Vinopenkki kp

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Itse ainakin pudotan painot tuosta sivulta, melko läheltä vartaloa ja samalla ja jarruttelen vähän hauiksilla. Käykää kattomassa hulksterin blogista mallia, sielähän on monta esimerkki pätkää siitä, miten isot kässärit nakataan pois ilman että teloo itseään:thumbs:

E: Janhe, kässärit saa rinnalle siten, että nostat ne ensin telineestä sivuillesi (sama asento jossa tekisit olankohautusta). Sitten hieman kumarrut eteenpäin ja siirrät hanttelit siten että niiden päät koskettavat reisiäsi. Seuraavaksi istut taaksepäin penkille niin että hanttelit ovat koko painollaan reisiesi päällä. Tästä "kaadut" taaksepäin samalla vetäen käsillä kässäreitä rinnalle ja antaen reisillä vauhtia. Lopputuloksena kässärien pitäisi tulla suht mutkattomasti rinnalle.

Ookoo, tämä tekniikka lähtee kokeiluun. Kiitos vinkeistä! :thumbs:

Negaatiivinen failure... En itsekään harrasta. Rupesin miettimään että eikös se tarkoita sitä että painot tulee rytisemällä rinnalle. :) No oli miten oli, mutta tajusin pointin. Kyllä tuo meitsin tekniikkakin onnistuu hyvin(ainakin mulla) reilummillakin painoilla. Musta ainakin on turvallisempi tulla yllös painot kiinni rinnassa kun siten, että ne hipoo taivaanrantaa. :)

Juuh on siinä riskinsä; esimerkiksi piittaamaton äiti/isä joka tuo 3v yliaktiivisen lapsensa salille, joka piipertää sinne kässärien alle piiloon just kun niitä on pudottamassa. Ja kyllä vain, on ollut läheltäpiti-tilanne pikkulapsen kanssa kun tempausta tehdessä vaan näki sivusilmällä että jotain pientä juoksi sinne selän taakse piiloon just kun voimat alkaa loppua ja aloin dumpata... ois voinu käydä pahastikkin mutta oli säkää matkassa. :down:

Nyt on vähän ongelmii saada painot enää polvienpäältä käsienvaraan..Kävi tossa viikko sit sillanen tilanne.. täs kotona treenaan, ni sillaset painot mihin laitetaan niitä kiekkoja..
Olin nostamassa niitä painoja 46kg yläs ja lukot petti molemmista kässäreistä, kaikki painot lensi lattialle ja pikkasen tuli okapää kipeeks..Nyt tänään sit oliki ongelmii saada ne painot siitä polvienpäältä käsille..joku pieni pelko jäi päälle..Sain ne jotenki siitä kuitenki ja 7x46kg meni sentään..Ei hyvä mut kuitenki...Tässä vaiheessa siirtyisin mielelläni normi penkkiin mitä en ol 2v tehny..mut eipä taida olkapäät tykätä :( Eikä varmaan toi ojentajakaan..

viimeisen ojennuksen jälkeen maahantiputus jarruttaen toimii ainaki mulle (jos ei ole niin paljon painoa että pelkää menevän lattiasta läpi). usein sarjan jälkeen on niin uupunut ettei jaksa välittää jääkö ne painot sievästi rinnan kautta reitten varaan vai pamahtaako lattialle, varovaisesti kuitenkin jos muita treenaajia lähellä. itse käytän sekä tankoa että käsipainoja niin ei lihas totu ainaisen samaan liikerataan. jos ojentajia haluaa säästellä ni tiputtaa ojennuksesta muutamankymmentä astetta ja tangolla mahd leviä ote.

viimeisen ojennuksen jälkeen maahantiputus jarruttaen toimii ainaki mulle (jos ei ole niin paljon painoa että pelkää menevän lattiasta läpi). usein sarjan jälkeen on niin uupunut ettei jaksa välittää jääkö ne painot sievästi rinnan kautta reitten varaan vai pamahtaako lattialle, varovaisesti kuitenkin jos muita treenaajia lähellä. itse käytän sekä tankoa että käsipainoja niin ei lihas totu ainaisen samaan liikerataan. jos ojentajia haluaa säästellä ni tiputtaa ojennuksesta muutamankymmentä astetta ja tangolla mahd leviä ote.
kokeileppa tiputtaa +40kg jarruttaen ainut mitä käy niin todennäköisesti joku paikka hajoaa.
edit ja nyt ei puhuta lattiasta

Suositut

Back
Ylös Bottom