maistu.
Minä otin sitten varmaan sunkin puolesta eilen juominkia. MUTTA ei oloja, joten sen puolesta ei morkkista. Mulla on hyvät geenit :P

Ei mulla muuta.

Just puolisen tuntia sitten pystyin nousemaan sängystä ylös, ja se on kyllä pakko mennä vielä uimahallillekin tänään. Ei saatana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pojat pojat pojat. Se on kuulkaas kakkonen tänään!

Back
Ylös Bottom