Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%
Kohta taas alkoon, alla jo parin viikon putki. Kieltämättä huomaa mahasta jo parin viikon putken, ei näy enään muutakun fourpack ja vyö alkaa kiristää. Tosin varmaan kyseessä on enemmänkin jonkinlainen turvotus tai nesteiden kertyminen kuin rasvan kertyminen ?

Jokseenkin mehevä krapula, avaimet tipahti kädestä lattialle ja säikähdin siitä tullutta ääntä.

Menee joulukuu ja vielä tammikuukin selvinpäin, sitten ei uskalla enään juodakkaan vaan nauttii terveenä olemisesta. Katsellaan 8 viikolla jos uskaltais ottaa kossua silleen sivistyneesti.:)

Itse ajatteli ottaa seuraavan kerran helmikuussa muijan synttäreillä. En aio ruveta juomaan jotain "muutamaa" kerralla, se on IMO aika paskaa. Sen sijaan aion karsia näitä kertoja 4-5krt kuukaudesta 5-6krt vuoteen.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
No mulla ei koskaan kovin pitkiä putkia ole ollut, jos ei lasketa kokonaisia viikonloppuja, mutta ongelmana ollut lähinnä rellestys jokaisena viikonloppuna. Pitää vaan tajuta että siinä menee terveys ja keksiä muuta tekemistä.

Kertokaa mulle miten ryyppyputken saa katkaistua...ei kieltämättä juurikaan enään jaksa olla selvinpäin tai näe syitä miksi olla juomatta...

Raha, treenit, terveys, asioidenhoito, sosiaaliset suhteet ja imago. Luulis siinä olevan syytä. Jos ei riitä, niin on miehessä vikaa.

Kertokaa mulle miten ryyppyputken saa katkaistua...ei kieltämättä juurikaan enään jaksa olla selvinpäin tai näe syitä miksi olla juomatta...
Ei ole helppoa keinoa, joskus makasin 3 päivää keittiön lattialla, havahtuen juomaan lisää. Krapula oli kammottava, kuiskauksia, puhetta, näköharhoja, valveunia ennen kuin hoitoon menin kun ajattelin tappaa itseni ongelmien tiivistyessä. Joskus kaipaan aikaa lääkityksen takia koska koin mitä koin. Mä oon kuitenkin aina nähnyt eteen päin haaveisiin ja mulla on poju joka on pitänyt mut kurissa. Kaiken kaikkiaan ota puhelin kouraan ja soita 112 ja mene katkolle, itseä hirvitti tehdä tuo mutta elämäni parhain viikko. Joka päivä kävin halaamassa poikaaa, ja työnantajakin suhtautui positiivisesti ehdottaen jopa pidempää lomaa. Ny 1,5 vuotta myöhemmin olen käsi paketissa ja 2kk sairasloma eikä mua olla erottamassa. Se että ihminen hakee apua niin on yksi arvostetuimmista asioista mitä olen tehnyt. Voimaa sulle, mä palasin töihin mahdollisimman pian ja mulle se on ollut parasta terapiaaa kun saa laskuja maksuun ja nään mut ja pojun tunturissa.

Kerro ensin syyt miksi juot. Ja mikä näistä syistä ja tekemisistä on humalassa "kivampaa"?

Ja en siis oo absolutisti, tässä juuri punkkua imeskelen. Mutta parasta nollausta on kuten muistan Mikenkin sanoneen, eli nukkuu kellon ympäri viikonloppuna. Ryypiskelyssä ei oo kun entistä väsyneempi maanantaina ja mitään järkevää ei oo saanut aikaan.

Mieli tekisi ottaa, mutta kuten Joxuz tuossa jo mainitsikin niin nyt on hyvä väli nukkua univelkoja pois. Jos sitä sitten uutenavuotena viimeistään..

Tein tänä vuonna strategisen liikkeen ja olen töissä joulut, uudetvuodet ja nämä muut amatöörien juhlapyhät. Ottakoot muut silloin, minä otan nyt ja muulloinkin kun huvittaa.

Hävitimpä sitte puhelimen kännipäissäni eile. Prkl ku ei muista mitään missä on liikkunut...

Siihen päälle että puhelimessa sattu olemaan kuvia kehityksen seuraamista varten..eikä tietenkään mitään lukitusta. Tosin onneksi akku loppunut niin PIN-koodi. Joka sattuu yllättäen olemaan 0000...:face:

Viskiä
42895.png

:dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom