Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by MrT.
Tere!
Mulla paukkuu vinopenkkiä tehdessä oikee olkapää. Teenkö jotain väärin vai onko mussa joku "valuvirhe".
Ainakin se tekee nannaa, eli sattuu sikasesti. Oon kuullu, että "no pain, no gain" mutta hei... : )
Moro!Originally posted by MrT.
Tere!
Mulla paukkuu vinopenkkiä tehdessä oikee olkapää. Teenkö jotain väärin vai onko mussa joku "valuvirhe".
Ainakin se tekee nannaa, eli sattuu sikasesti. Oon kuullu, että "no pain, no gain" mutta hei... : )
Originally posted by jpm
Moro!
Ensimmäisenä tulee mieleeni, että pidätkö lapaluut tiukasti yhdessä tehdessäsi vinopenkkiä? Jos itse teen liian kapealla penkillä vinoa, siis etten saa pidettyä lapaluita yhdessä alkaa olkapäihin sattumaan. Millanen on penkin kulma? Kiinteissä vinopenkeissä on melko yleisesti (siis mun mielestä) liian jyrkkä kulma - rasittuu olkapäät liiaksi. Samoin smithissä tehty vinopenkki yleensä vääntää olkapäitä päin pers**tä jos penkki on hiukankin väärässä paikassa.
Itse suosin vinopenkkiä vapaalla tangolla ja penkki sellaseen 30-40 asteen kulmaan. Kannattaa ainakin kokeilla.
Kiertäjäkalvosin liikkeet ja viparit kevyillä käsipainoilla hakemalla lihakset lämpimiksi auttoi omalla kohdalla samoihin vaivoihin. Venyttelyt vielä päälle.
Nämä siis ennen varsinaista reeniä.