Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaa mulle miten ryyppyputken saa katkaistua...ei kieltämättä juurikaan enään jaksa olla selvinpäin tai näe syitä miksi olla juomatta...
Ei ole helppoa keinoa, joskus makasin 3 päivää keittiön lattialla, havahtuen juomaan lisää. Krapula oli kammottava, kuiskauksia, puhetta, näköharhoja, valveunia ennen kuin hoitoon menin kun ajattelin tappaa itseni ongelmien tiivistyessä. Joskus kaipaan aikaa lääkityksen takia koska koin mitä koin. Mä oon kuitenkin aina nähnyt eteen päin haaveisiin ja mulla on poju joka on pitänyt mut kurissa. Kaiken kaikkiaan ota puhelin kouraan ja soita 112 ja mene katkolle, itseä hirvitti tehdä tuo mutta elämäni parhain viikko. Joka päivä kävin halaamassa poikaaa, ja työnantajakin suhtautui positiivisesti ehdottaen jopa pidempää lomaa. Ny 1,5 vuotta myöhemmin olen käsi paketissa ja 2kk sairasloma eikä mua olla erottamassa. Se että ihminen hakee apua niin on yksi arvostetuimmista asioista mitä olen tehnyt. Voimaa sulle, mä palasin töihin mahdollisimman pian ja mulle se on ollut parasta terapiaaa kun saa laskuja maksuun ja nään mut ja pojun tunturissa.Kertokaa mulle miten ryyppyputken saa katkaistua...ei kieltämättä juurikaan enään jaksa olla selvinpäin tai näe syitä miksi olla juomatta...
Kerro ensin syyt miksi juot. Ja mikä näistä syistä ja tekemisistä on humalassa "kivampaa"?Kertokaa mulle miten ryyppyputken saa katkaistua...ei kieltämättä juurikaan enään jaksa olla selvinpäin tai näe syitä miksi olla juomatta...