Vinkkejä rasvan polttoon...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja loosah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
45
Eli perus speksit musta. 26v. 181cm 83kg. Rasvaprosenttia on vaikea lähteä veikkaamaan, mutta arvelisin sen olevan 20-15 välillä? Siis ihan täysin mutu tietoa. Natuna treenailen ja treeniä takana salilla about 9 vuotta ja tällä hetkellä kolmijakoisella treenillä. 1.päivä rinta, ojentaja 2.päivä jalat, olkapäät, vatsa 3.päivä selkä, hauis.
Lisäksi 2krt/vko aerobista eli kävelyä aamulla ennen aamupalaa n. 50min. sykkeen ollessa keskimäärin 130-140. Kulutus salilla tunnin treenin aikana n. 700kcal sekä aerobisella n.550-600kcal. Kofeiinia tulee otettua 100mg aamuisin sekä ennen salitreeniä 100mg.

Olisi tarkoitus tiputtaa rasvaprosenttia ja olen nyt vetänyt 3viikkoa suurinpiirtein alla olevan taulukon mukaista sapuskaa about 3-4tunnin välein. Tietysti päivittäin pientä vaihtelua, mut peruspäivä olis tämän näköinen.

p,h ja rasva luvut taulukossa grammoina.

http://www.netlab.fi/~dane/normi ruokavalio 3.10.2005.xls

Läskiä ei oikein toivotulla tavalla enään pala ja tulon päällä olisi SAN Nutritionin T3:sta, Tight!:ia ja V12 Turboa auttamaan rasvanpalamista.

Antakaas gurut kommenttia ja palautetta, jotta saadaan 6päki näytille.

Kiitos vastanneille! :kippis1:

En lähde Tomin kanssa vääntämään tuosta kalorimäärästä, etköhän sen itse saa kohdalleen. Kolmen viikon aikana pitäisi suunta olla alaspäin ja jos et hirveää tiputusta tehnyt niin ei kai tuossa ajassa mihinkään säästöliekille voi mennä? Kokeiles lisätä protua ja vähentää hiilareita.

Itellä speksit 175 / 89 lähtiessä ja nyt mennään 82:ssa. Olen syönyt ma-pe ~2000 kcal niin, että rasvaa tulee n 90 g, hiilareita n 50 g ja protua 250-300 g. Käytönnössä siis huolehdin ainoastaan siitä ettei hiilareita tule syötyä kuin pakollinen palari ja treenin jälkeisellä aterialla, välipäivinä aamupuuro ja iltapäivällä pari näkkäriä. La ja su olen heittänyt nuo suhteet toisinpäin eli rasvaa n 60 g, hiilareita n 300 g ja protua n 150 g. Paino on tippunut koko aika tasaisesti ~0.5-1 kg per viikko. Väliin on mahtunut repeilyjäkin ja kaljaakin olen varovaisesti maistanut ;) mutta maanantaisin olen heti palannut ruotuun eikä mulla tässä mikään kiire ole => kesään on vielä reteesti aikaa.

Kaksijakoisella treenaan ma-ke-pe ja aerobista en ole tehnyt juuri lainkaan.

Jkk = Mistä sä revit ton määrän proteiinia vuorokaudessa? Ruoasta vai jauhoista?
Miten paljon otat sitä kerta-annoksena?

edit: aloitin myös viikottaisen tankkauksen niin, että pidän vkloppuna yhden tankkauspäivän jolloin vedän enemmän kaloreita hiilareista.

loosah sanoi:
Jkk = Mistä sä revit ton määrän proteiinia vuorokaudessa? Ruoasta vai jauhoista?
Miten paljon otat sitä kerta-annoksena?

edit: aloitin myös viikottaisen tankkauksen niin, että pidän vkloppuna yhden tankkauspäivän jolloin vedän enemmän kaloreita hiilareista.

En ole Jkk, mutta vastaan silti.

Molemmista tietty. Esimerkiksi 2prk rahkaa tekee jo ~50g ja rahkaahan menee (ainakin minulla) 1kg päivässä. Sen lisäksi esimerkiksi 300g kanarintaa ja muutama tunapurkki ja heradrinkki, niin alkaa sitä olemaan. Jauhoilla sitten loput jos ei jaksa/ehdi koko ajan sitä kanaa/rahkaa/tunaa/jauhenlihaa jne. vääntää.

Kerta-annoksena semmonen 30-50g on ihan hyvä riippuen proteiinin imeytymisnopeudesta.

Päivässä protskut noin 250g ja treenipäivinä lähemmäs 300g. Rasvaa noin 50g ja loput hiilareista. Hiilareita sitten vain aamulla, vähän päivällä ja treenin jälkeen.

Dietti kannattaa aloittaa jostain ~2500kcal sinun kohdalla ja siitä tiputella (300kcal/krt) muutaman viikon välein. Itsellä on sika hidas aineenvaihdunta ja viime dietin lopussa lepopäivinä kaloreita tuli koneeseen alle 1700kcal ja siihen tehtiin aerobistakin. Eli tunnustelee, vähän miten se kroppa reagoi, mutta uskoisin tuolla liikuntamäärällä ja 2500kcal rasvan kaikkoavan ainakin alkuun.
:thumbs:

pollo vastasikin jo: drinksuja päivässä pari ja loput paistijauhelihasta, tunasta, vähärasvaisesta juustosta, kanasta jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom