VIP väelle jo tuttu kasvo uusimmassa bodaus lehdessä + silikoniväittely(ihme)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tarkemo sanoi:
Sairasta porukkaa, ja vielä englanninkielellä.

Tämä on väärä keskustelupalsta silikonien tai hormoninkäytön kritisoimiseen.

Vittuako sitten täällä kritisoit kaikkia asioita mitkä sinua ei miellytä. Eiköhän sun mielipide tullut jo selväksi, eikä kenenkään muun mielipide ole sen vähempiarvoisempi tai sairaampi kuin sinunkaan. Voi sitä elämänsä pilata paljon pahemminkin kuin laittamalla silikonit tai roinaamalla.

Luuletko olevasi joku asiantuntija kaikissa asioissa? Hyvin laitettuja silikoneja ei kovin helposti kokeilemalla erota luomu tisseistä. Hesarin viikkoliitteessähän oli tästä joskus testikin.

Huvittaa koko threadi. Ensimmäisenä tuli mieleen kulunut lausahdus, "Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse" Vastaus: kissan mies :wanha:

Mielestäni silikonit voi rinnastaa aikalailla koruihin ja kauniisiin vaatteisiin.

vilma-liina sanoi:
Huvittaa koko threadi. Ensimmäisenä tuli mieleen kulunut lausahdus, "Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse" Vastaus: kissan mies :wanha:
Se älähtää, johan kalikka kalahtaa...

tarkemo sanoi:
Voi, voi, ei rintoja voi laittaa poika.

Ei sinne voi iskeä kun humoristiset pussit, jos ei tissejä ole niin ei sille mitään mahda, pitäs pelata niillä korteilla mitä saa, sillä jos ei pelaa niin tekee itsestään pellen.
Ei piilokorotkaan tee kenestäkään pitempää.

Otetaan kuitenkin ihan rauhallisesti tää. Sun mielipiteesi on rekisteröity. Mun mielipiteeni on hieman eri ja se minulle POJALLE sallittakoon...

Ei se matka tapa vaan vauhti..

teemupii sanoi:
Se älähtää, johan kalikka kalahtaa...

Meinaatko, että Mikellä olisi silikonit :eek:

Saakos noista leikkauksista alennusta, jos antaa laittaa pärstänsä tonne mainokseen? Vai pitäisikö siinä olla jo alunperinkin hyvännäköinen?

Kusimato sanoi:
Mielestäni silikonit voi rinnastaa aikalailla koruihin ja kauniisiin vaatteisiin.
Jaa millä periaatteella ne nyt voi rinnastaa toisiinsa? Kysyn vaan? Voiko silikonit ottaa lennossa pois ja vaihtaa vaikka toiseen kokoon jos vaikka tänään haluaa pitää eri kokoisia jumputtimia? Milloin vaatteiden ja korujen laittaminen ja pois ottaminen on vaatinut kirurgisia toimenpiteitä? Milloin on alettu ruumiin ehostusta ja leikkelyä vertaamaan kaulaliinaan?

Silikonit naisella on ihan naisen oma asia ja jos nainen kokee olonsa paremmaksi ja hyväksytymmäksi, niin silikonit on ihan ok. Mulle kuitenkin ihan sama.

onion sanoi:
Jaa millä periaatteella ne nyt voi rinnastaa toisiinsa? Kysyn vaan? Voiko silikonit ottaa lennossa pois ja vaihtaa vaikka toiseen kokoon jos vaikka tänään haluaa pitää eri kokoisia jumputtimia? Milloin vaatteiden ja korujen laittaminen ja pois ottaminen on vaatinut kirurgisia toimenpiteitä? Milloin on alettu ruumiin ehostusta ja leikkelyä vertaamaan kaulaliinaan?

Silikonit naisella on ihan naisen oma asia ja jos nainen kokee olonsa paremmaksi ja hyväksytymmäksi, niin silikonit on ihan ok. Mulle kuitenkin ihan sama.

No tuo minun kommentti oli ehkä "hieman" kärjistetty :rolleyes: Mutta aina on ihminen yrittänyt lisätä viehätysvoimaansa ulkopuolisilla tekijöillä ja isommat rinnat sattuu nykypäivänä maksamaan melkein saman, kuin se minkkiturkki. Periaate ja asia on sama, mutta keinot ovat suurempaa kaliiberia.

iivili sanoi:
Ei muuten tule.

Älä lottoa tänä viikonloppuna. ;)

Toiset arvostavat luonnollisuutta ja toiset pieniä fiksailuja...henkilökohtaisia mielipiteitä. Toisaalta ihminen asettaessaan itsensä alttiiksi julkisesti toisten arvosteluille, varmasti erilaista kritiikkiä omakseen saa. Minusta tällaisia ulkonäöllisiä asioita voi aivan hyvin arvostella tässäkin tapauksessa. Se on toinen asia, onko tämä oikea viestiketju näihin juttuihin. Turhaa on kuitenkin moralisoida ketään tässäkään ketjussa kirjoittavia henkilöitä mielipiteistään.

Nyt on perjantai ja viikonloppu edessä eli hyviä fiiliksiä jengille...silikonista pitäville sekä karsastaville.

JJokke sanoi:
Hyvin laitettuja silikoneja ei kovin helposti kokeilemalla erota luomu tisseistä. Hesarin viikkoliitteessähän oli tästä joskus testikin.

toivottavasti olen hieman viisaampi tässäkin asiassa maanantaina :kuola:

Mun mielestä ihan jokaisen oma asia laittaako silikonit vaiko eikö. Turha siitä on jeesustella, ei se mihinkään johda.

Jos joku saa töitä tai itsetuntonsa kuntoon silikoneilla, niin antaa mennä vaan. Kannatan ehdottomasti.

Varsinaisesti en ole puolesta enkä vastaan tässä asiassa, kuten sanoin, jokaisen oma asia....

tarkemo sanoi:
Sairasta porukkaa, ja vielä englanninkielellä.

Tämä on väärä keskustelupalsta silikonien tai hormoninkäytön kritisoimiseen.

Huhhuh mitä tekstiä tarkemolta (en jaksanut quotata kuin tuota viimeisintä repliikkiä). Voisitko ystävällisesti nyt kertoa, mikä sinua noissa silkkareissa niin mahdottomasti karsastaa? Kuten moni on täällä jo tuonutkin esiin, hyvin tehdyt silkkarit voivat olla ihan oikeasti hyvän ja jopa luonnollisen näköiset. Ja henkilön aivokapasiteettiin silkkarit taas eivät vaikuta yhtään sen enempää kuin bodauskaan.

Ei, minulla ei ole silikoneja, kun kuitenkin sitä kysyt. Mutta ei se ole minulta pois, jos ja kun joku sellaiset laittaa. Onko sinulta?

Eikös hyö just nimenomaan sano, että silikonit on ku jalopuuratti ladassa, tuntuu paremmalta käsissä, mutta kyyti ei parane ;)

Mun alkuperäinen kommentti tarkoitti sitä että fitness kilpailijan silikonit on kuin synthol kehonrakentajalle, eli siis teennäiset, eivätkä tuo tasavertaisuutta muihin nähden, joilla ei ole varaa taikka on sen verran järkeä että eivät mene leikkaukseen sen takia. Jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen sen mitä tykkää, mutta tälläisessa kisassa tuollaisista ei pitäisi olla kuin vain haittaa. Tuskin monikaan fitness kilpailija muuten kuin vain kilpailun takia itselleen silikonirintoja laittaisi. Kyllä se on todella teennäisen ihmisen merkki jos ei itsetunto kestä olla rinnaton, eli se minkä treenaus hänestä teki.

onion sanoi:
Silikonit naisella on ihan naisen oma asia

Niin on. Se on sama jos banaanit on tertussa niin se on tertun oma asia. ;)

No joo, mutta oikeesti niin sehän on ihan sama mitä mieltä muut on jos itse on vain tyytyväinen rintoihinsa. Olipa sitten silikonia tai ei.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom