Virallinen auringonotto thread!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
Taisin vihdoin (koputan puuta) löytää aurinkorasvan, joka ehkäisee sitä hyppykuppa allergiaa. Eilen tuli oltua kiitettävästi auringossa ja iho vähän punoittaa, mutta ihottumaa ei ole noussut. Huomaa sen toki purkin hinnassakin vaan ei haittaa kun viime kesänä hävetti olla kevyissä yläosissa kun oli niin kamalannäköinen iho.

Eucerin sun allergy creme-gel 25.

Voi olla, että joudun perumaan tuon edellisen hehkutuksen. Tämä päivä ulkona ja selkä ihan kamalan näköinen. Tosin kyllä tuo voide auttaa kun ei ole vielä koko selkä pateilla/ryyhkässä ja olo on lähes siedettävä. Näkee sit joutuuko yön hinkuttaa itteensä ovenkarmeja vasten...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkäs ruskeaksi valkoihonen ihminen voi itsensä kärvyytellä? Itse olen ollut nyt koko kevään ulkotöissä ja vielä pitkää päivää(12 h), paikassa missä ei varjoa ole ollenkaan. Nyt alkaa olemaan jo iho sen värinen ettei itseään tunnista peilistä, muutakuin siitä että tuntee peilin perus tekniikan.
Alkanut jo kaveritkin ihmettelemään, kun rusketun työkavereita enemmän ja ensimmäiset on keksinyt että käyttäisin itseruskettavia voiteita. :hyper:

On muuten härskiä kun nilkoista alaspäin ja perse on ihan valkoset muuten on ihan kauttaaltaan tumman ruskea.

6h tänään biitsillä, ja väriäkin tuli kivasti!
Tosin tuli ehkä hitusen pitempään makoiltua mahalleen kun on mukavampi asento, ja nyt sitten selkä ja takapuoli on käristetty, edestä yhä aika vaalea :D

Kohta on taas lähtö tohon Skattan nurtsille makoilemaan kirjan ja mp3-soittimen kanssa. Alkaa olemaan sen verta väriä pinnassa, että vielä vois yhden kerroksen sitä käydä ottamassa.

Kyl kesä on sitten ihanaa aikaa.:hyper:

Kohta on taas lähtö tohon Skattan nurtsille makoilemaan kirjan ja mp3-soittimen kanssa. Alkaa olemaan sen verta väriä pinnassa, että vielä vois yhden kerroksen sitä käydä ottamassa.

Kyl kesä on sitten ihanaa aikaa.:hyper:

Meille tuli just toimitukseen fax, jonka mukaan oot jo liian ruskea :wtf:

On tässä tullu melkein joka päivä tullu otettua töitten jälkeen arskaa 16-18 ja kyllä silläkin vähällä on jo vähän saanu pigmenttiä tummumaan. Tosin vaatis kyllä yhen kokopäiväsetin niin sais vähän pysyvämpää muutosta eikä vain hetkellistä..:rolleyes:

Meille tuli just toimitukseen fax, jonka mukaan oot jo liian ruskea :wtf:
Nyt puijaat varmasti. Kuka nyt faxeja enää lähettelee... :D

Se kesä oli sitten siinä... Katsotaan ensi kesänä uudestaan :( Ei tullut ihan niin pavuksi kuin oli toive.

Jos säiden muutosta meinasit niin tuskin ne helteet tähän loppuu. Ihan kiva vaan että välillä on viileempää.

..ps: Ens viikolla Miamiin. ;)

kaks viikkoa tuli grillattua itteensä. aikas hyvä rusketus kieltämättä.. onneks voi ottaa takapihalla älästi, ei jää rajoja =D

Rantsuun, NYT!

Miksei kukaan muu ota aurinkoo?

Siks kun pitää olla sisätiloissa töissä. Iltaisin on toki kiva hengata pihalla mutta en pidä sitä varsinaisena auringonottona kun UV-arvot ovat jo aika matalia.

Voi myös olla että muut ei vaan käy raportoimassa tähän ketjuun.

Edit. Mä olen aika vaalea enkä rusketu kovin helposti, tosin nykyään en onneks palakaan kovin herkästi. Tänä kesänä olen ollut viikon etelässä ja olin lomalla juhannuksen jälkeen, jolloin pääsi nauttimaan auringosta Suomessa. Noiden lisäks viikonloppuisin mahdollisuuksien mukaan. Moni muu olis näillä auringonottomäärillä jo ihan naapuri, mä olen saanut aikaiseks kivan päivetyksen.

Arskaa otin tänään taas muutamisen tuntia tuolla Skattan nurtsilla ja normaaliin tapaan meinas mennä hermot muurahaisiin. Ohessa muutama murkku-tarina...

"sellasta..murkut vaihtoi taktiikkaa, teki yllätyshyökkäyksen ja melkein onnistui tällä kertaa pöksyihin päästä. *****n kädet vaan heilui ympäriinsä kun taisteli vastaan. Hemmetin pervot murkut!!"

"Murkkujen vastaisku: käyttivät mua parittelualustana, perkeleet!...pervot!...."

kaverin kommentti: "noita lentomurkkuja on joka paikas taas..siinä on luonto todistanut voimansa ja viisautensa taas kun uroksella ei oo kuin yks tehtävä elämässään..;D"

minä: "jooh, mä todistin tossa yks päivä juuri tuollaisen tapauksen moninkertaisesti..makoilin kaikessa rauhassa nurtsilla, pyyhkeen päällä selälläni ja kun hetken päästä nostin pääni ja katoin ympärille näin että masun päällä oli liuta noita uroslentomurkkuja, kaikki r.i.p....on se kiva kun ne naiskentelee siinä mun yläpuolella :D"

Anteeksi :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom