Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
^Kyseessä on ilmeisesti Acetium, jota kokeilin krpaulan välttämiseksi mutta eipä auttanu allekirjottaneella. Bullshit.

Acetium joo, typoa pukkasi.

Miten Stinson sitä otit? Tuotahan pitäisi ottaa melkein tyyliin 1 x Ace per alkoholiannos, muistan että annostelumaksimi paketin kyljestä on 10 nappia / päivä. Että jos sitä nyt ottaa tyyliin 1 aamulla ja 1 illalla ja vetää perseet, niin joo ei varmaan auta.

No minä olen aika hiton krapulaherkkä ja tuota muutaman kerran ottanut. EI SE POISTA KRAPULAA, sitä ei poista kuin vetämällä uusi känni, mutta se lievittää oireita aivan oleellisen paljon. Se riittää minulle.

Ihme vässyköintiä tuollainen rapelolääkkeiden kanssa leikkiminen. Ei tässä nyt kuitenkaan mistään syysflunssasta puhuta. Vapaaehtoisesti hankittu paska olo on myös miehen lailla kestettävä.
Kunnon rehellinen tasoittelu on toki asia erikseen, mutta sillekin on oma aikansa ja paikkansa. Mikäli siihen ei ole varaa, pitää ymmärtää ottaa maltillisemmin.

Ps. Pienet siivet.

Joo, joku 3-4 tablettia tuli otettua illassa. Ehkä se sitte on annostuksesta kiinni, mutta en kuitenkaan suosittele tuhlaamaan rahoja. Sillähän se lähtee millä on tullukki.

Pirullista krapulasta tekee myös se etten saa nukuttua kahteen yöhön kunnolla. Pe-la juo kunnolla eikä sunnuntaina mitään niin menee keskiviikon vastaiseen yöhön kunnolla nukkuminen. Eka yö menee valveunilla melkeen nukkumatta ja toka ihan saatana sairaita painajaisia nähden. Hyi hitto, vettä kun juo paljon ja vähän syö niin menee hyvin mut ai saatana jos unohtuu. Niin ja krapula on sellainen et ei pysty kuin makoilemaan hikimärkänä vainoharhaisena ääniä ja varjoja nähden. Ei hitto koskaan tollasiin tiloihin enään.

Sain esseen kirjoitettua, joten kavin ostamassa olutta. Kaupassa oli inkivaarin makuista Carlingia ja koska tykkaan inkivaarioluesta, ostin 4 pullon pakkauksen. Paasin kotiin, korkkasin ja maistoin. Maistuu vedelta. Pullon tarkastelu paljasti etta "oluessa" on huikeat 2.8% alkoholia. Voi vittu.

Sain esseen kirjoitettua, joten kavin ostamassa olutta. Kaupassa oli inkivaarin makuista Carlingia ja koska tykkaan inkivaarioluesta, ostin 4 pullon pakkauksen. Paasin kotiin, korkkasin ja maistoin. Maistuu vedelta. Pullon tarkastelu paljasti etta "oluessa" on huikeat 2.8% alkoholia. Voi vittu.
En käsitä kuka noita juo muutenkaan. Sit voi vedellä ginger alea, jos tommosta haluaa, mutta olut oluena ja limsat limsana.

Aika paljon noita silti juodaan mun mielipiteestäni huolimatta... ehkä rapulaan vois kuvitella.

En käsitä kuka noita juo muutenkaan. Sit voi vedellä ginger alea, jos tommosta haluaa, mutta olut oluena ja limsat limsana.

Aika paljon noita silti juodaan mun mielipiteestäni huolimatta... ehkä rapulaan vois kuvitella.

Olisin halunnut oikeaa inkivaariolutta. Sellaista vahvempaa mika maistuu enemman oluelta ja enemman inkivaarilta kuin mita tama laimeasti inkivaarilla maustettu happoinen vesi maistuu. Yleensa juon Crabbiesia, mika on monen makuun jo vahan liian inkivaarinen.

Kaveri meinas vetää 9. luokan päättäreissä 15 vuotiaana itteltään hengen tolla tavaralla, itse naukkailin korkillisia ja kokista päälle :D Ambulanssi piti soittaa kaverille kun huitas 4 desiä tuota 60% kerralla naamariin. Sillon sai kyseisiä pulloja halvalla kun kaverit pölli talvella aukijätetyn viinarekan, kärräsivät yöllä pulkan kanssa kotiin parisataa litran pulloa tuota 60% kossua. Toinen tais jäädä myöhemmin kiinni mut oli jo kerennyt myymään kaiken alaikäisille ja joi itsekin vuoden sisällä parikymmentä pulloa.

En minä tuohon sinun tarinaan osaa ottaa kantaa, muutakuin että pullon suusta vitun pahaa. Limukan seassa saatanan imelää tavaraa. Kaadoin tankkiin reilu puoli litraa että saan pullon roskiin. Huomenna eli tänään palavat pois.

Vittu. Tunnin käytin naiseen, joka päätti kertoa viis vaille pilkku poikakaverin olevan kotona. Aamulla siis aamubaariin jatkamaan, josko joku baarityöntekijä löytyis :kippis:

- - - Updated - - -

Kaveri meinas vetää 9. luokan päättäreissä 15 vuotiaana itteltään hengen tolla tavaralla, itse naukkailin korkillisia ja kokista päälle :D Ambulanssi piti soittaa kaverille kun huitas 4 desiä tuota 60% kerralla naamariin. Sillon sai kyseisiä pulloja halvalla kun kaverit pölli talvella aukijätetyn viinarekan, kärräsivät yöllä pulkan kanssa kotiin parisataa litran pulloa tuota 60% kossua. Toinen tais jäädä myöhemmin kiinni mut oli jo kerennyt myymään kaiken alaikäisille ja joi itsekin vuoden sisällä parikymmentä pulloa.

En minä tuohon sinun tarinaan osaa ottaa kantaa, muutakuin että pullon suusta vitun pahaa. Limukan seassa saatanan imelää tavaraa. Kaadoin tankkiin reilu puoli litraa että saan pullon roskiin. Huomenna eli tänään palavat pois.

Vittu. Tunnin käytin naiseen, joka päätti kertoa viis vaille pilkku poikakaverin olevan kotona. Aamulla siis aamubaariin jatkamaan, josko joku baarityöntekijä löytyis :kippis:

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kyllä sitä teininä tulee kaikennäköistä juotua ja muistikuvan mukaan maistuikin käsidesiltä :D Itse hoidin homman niin että huikan perään vedin mukillisen kokista, kaveri taas päätti vetää kerralla loput ettei tarvi loppiltana juoda, niinkuin ei tarvinnutkaan mutta kävi lähtö aika lähellä sillä kaverilla. Tyttöystävä joikin samana iltana salaa muutaman desin siitä mun litran pullosta ja voitte kuvitella mitä siitä seuras. Loput puoli litraa meni äijien mökkireissulla nuotion sytykkeenä ja tais siitä joku yhden huikan ottaa.

En tiedä onko tämä mainitsemisen arvoinen asia mutta eilen vitutti ja kävin sitten uimassa yleisessä. Vitutti tublaten enemmän kun tulin sieltä pois. Kolme varajeesusta samoilla lauteilla viisastelemassa ja ne jutut...huh.
Join kahviossa oluen ja poikkesin alkon kautta kotio. Ostin puolikkaan suomi pullon ja litran viinin. Join sen suomen pois 20min kävelymatkan aikana. Kotona sitten sivistyneesti viinipurkki tyhjäksi tunnissa. Jutut rupesi jo olemaan aika hurjia sano vaimo, tänään jo exä. Sankari siitä bubiin crokseilla ja t-paidalla. Bubi sijaitsee alakerrassa. Viimiinen muistikuva kun painan yhden apinan päätä vessan pönttöön ja järkkäri seisoo selän takana, tokasin sille että onx sunkin jano. Sitten olenkin sateessa pihalla. Kävelin grillille TPAIDALLA. Nyt on kurkku tulessa, alaselkä juimii ja ääni on menny, toisaalta vittuako sillä väliä kun ei ole ketään kelle puhua.
Onk sulla jotain huomenna?...ei mitään, normipäivä
Eiku sama uusiksi. Josko vaikka pääsis putkaan.

Ainiin. Tosijuoppohan omistaa alkometrin.
Puhalsin klo 15 vielä 0.9

En tiedä onko tämä mainitsemisen arvoinen asia mutta eilen vitutti ja kävin sitten uimassa yleisessä. Vitutti tublaten enemmän kun tulin sieltä pois. Kolme varajeesusta samoilla lauteilla viisastelemassa ja ne jutut...huh.
Join kahviossa oluen ja poikkesin alkon kautta kotio. Ostin puolikkaan suomi pullon ja litran viinin. Join sen suomen pois 20min kävelymatkan aikana. Kotona sitten sivistyneesti viinipurkki tyhjäksi tunnissa. Jutut rupesi jo olemaan aika hurjia sano vaimo, tänään jo exä. Sankari siitä bubiin crokseilla ja t-paidalla. Bubi sijaitsee alakerrassa. Viimiinen muistikuva kun painan yhden apinan päätä vessan pönttöön ja järkkäri seisoo selän takana, tokasin sille että onx sunkin jano. Sitten olenkin sateessa pihalla. Kävelin grillille TPAIDALLA. Nyt on kurkku tulessa, alaselkä juimii ja ääni on menny, toisaalta vittuako sillä väliä kun ei ole ketään kelle puhua.
Onk sulla jotain huomenna?...ei mitään, normipäivä
Eiku sama uusiksi. Josko vaikka pääsis putkaan.

Ainiin. Tosijuoppohan omistaa alkometrin.
Puhalsin klo 15 vielä 0.9

No jopas. En mä sit niin pahasti ookkaan toilaillu ku toiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom