Virallinen auringonotto thread!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
Nostellaanhan tätä ku alkaa kelitki jo suosia :) Jokos pakkiksen pojat ja tytöt on alottanu läskin käristämisen muutenki ku dieetin muodossa?

Ite päätin että tänä kesänä hommaan kunnon rusketuksen, tänään sitte tuon "projektin" alotin.. Mikäs sen mukavampi tapa viettää sairaslomaa ku lojua auringossa. Eihän se aivan nappiin menny, minä vaaleahipiäisenä otin arskaa jonku tunnin liikaa nii nyt oon sitte vaalean sijasta punainen. Jalkoja, olkapäitä ja epäkkäitä kirveli melko ikävästi sitte ku suihkuun menin. No, maha sentää ei palanu mutta ruskettu kuitenki vähäsen :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo kyl otettu, ja joka päivä otetaa, nyt päivälle luvattu +29 :dance:

Auringonpalvonnasta (ja solkusta) saa vaan syövän :( En suosittele.

Salitutulla todettiinkin melanooma tuossa alkukeväästä... Luomi oli kutissut ja lääkäriltä ei tullutkaan sitten ihan parhaita mahdollisia uutisia. Kyseisellä hepulla olikin ollut tapana ottaa kunnolla arskaa.

Kyllä mä mielummin häikäisen muita auringossa kuin poltan itseäni pelkän typerän ulkonäkövaatimuksen takia.

Itse en usko että pikku päivetys itseä polttamatta aiheuttaa syöpää, siis uskomattoman typerää osa ihmisistä, kun itsensä polttaa joka kesä! Johan järjen pitäisi sanoa että ekana päivänä auringossa vartti, sit ½ h - 3 varttia jne. ja herkkäihoisimmille niitä "syöpää" aiheuttavia suojia. Solariumiin en ota kantaa kun on ns. luonnotonta rusketusta. Muut saa olla vapaasti eri mieltä...

Suosittelen myös ihan yksinkertaista vuosittaista luomiskannausta ihotautilääkärin luona. Se ei ole aivan kauhean kallis, mutta antaa ainakin jonkinlaisen varmuuden siitä, missä luomien suhteen mennään. Yllättäviäkin asioita siellä oppii. Esimerkiksi omista luomistani, joista eniten olisin ollut huolissani, lääkäri ei ollut moksiskaan, mutta sellainen mitätön läntti olkapäässä oli riskialtein kaikista luomista.

Jep, poolin kannalle ääni täältäkin. Muistaakseni jostain kuulin/luin, että vasta ihon palaminen lisäisi oleellisesti ihosyöpäriskiä, etenkin jos sen polttaa lapsena. Ihan eri asia olla tunteja auringossa itseään tarkoituksella kärventäen ja tulla joka ilta himaan keho kauttaaltaan punoittaen kuin hankkia pikkuhiljaa aurinkoon totuttelemalla pientä päivetystä.

vantaalle vasta muuttaneena joku vois listata tähän hyviä (rauhallisia) paikkoja vantaalla jossa voisi itseä ruskistaa ? :D

Kaipaakos pakkislaiset paljo auringossa makoilua? Oi saakeli ku jaksais odotella viä reilun 1-1,5 kuukautta...

Boxerit jalkaan, Iron Maidenia, Sabatonia, CCR:ää, AC/DC:tä ipod täyteen, kuulokkeet korville, kalja käteen ja makoilee :kuola::kuola:

Perkele ku piti löytää tää tredi taas, nyt saa odotella kahta kauheemmin :D

Ja sitte ku joskus kesällä viä yyteriin pääsis :haart:

Oioii! Minä kaipaan...Nyt vaan tuntuu pitkät työpäivät estävän päivisin auringonoton, mutta sitten ilta-auringosta nautiskellaan täysillä!! Oioioi kun vaan pääsis jo!

Ulkona sataa räntää ja täällä puhutaan auringonotosta. :jahas:
Ne harvat päivät, kun mittarissa elohopea nousee päälle kahdenkymmenen eikä tuule... Ah! Niitä, kun olisi useammin
kuin kerran kesässä... Turha toivo. Pitänee varata liput syksyksi Kanarialle, että saa edes jonkunlaisen rusketuksen.

Tekis mieli napata solkkukortti ja käydä nauttimassa siitä lämmöstä jo näin etukäteen. Itehän en rusketu oikeastaan ikinä, saan vaan jumalattomat määrät pisamia. Suojakertoimia mulle saa kyllä lyödä urakalla, en tosiaan halua itseäni polttaa. Lähipiiriläinen oli solkun liikakäyttäjä ja sai ihosyövän. Loppu siihen se solkuttelu, sen jälkeen on lätrännyt vain itseruskettavia. Mä taas en noihin itseruskettaviin koske, koska olen ihan käsi niissä ja näyttäisin lopulta vain läikikkäältä oranssilta paskalta.

Ulkona sataa räntää ja täällä puhutaan auringonotosta. :jahas:
Ne harvat päivät, kun mittarissa elohopea nousee päälle kahdenkymmenen eikä tuule... Ah! Niitä, kun olisi useammin
kuin kerran kesässä... Turha toivo. Pitänee varata liput syksyksi Kanarialle, että saa edes jonkunlaisen rusketuksen.

Miten pohjosessa sä oikein asut? Pari kesää ollu stadissa sellasta herkkua aurinkonarkeille että ei oo vituttanu pätkääkään kun syksy saapuu.

Jokohan sitä pitäs alkaa pohtia kenen kirjailijan teokset sitä tänä kesänä lukis tossa takapihan terassilla läpi. Kingiltä ois kyllä Musta torni sarja lukematta että jos sillä vaikka toukokuussa alottelis.

Miten pohjosessa sä oikein asut? Pari kesää ollu stadissa sellasta herkkua aurinkonarkeille että ei oo vituttanu pätkääkään kun syksy saapuu.
Juu, niin unohdin mainita, että viikonloppuna. Jos niitä harvoja aurinkoisia päiviä ois joskus viikonloppuna, kun viikot joutuu olemaan töissä.

Mitä ketjulle nykyisin kuuluu, missä kaikki rusketusnarkkarit viilettää? Täällä Kainuussakin oon päässyt jo ruskettumaan kun heilunut viikon-kaksi ilman paitaa tuolla tuulensuojassa johon paistaa aurinko, aikalailla samanlainen rusketus kun viime vuonna kesäkuun lopulla. Tänä vuonna ois tarkotus saada vähän reisiinkin rusketusta ettei oo aina vaan shortsirusketus...

Mitä ketjulle nykyisin kuuluu, missä kaikki rusketusnarkkarit viilettää? Täällä Kainuussakin oon päässyt jo ruskettumaan kun heilunut viikon-kaksi ilman paitaa tuolla tuulensuojassa johon paistaa aurinko, aikalailla samanlainen rusketus kun viime vuonna kesäkuun lopulla. Tänä vuonna ois tarkotus saada vähän reisiinkin rusketusta ettei oo aina vaan shortsirusketus...

Viikko kerenny paistaa sillei, että siellä viittii harkita mitää auringonpalvomista, mut nyt jo ulkotyöläisen vakio eli niska ja olkavarret selvästi saanu värii ja muute ei ollenkaa ku usein on pakko pitää paitaa.. Hmh. Viikonlopuks luvattu hyviä kelejä niin jos tennistä yms pelailee ja tottakai nestetasapainosta tarvii huolehtia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom