Vinopenkki ei olekkaan hyvä ylärinnalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DaVidum
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täytyy pistää kokeiluun ens kerralla. Toivottavasti oon yksin ettei kukaan tuu neuvomaan että ei sitä penkkiä noin tehdä :D

Ton reverse gripin pitäis olla myös hyvä ojentajille ja takaolkapäille, näin ainakin jotku voimannostajat jotka on tota tehny on sanonut.

Tossa alussa oli tekstiä että ylärinta aktivoituisi enemmin kapealla otteella, olen itse huomannut saman :D Tosiaan keskittymällä siihen mitä tekee, voi vaikuttaa tuohon aktivoitumiseen aika paljon, esim. kapeassa penkissä ei mulla ojentajat edes huomaa treenin tapahtuneen vaan se ottaa eniten juuri ylärintaan ja etuolkapäihin.

Kaveri katsoo niin kieroon kun selitän sille että jos kyynärvarsi on pystysuorassa, ojentaja ei pääse tekemään paljoa työtä, jos taas kyynärpäät menee sivuille niin silloin joutuu jo työntämään ojentajillakin, se riippuu ihan asennosta että voiko mitä lihasryhmää hyödyntää ilman että nosto kaatuu eteen/taakse :)

Tänään tuli nyt sitten kokeiltua tuota "retardin penkkiotetta" ja ai että mikä tunne. Ylätissit oli napalmia täynnä kun parit sarjat vetelin. Koettakaa ihmeessä!

Tänään tuli nyt sitten kokeiltua tuota "retardin penkkiotetta" ja ai että mikä tunne. Ylätissit oli napalmia täynnä kun parit sarjat vetelin. Koettakaa ihmeessä!

Teitkö tangolla?Ja miten paljon painoa lähti pois verrattuna "normaaliin" penkkipunnerrukseen?

Oli kyllä taas semmonen otsikko ketjulla että nauratti.. Tuskin se vinopenkki ylärinnalle huonoa tekee :) Oon kans kuullu kaikennäköstä hyvää tästä vastaotteella penkkaamisesta, mutta itelle ei tuntunu sopivan.. Vinopenkki käsipainoilla tuntuu olevan itelle se ykkönen kyllä mitä ylärintaan tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Teitkö tangolla?Ja miten paljon painoa lähti pois verrattuna "normaaliin" penkkipunnerrukseen?

Kyllä tangolla jyystin. Oli uusi liike niin en lähtenyt painoilla riehumaan, mutta nyrkkisääntö tuntui olevan että menee AINAKIN raskaammalla kuin mitä teen kapeaa penaa. Testasin normipenan sarjapainot -20 kg ja varaa olisi ollut nostaa. Uskoisin että itsellä tiputtaa sen kymmenen-viitisentoista kiloa painoja.

Kyllä tangolla jyystin. Oli uusi liike niin en lähtenyt painoilla riehumaan, mutta nyrkkisääntö tuntui olevan että menee AINAKIN raskaammalla kuin mitä teen kapeaa penaa. Testasin normipenan sarjapainot -20 kg ja varaa olisi ollut nostaa. Uskoisin että itsellä tiputtaa sen kymmenen-viitisentoista kiloa painoja.
siis miten teit? vinopenkki tangolla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom