Virallinen auringonotto thread!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kämpässä on tällaisella paahteella niin helvetillisen kuuma, että sitä mielellään jo istuu nämä keskipäivät konttorissa, jossa sentään on vähän viileämpää. :D

Ei oo rusketusraitoja...:D
lievästi koomisen näköstä ilman paitaa...

Liitteet

• rusketus.jpg
    rusketus.jpg
    36 KB · Katsottu: 514
Tänä kesänä on tullut oltua paljon pihalla ilman paitaa, olen tosi huono ruskettumaan (en kyllä palakaan kovin usein), nyt näkyy kunnolliset rajat. En tiedä miten on mahdollista mutta maha on ruskeampi ku niska ja käsivarret :D

Jep, tänään vois aloittaa. Frendin kanssa Koffarille päiväksi vaikka en olekaan ihan bikinikunnossa. Aurinko on ihanaa!! :hyper:

Kävin ottaa tällä viikolla aurinkoa tiistaina. Ensimmäistä kertaa tänä vuonna.
Aurinkorasva oli loppu, olin n. 1 tunnin 28 C asteen auringossa. Ei tullut kyllä palamisia, mutta hyvää rusketusta. Hyvä näin. :rolleyes:

Suositelkaas joku hyvä rasva auringonottoon... Mulla on suht vaalea hipiä ja luomia hemmetisti. Palan suht herkkään, mutta muutaman palokerran jälkeen sit väri tarttuu. Nyt ei vaan viittis oikein polttaa nahkaa vaan jos kerralla ruskettuis. Kävin apteekista ostamassa purkin (sebamed 30) ja se on kyllä suht hyvä. Levitys vaan vaikeaa, kun on suihkutettavaa.

Kyllä vielä tähän vuoden aikaan vaatii hieman pidemmän ajan, että vaikutuksia näkee ;)

Kyllä vielä tähän vuoden aikaan vaatii hieman pidemmän ajan, että vaikutuksia näkee ;)

Eeeen minä vielä meinannut kyselin vaan varmuuden varalta :D voipi tulla melkosen kylmä ku menee ottaa arskaa ulos :D

Ukraina: Ihotyypistä en juurikaan tiedä mitään, mutta hyvä iho minulla on ei yhtään kalpea normaali ihon väri on nyt. Haluaisin mielellään ihan niin ruskeaksi kuin mahdollista, ja ei se ole pakkopullaa löhöillä pihalla/rannalla :D ajattelin vaan, että mikä määrä on sopiva ja mikä sitten liikaa maata auringossa, mutta voiko tosiaan tunninkin maata yhteensä ilman pelkoa siitä että iho palaisi jos on rasvannut sen kuitenkin hyvin ennen arskan ottoa? :D

Eeeen minä vielä meinannut kyselin vaan varmuuden varalta :D voipi tulla melkosen kylmä ku menee ottaa arskaa ulos :D

Ukraina: Ihotyypistä en juurikaan tiedä mitään, mutta hyvä iho minulla on ei yhtään kalpea normaali ihon väri on nyt. Haluaisin mielellään ihan niin ruskeaksi kuin mahdollista, ja ei se ole pakkopullaa löhöillä pihalla/rannalla :D ajattelin vaan, että mikä määrä on sopiva ja mikä sitten liikaa maata auringossa, mutta voiko tosiaan tunninkin maata yhteensä ilman pelkoa siitä että iho palaisi jos on rasvannut sen kuitenkin hyvin ennen arskan ottoa? :D

En suosittele mutta ilman rasvaa väri tarttuu paljon helpommin, ja pysyy kauemmin ainakin itsellä, etelässä jo pakko käyttää ettei pala, suomessa sitä vaaraa ei kyllä pitäis olla niin vähäistä kesälläkin tuo UV säteily, etelässä oon palanut, mutta suomessa en.

Joo sama kyllä, en oo koskaan palanut täällä. Joskus sitä makas aamusta iltaan rannalla kesät läpeensä, aurinko blondas letinkin siinä samalla kivasti.

Pääsispä jo ottaa aurinkoo...

Viimekesänä ei paljo tarvinnu ottaa ku olin 2 viikkoo heti aluks 8h päiväs pihalla töis kokoajan pelkkää auringonpaistetta ja välis tuli viä kalasteltua iltasin monta tuntia. Oli muuten kivat rusketusraidat :D

Alkaa muuten ruskettamaan jo aurinko. Nimim. komeat arskarajat ja piporaja otsassa. :jahas: Suosittelen rusketusfaneille hiihtoa järven jäällä kevätauringossa.

Nätisti lähti nahat rinnasta. 3pv ulkona boksereissa ja meikä muistuttaa pikkusiskon mielestä retiisiä :rolleyes:

oi perkele että oli lämmin pihalla tänään ! :joulu2: eiku..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom