VIP väelle jo tuttu kasvo uusimmassa bodaus lehdessä + silikoniväittely(ihme)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
teemupii sanoi:
Siis sun mielestä silikonien ottaminen on vain ulkonäöllinen asia?

Ei kun ne otetaan siksi, että afrikassa eivät lapset näkisi nälkää. Täten teemupiille myönnetään Pakkotoiston toinen Einstein patsas, edellinen meni jollekin yhtä nerolle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
teemupii sanoi:
Mun alkuperäinen kommentti tarkoitti sitä että fitness kilpailijan silikonit on kuin synthol kehonrakentajalle, eli siis teennäiset, eivätkä tuo tasavertaisuutta muihin nähden, joilla ei ole varaa taikka on sen verran järkeä että eivät mene leikkaukseen sen takia. Jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen sen mitä tykkää, mutta tälläisessa kisassa tuollaisista ei pitäisi olla kuin vain haittaa. Tuskin monikaan fitness kilpailija muuten kuin vain kilpailun takia itselleen silikonirintoja laittaisi. Kyllä se on todella teennäisen ihmisen merkki jos ei itsetunto kestä olla rinnaton, eli se minkä treenaus hänestä teki.

Tuo on aika kaukaa haettua.
Mielestäni fitnesskilpailijoiden rintoja ei oteta huomioon arvosteluissa. Eli oli silikonit tai ei, niin ei vaikuta kilpailijan menestykseen.
Toisin kuin syntholilla voidaan kehonrakennuksessa kasvattaa niitä osia joita tuomaritkin arvostelevat.

teemupii sanoi:
Siis sun mielestä silikonien ottaminen on vain ulkonäöllinen asia?
Vieritäppäs Teemuseni sitä oikealla olevaa palkkia hieman ylöspäin.

Mike sanoi:
Teemupii, jos jotain tyttöä nyt oikeasti häiritsee pienirintaisuus, niin jos tuo elämä helpottuu silikonien jälkeen, niin kuin ihmeessä saat henkilöstä tasapainottoman?
Tasapainoiselle henkilöllä pienirintaisuus ei haittaa kuin vain teini-iässä. Tämä ei tietenkään päde jokaiseen, mutta yleisesti. Joillekkin silikonit tuo onnen, mutta toisille taas ei.

Onneksi reputation systeemi ei enää ole käytössä, koska olisin varmaan tämän threadin takia pari sataa pistettä miinuksella. Toisaalta epäilen että Mike laittaa sen nytten takaisin päälle, että saa antaa mulle sydämmensä kyllyydestä miikkoja :hyper:

teemupii sanoi:
Tasapainoiselle henkilöllä pienirintaisuus ei haittaa kuin vain teini-iässä. Tämä ei tietenkään päde jokaiseen, mutta yleisesti. Joillekkin silikonit tuo onnen, mutta toisille taas ei.

... eli tämän perusteella myöskään pienet/olemattomat lihakset eivät tasapainoista henkilöä haittaa kuin teini-iässä, ja vain tasapainottomat luuserit jatkavat spodausta vielä aikuisenakin...? :rolleyes:

Teemupii, oikeasti. Miten h**vetissä se, että haluaa muuttaa a-kuppinsa c-kuppiin, kun se kerran suht helposti on mahdollista, tekee henkilöstä muka jotenkin tasapainottoman...? Ei pysty ymmärtämään... ai nii mutku mähän oonki oikeesti blondi (ja ilmeisen tasapainoton, kun en tyydy alkuperäiseen tukanväriini, vaan värjään kuontaloni säännöllisesti) :hyper:

Gillyanne sanoi:
... eli tämän perusteella myöskään pienet/olemattomat lihakset eivät tasapainoista henkilöä haittaa kuin teini-iässä, ja vain tasapainottomat luuserit jatkavat spodausta vielä aikuisenakin...? :rolleyes:
Mä kun luulin että harrastukset ja rintojen kasvattelu leikkauksella on kaksi eri asiaa, mutta olinkin väärässä.

Gillyanne sanoi:
Teemupii, oikeasti. Miten h**vetissä se, että haluaa muuttaa a-kuppinsa c-kuppiin, kun se kerran suht helposti on mahdollista, tekee henkilöstä muka jotenkin tasapainottoman...?
2000€, mahdolliset leikkauksesta johtuvat komplikaatiot ja pakolliset uusintaleikkaukset (vaatii lisää rahaa) on sun mielestä siis suht helppoa :rolleyes:

teemupii sanoi:
Entä jos nainen on täysin rinnaton? Naista itseään se ei välttämättä haittaa kun asian kanssa on pääsyt sinuiksi, mutta miten on miesten laita? Voisin veikata että tämän tyyppisessä tapauksessa rinnat ovat hidaste uusiin miestuttavuuksiin.

Noniiin, hauku mut nyt pinnalliseks, spede.

Mike sanoi:
Niin ja tosta älykkyydestä, pitää olla vähän jumalattoman imbesilli, jos arvostaa vähemmän silikonien ottajaa.

Minä ilmoittaudun tässä kohtaa jumalattoman imbesilliksi. Se on tietysti jokaisen oma asia, jos haluaa ottaa silikonia kehoonsa parannellakseen tissejänsä, mutta minä en tuollaista päätöstä ymmärrä, enkä arvosta. Eikä minun tarvitsekkaan.

Odu sanoi:
Voisin veikata että tämän tyyppisessä tapauksessa rinnat ovat hidaste uusiin miestuttavuuksiin.

Eli vaikka nainen olisi rinnattomuutensa kanssa sinut, niin kannattaisi leikkauttaa itselleen silikonista rinnat, jotta flaksi paranee miesten kanssa? Nyt ollaan todella kaukana meikäläisen ajatusmaailmasta, mutta maailmaan mahtuu monenlaisia immeisiä.

teemupii sanoi:
Onneksi reputation systeemi ei enää ole käytössä, koska olisin varmaan tämän threadin takia pari sataa pistettä miinuksella. Toisaalta epäilen että Mike laittaa sen nytten takaisin päälle, että saa antaa mulle sydämmensä kyllyydestä miikkoja :hyper:

Tässä huomaamme, miksi kyseistä systeemiä ei enää pakkikselle tule, sitä vain ei osata käyttää oikein. Itse taisin antaa muuten kerran miinusta koko sydeemin aikana.

Jeesus miten lapsellista jengiä välillä löytyy.

Tahvo Tohveli sanoi:
Minä ilmoittaudun tässä kohtaa jumalattoman imbesilliksi. Se on tietysti jokaisen oma asia, jos haluaa ottaa silikonia kehoonsa parannellakseen tissejänsä, mutta minä en tuollaista päätöstä ymmärrä, enkä arvosta. Eikä minun tarvitsekkaan.

Eli sun mielestä ihminen on älyllisesti köyhempi jos sattuu laittamaan silikonit? Noin ajattelevia ihmisiä en ymmärrä enkä arvosta, eikä minun todellakaan tarvitse.

teemupii sanoi:
Mä kun luulin että harrastukset ja rintojen kasvattelu leikkauksella on kaksi eri asiaa, mutta olinkin väärässä.

Eivät ne siinä mielessä ole, että kummallakin pyritään (radikaaliin) ulkonäön parantamiseen/muokkaamiseen/muuttamiseen.

2000€, mahdolliset leikkauksesta johtuvat komplikaatiot ja pakolliset uusintaleikkaukset (vaatii lisää rahaa) on sun mielestä siis suht helppoa :rolleyes:

Siinä mielessä kyllä, että nuo leikkaukset ovat Suomessa täysin sallittuja, ei siis mitään pimeiden takakujien underground-touhua, ja niihin ymmärtääkseni pääsee myös suhtkoht jonottamatta. Rahaa sitten joko on tai ei ole, mutta jokainen sen rahan kuitenkin johonkin kuluttaa, ja veikkanpa että maailmasta löytyy vielä koko lailla hullumpiakin rahareikiä kuin silikonirinnat...

Noihin komplikaatioihin ja uusintaleikkauksiin en ota kantaa, kun en asiaa sen enempää tunne, mutta ymmärtääkseni Suomessa suoritettujen leikkausten taso on kuitenkin yleensä ottaen korkea...? Jokainen arvioikoon sitten itse omalla kohdallaan, millaisia riskejä on valmis ottamaan.

Ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus saavat minut yleensäottaenkin näkemään punaista, ja noita kahta asiaa tästä threadista löytyy valitettavasti enemmän kuin laki sallii. Mutta nyt nukkumaan, ja aamulla takaisin keskusteluun virkeänä ja sanan säilä hiottuna...

Gillyanne sanoi:
Rahaa sitten joko on tai ei ole, mutta jokainen sen rahan kuitenkin johonkin kuluttaa, ja veikkanpa että maailmasta löytyy vielä koko lailla hullumpiakin rahareikiä kuin silikonirinnat...
Näin on, sitähän vois vaikka asentaa ne kyttärät selkäänsä ja esittää kamelia. Tai repiä rahansa millin paloiksi, polttaa ne ja tanssia jigiä notskin ympärillä. Ja jos joku seteli vielä jäis, niin ostais sillä Anssi Kelan levyn...

Mä olen joskus miettinyt asiaa, kun olen tavannut naisia joita häiritsee pienet rinnat.
Toisin kuin miehet he eivät voi bodata asiaa mieleiseksi.
Itseäni ei haittaa eikä ole ikinä haitannut muijien tissien koko, vaikka miten pienet olisi.
Jos silikonit tekee onnellisemmaksi, niin miksi ei, mulla ei mitään sitä vastaan.
Kuten monet aiemmin kirjotteli, olen samaa mieltä, jokaisen oma asia.

Gillyanne sanoi:
Eivät ne siinä mielessä ole, että kummallakin pyritään (radikaaliin) ulkonäön parantamiseen/muokkaamiseen/muuttamiseen.

Itse ainakin treenaan parantaakseni omaa kuntoani ja voimaa. Tuo on siis terveyden kannalta hyvä asia. Treenaamisella lienee sekin puoli, että se parantaa yleistä fyysistä vointia huomattavasti. Silikonit taas parantaa pelkästään henkistä vointia, jos sitäkään. Fyysisellä puolella uskoisin, että niistä on aika varmasti jotain haittaa (tosin saattaa olla aika marginaalista).

En kyllä kuitenkaan liikaa kritisoi kauneusleikkauksiin ryhtyviä. Ymmärrän ne kyllä hyvin tapauksissa, joissa korjataan esim. jonkun sairauden tai vamman jälkiä. Se, että täysin terve ihminen muokkailee ulkonäköään veitsen kanssa ei ole minusta rinnastettavissa esim. treenaamiseen, mutta toisaalta jokainen päättäköön omasta kehostaan.

Toisaalta uskon, että esim. silikonien hankkiminen kyllä jollain tavalla osoittaa huonosta itsetunnosta. Hyvä itsetunto kun pohjimmilaan on, että on tyytyväinen itseensä. Kauneusleikkaukseen ryhtyminen osoittaa juuri päinvastaista.

naksu sanoi:
Hyvä itsetunto kun pohjimmilaan on, että on tyytyväinen itseensä. Kauneusleikkaukseen ryhtyminen osoittaa juuri päinvastaista.

Aika hassua logiikkaa täytyy sanoa. Eikö ihminen saisi pyrkiä parempaan? Vai oletko sinä kenties ainoa täydellinen ihminen maailmassa, joka on täysin tyytyväinen itseensä?
Miksi muuten käyt salilla, onko sulla kenties heikko itsetunto, eihän se nyt passaa että salilla käyt, sun pitäis olla sinut itsesi kanssa ilman pattejakin.

Mites rasvaimu? Joku lihava voi imaista laardia pois tullakseen hoikemmaksi, onko tämäkin täysin tasapainoton itsetunnoton ihminen ja pitäisikö tätä henkilöä nyt sitten kritisoida kun halusi vain parantaa itseään näkemällään tavalla?

Miten helvetissä jotku jaksaa jeesustella noista silikooneista(ja vielä miehet huh huh), mun mielestä se on ainaki parempi juttu että on terhakkaat rinnat entä sellaset jotka roikkuu tuossa navan korkeudella.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom