Vinkkiä toistomääriin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LudvigB
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Oletteko p.toistolaiset huomanneet itsestänne tai kavereistanne minkälaiset toistomäärät potkii parhaiten kenellekin(voimailumielessä)? Tarkotin siis, et itse olen huomannut sen suuntaista, että sähäköille sprintteri-tyypeille sopisi paremmin lyhyet(1-3) toistotmäärät raskailla kuormilla(bulgaaritreeni?) ja kestävyyspuolen kavereille pitemmät(5-10) toistomäärät.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
penkissä toimi itellä parhaiten 5x5x80% joka toinen päivä :D mut en enää tee sitä ku pakkislaiset pelottelee ylikunnolla sun muilla :(

2x6 toimii tosiaan myös mainiosti, jos vaan jaksaa pysyä kärsivällisenä. kyllä se ainakin alussa tuppaa viikkoon se 2.5kg tulemaan lisää :D

nyt on itelläniki 2x6 käytössä. ekat sarjat vast takana ja sellanen fiilis persees et ens kerral ei tuu se 2x6 ;/

kaNi- sanoi:
nyt on itelläniki 2x6 käytössä. ekat sarjat vast takana ja sellanen fiilis persees et ens kerral ei tuu se 2x6 ;/
No kunhan saat ekalla kutosen, niin toisen jäädessä vajaaksi pääset yrittämään samalla seuraavalla viikolla. Tuossa sydeemissä se toisto tekee voimaa hiljalleen.

Tunne aika monta heepoa jotka hieroo aika pitkiä sarjoja ja penkki kulkee silti niin vitusti. puhutaan esim 20 toistoa per sarja. mutta tollanen perinteinen 4-6 toimii ja toi miken 2x6 toimii 100% varmasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Poissuljetaan ne jotka eivät edes halua sen systeemin toimivan ja treenaavat sillä mallilla koittamalla yhden kutosen ja tuomitsemalla systeemin.

:lol2: Totta munassa, eihän yo. kaltaiset sillä systeemillä treenaakaan. Anteeksi :offtopic:

Olen kokeillut tuota 2x6:sta ehkä 6 viikon ajan kyykyssä ja maastavedossa ja sillä saa kieltämättä nopeaa tulosta aikaan. Molemmat ovat olleet mulla aika heikkoja ja tulokset on nousseet ehkä 15-20kg. "Bastardisoin" systeemiä kuitenkin hieman ja tein treenissä ensin 2x6, jonka jälkeen pieni painojen vähennys ja taas 2x6.

Tein tänään itselleni penkki-kyykky-maastaveto -ohjelman tänään allaolevan taulukon mukaan. Taulukkoa sovelletaan pääliikkeisiin. Apuliikkeitä teen 3-4x8 toistoa. (Prosenttiluku otetaan siis kovimmasta ykkösestä).

Week 1 - 70% x 2 sets of 10 repetitions
Week 2 - 70% x 2 sets of 10 repetitions
Week 3 - 73% x 2 sets of 8 repetitions
Week 4 - 76% x 2 sets of 8 repetitions
Week 5 - 79% x 2 sets of 5 repetitions
Week 6 - 82% x 2 sets of 5 repetitions
Week 7 - 85% x 2 sets of 5 repetitions
Week 8 - 88% x 2 sets of 5 repetitions
Week 9 - 91% x 2 sets of 3 repetitions
Week 10 - 94% x 2 sets of 3 repetitions
Week 11 - 97% x 2 sets of 2 repetitions
Week 12 - 100% x 2 set of 2 repetitions
Week 13 - 104% x 1 set of 1 repetition
Week 14 - 107% - 111% x 1 set of 1 repetition

Kokeilin vuosia sitten vastaavaa ja silloin voimat kasvoi melkein kuin varkain.

Mike sanoi:
Poissuljetaan ne jotka eivät edes halua sen systeemin toimivan ja treenaavat sillä mallilla koittamalla yhden kutosen ja tuomitsemalla systeemin.

no no... iso höpöhöpö ainakin mun kohdalla. en tuomitse mitään ja taatusti on tullut kokeiltua pitkiäkin jaksoja. viimeksi 10v sitten. ei vaan toimi ton kaltaset systeemit. sitten kun lisäsin vaihtelua ja syklitystä pikkusen, alko pelittään.

Bateman sanoi:
Olen kokeillut tuota 2x6:sta ehkä 6 viikon ajan kyykyssä ja maastavedossa ja sillä saa kieltämättä nopeaa tulosta aikaan. Molemmat ovat olleet mulla aika heikkoja ja tulokset on nousseet ehkä 15-20kg. "Bastardisoin" systeemiä kuitenkin hieman ja tein treenissä ensin 2x6, jonka jälkeen pieni painojen vähennys ja taas 2x6.

Tein tänään itselleni penkki-kyykky-maastaveto -ohjelman tänään allaolevan taulukon mukaan. Taulukkoa sovelletaan pääliikkeisiin. Apuliikkeitä teen 3-4x8 toistoa. (Prosenttiluku otetaan siis kovimmasta ykkösestä).

Week 1 - 70% x 2 sets of 10 repetitions
Week 2 - 70% x 2 sets of 10 repetitions
Week 3 - 73% x 2 sets of 8 repetitions
Week 4 - 76% x 2 sets of 8 repetitions
Week 5 - 79% x 2 sets of 5 repetitions
Week 6 - 82% x 2 sets of 5 repetitions
Week 7 - 85% x 2 sets of 5 repetitions
Week 8 - 88% x 2 sets of 5 repetitions
Week 9 - 91% x 2 sets of 3 repetitions
Week 10 - 94% x 2 sets of 3 repetitions
Week 11 - 97% x 2 sets of 2 repetitions
Week 12 - 100% x 2 set of 2 repetitions
Week 13 - 104% x 1 set of 1 repetition
Week 14 - 107% - 111% x 1 set of 1 repetition

Kokeilin vuosia sitten vastaavaa ja silloin voimat kasvoi melkein kuin varkain.

Hyvä Bateman,olet oikeilla jäljillä. ; )

Commando sanoi:
Hyvä Bateman,olet oikeilla jäljillä. ; )

Kuutoset on toimineet hyvin tähän asti, mutta nyt tuntuu siltä että tulee kohta seinä vastaan. Ehkä vika oli juuri ton parin sarjan lisäämisessä 2x6:een kun alkoi pikku hiljaa väsyttämään ja treeneistä alkoi kadota "tekemisen riemu".

Tommonen 14 viikon syklitys voisi olla meikäläiselle semmonen pyörän uudelleen keksiminen ja tekniikan kertaaminen tässä vaiheessa.

..sori hämäävä otsikko. Tarkoitin siis pientä gallupia tyyliin...

olen nopea -> mulla toimii alle vitosen sarjat tai
olen kestävä -> mulla toimii pitemmät sarjat

oletteko tällaista yhteyttä huomanneet itsestänne tai kavereistanne?

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom