VIP väelle jo tuttu kasvo uusimmassa bodaus lehdessä + silikoniväittely(ihme)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Oho, parilla kaverilla on aika paha henkilökohtainen väittely menossa.
Älkää ainakaan minun mielipiteistäni liika tuohtuko, ne ovat vain mielipiteitä, tosin rankasti väritettyjä sellaisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa varoa puristelemasta liikaa. Voi vielä pussi hajota ja sittenhän oliskin riemussa pitelemistä. :D :rolleyes:

Jos nainen saa paremman mielialan laittamalla silokonit, niin sehän on vaan hyvä asia.
Pääasia että ihminen on sinut itsensä kanssa ja onnellinen.
Rinnat on aivan yhtä kauniit olipa niissä silokonia tahi ei.
Eiköhän ne muut asiat ratkaise kuin rintojen koko, ainakin meikäläiselle.
Turha keskustelu, lukkoa vaan. :zzzz:

Kyl tisseihin saa lisätä silikonii jos hallluu mut jos sitä pumpataa perseseen niin sit alkaa menee yli :wall: :david: :itku:

Gillyanne sanoi:
Huhhuh mitä tekstiä tarkemolta (en jaksanut quotata kuin tuota viimeisintä repliikkiä). Voisitko ystävällisesti nyt kertoa, mikä sinua noissa silkkareissa niin mahdottomasti karsastaa? Kuten moni on täällä jo tuonutkin esiin, hyvin tehdyt silkkarit voivat olla ihan oikeasti hyvän ja jopa luonnollisen näköiset. Ja henkilön aivokapasiteettiin silkkarit taas eivät vaikuta yhtään sen enempää kuin bodauskaan.

Ei, minulla ei ole silikoneja, kun kuitenkin sitä kysyt. Mutta ei se ole minulta pois, jos ja kun joku sellaiset laittaa. Onko sinulta?

Ei kai se keltään ole pois, mutta se saattaa silti olla tyhmää. Ihmistä joka laittaa silokonit, arvostan henkilökohtaisesti vähemmän, kuin ns. natua. Se kertoo mielestäni ihmisestä jotain sellaista, mikä ei edusta aivosolujen käyttöä.

Silikoneja voisi verrata esim. nuuskan käyttöön (älkää kertoko kuinka huono esimerkki tuo on).

Mielipiteistähän tässä on kyse, ei sen suuremmasta.

Jos joku ottaa implantit niin ottaa tai sitten ei ota. :D

Olen samaa mieltä tosta et silikonit on about sama asia kuin syntholin käyttö. Ja yhtä lailla about sama asia kuin se että pistäisi silikonia mihin tahansa muuallekaan kehoon kuin tisseihin, tai sama asia kuin peniksenpidennys.

Leka sanoi:
Kannattaa varoa puristelemasta liikaa. Voi vielä pussi hajota ja sittenhän oliskin riemussa pitelemistä. :D :rolleyes:

Uusimpia malleja saat vaikka puukolla vetää läpi, eivät ne ole mitään litkua mikä valuu, vaan uudet sillarit pysyy kasassa.

Niin ja tosta älykkyydestä, pitää olla vähän jumalattoman imbesilli, jos arvostaa vähemmän silikonien ottajaa. Ei voi käsittää miten ahdasmielisiä ihmisiä löytyy. Moni muokkaa kroppaansa reenaamalla, jotkut ottaa kauneusleikkauksia ja jotkut laittaa silikonit, jokaisella varmaan on oma harkittu syy niiden ottamiseen. Turha siinä on kenenkään peruspunaniskajuntin alkaa arvostelemaan toisen älynlahjoja, peiliin toki saa nää juntit katsoa.

Jotakin varmaan kertoo silikonin ottajien henkisestä elämästä se että he tekevät muuhun väestöön nähden enemmän itsemurhia. En itse usko vieläkään että kovinkaan tasapainoinen ihminen ottaisi silikoneja.

Onkos ahdasmielinen ja ulkonäön perusteella luokituksia tekevä sitten tasapainoinen ihminen?

teemupii sanoi:
Jotakin varmaan kertoo silikonin ottajien henkisestä elämästä se että he tekevät muuhun väestöön nähden enemmän itsemurhia. En itse usko vieläkään että kovinkaan tasapainoinen ihminen ottaisi silikoneja.
Mistäs moista oot kuullut? :kuvia:

Ja sano mistä se on sulta pois, jos joku laittaa silikonit? Häh??? :david:

Miten olet tullut siihen tulokseen, ettei ihminen joka laittaa silikonit voisi olla kovinkaan tasapainoinen?

Richard75 sanoi:
Onkos ahdasmielinen ja ulkonäön perusteella luokituksia tekevä sitten tasapainoinen ihminen?
Siis sun mielestä silikonien ottaminen on vain ulkonäöllinen asia?

teemupii sanoi:

Miten helvetissä silikoneista voi vetää tuommoisia johtopäätöksiä? Ootkos koskaan harkinnut, että esim kehokisoissa ja fitnesskisoissa käyvät muijat voisivat tasapainottaa balanssia silikoneilla? Henkisesti taitaa olla jollain muulla kyllä nyt ongelmia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom