vinot vatsalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja annnsku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hei!
Voisiko joku kertoa hyviä liikkeitä vinoille vatsalihaksille? Olen hyvä kuntoinen nainen, vatsalihakseni on muuten hyvässä kunnossa, mutta vinot eivät ole. Olen mielestäni liian leveä ja haluaisin tietää kuinka saisin vatsanseudulta leveyttä pois.. Vatsani on litteä, mutta leveä ja haluaisin siitä kapean.

ei taida ihan lihasta hankkimalla tuol vyötärö kaventua. rasvaa pitää saada pois päältä joka lähtee joka paikasta samalla keinolla. kaloreita pitää syödä vähemmän kuin niitä kulutetaan. lihasta sinne alle voi hankkia esim. jalannostoilla sivuille, vatsarutistuksilla aina kylki edellä ylös ja löytyyhän noihin ihan laitteita salilla jossa vartaloa pyöritetään lantioon nähden. varmasti löytyy searchilla enemmän :)

Ainakin mentula taannoisessa body lehden artikkelissa sai vyötäröltä muutaman sentin pois syviä vatsalihaksia tehden ja tietenkin oli dietillä. Mutta hän korosti syvien vatsalihasten tekemistä

Mitenköhän nopeasti syviä vatsoja treenaamalla saa 'näkyviä' tuloksia aikaan? Ja minkälaisille tekniikoilla?

Noistahan on täälläkin tuhat ja sata keskustelua, mutta koskaan ei puhuta kuinka nopeasti näillä voi oikeasti saada tuloksia.

no kiristyyhän tossa treenissä aineki hetkeksi toi transversus abdominis ni kait se korsettia hieman kiristää. aineki sen ajan kun on jumissa ;)

Ittellä on Adking Pro kotona ja sillä alkaa jo tuloksia näkyyn.
Oon tehny jonkun kuukauden ajan ( 5min sarjoja 2x )
Vieläkun sais vähän rasvaa pois niin näkyis paremmin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom