Nostellaas vähän "vanhaa".
Elikkäs vinopenkki smithissä on aiheena.
Ennen saanut järkyttävän poltteen tällä liikkeellä fileisiin, mutta nykyään ei niinkään..
Toukokuussa tuli mulla ongelmia olkapään kanssa ja nyt syyskuussa olen pystynyt vastata tätä tehdä pitkästä aikaa.
Nyt tuntuu ettei saa tuntumaa enää rintaan. Tänäänkin kaverit autto pakkotoistoja sekä negatiivisia toistoja, mutta sain aikaan vain lievän pumpin.
Missään vaiheessa ei tuntunut sellasta mahtaa "kiristystä" rinnassa, mikä ennen tullut kun kaveri auttanut muutaman vipan toiston.
Olen myös huomannut, että liike stoppaa ~10-15cm jälkeen aika hyvin ja muistaakseni ennen tätä ei ollut..?
Tämähän kielii sitä, että ojentajat ovat heikoilla. Olen kyllä ojentajia treenannut ihan normaalisti eli siinä ei pitäsii olla ongelmaa. En kesällä tehnyt yhtään rintaa, vain ojentajia.
Tosin en myöskään tehnyt olkapäitä, niin onkohan mulla tässä nyt olkapäät niin jäljessä vai täh?
Tekniikka päin vittua? Vähän kapeempi ote mitä normi penas, lavat yhteen, rintaa ulos ja tanko laskee tohon kaulalle -niin kuin ennenkin..
Yleensä kun rinta on ollut sellainen ryhmä mulla, että olen saanut sen aina todella kipeäksi treenin jälkeen. Toki nyt olen bulkilla ja juon aminoja, että palautuminen pitäisi ollakin hyvää.
Vai onko päässä vikaa? Vinkkejä?
Niin ja käsipainoilla ei onnistu tehdä vielä. Sattuu niin pirustiii...ja ongelma olkapäässä siis, että jänne/hermo/mikälie jää puristuksiin tietyissä asennoissa => kipuaaa.